Was het maar waarquote:
Ja Bart is er nietquote:Op woensdag 1 september 2010 10:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
het is rustig de laatste tijd hier
Genoeg te doen, willen is een ander verhaalquote:
Echt wel!quote:
Da's niet tofquote:Op woensdag 1 september 2010 11:48 schreef lynda het volgende:
Laptop overledengeweldige timing! nou maar uitzoeken wat voor een ik eind van de maand ga kopen..
das flauwquote:Op woensdag 1 september 2010 11:48 schreef lynda het volgende:
Laptop overledengeweldige timing! nou maar uitzoeken wat voor een ik eind van de maand ga kopen..
Hoe dood is dood?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:16 schreef lynda het volgende:
Gelukkig heb ik daar een maand geleden een back up van gemaakt.. Dus 95% is terug te halen zonder problemen.. Het is alleen een verschrikkelijke klote timing zo met school..
Werk nu op een best wel oude laptop en dat werkt niet echt makkelijk met alle projecten en opdrachten voor school
Begon met 1x een beeldscherm wat spontaan niet meer werkte (windhoos bleef door draaien), restart was voldoende.. Toen wel helemaal uit elkaar gesloopt maar niets gevonden.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hoe dood is dood?
Niet iets wat eenvoudig te repareren/vervangen is?
apartquote:Op woensdag 1 september 2010 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Begon met 1x een beeldscherm wat spontaan niet meer werkte (windhoos bleef door draaien), restart was voldoende.. Toen wel helemaal uit elkaar gesloopt maar niets gevonden.
Status nu: hij start niet eens op. Lichtjes gaan branden en daar blijft het ook bij..
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:11 schreef lynda het volgende:
Nieuwigheid![]()
![]()
We hebben gewoon geen eens meer zin om er naar te kijken.. nieuwe voor mij![]()
idd de maand is net begonnenquote:Op woensdag 1 september 2010 14:15 schreef lynda het volgende:
Mag het maar weer gauw eind van de maand zijn
Nu al?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En hij begint kut. Ik wil geen tentamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |