En wat zijn de voordelen daar dan precies van?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij al tijden niet meer hebt kunnen genieten van de vrijheid van het vrijgezellenbestaan...
Moet ik dat nou nog écht gaan vertellen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat zijn de voordelen daar dan precies van?
vertel vertelquote:Op donderdag 2 september 2010 16:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet ik dat nou nog écht gaan vertellen?
Ben je officieel vrijgezel-af dan pas bij het trouwen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
officieel ben ik nog vrijgezel. maar ik ik zou de voordelen na 6 jaar ook niet meer weten
yepquote:Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben je officieel vrijgezel-af dan pas bij het trouwen?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
yep
daarom heet het een vrijgezellenfeest
tmiquote:Op donderdag 2 september 2010 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, die voordelen ken ik wel hoor.
volgens mij nietquote:
quote:
Dus. Jij bent geen vrijgezel.quote:Vrijgezel (verouderd vrijer) is de benaming voor iemand die niet gehuwd (vrij) is, geen relatie heeft, niet samenwoont, en geen weduwe of weduwnaar is. De term single wordt ook gebruikt voor een vrijgezel.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaat zijn hele idee van het vrijgezel zijn... Draakje what have u done!! Oh Noesssss
Draakjequote:Op donderdag 2 september 2010 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, die voordelen ken ik wel hoor.
Jij weet er alles van?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:38 schreef Bart het volgende:
Op je vrijgezellenfeest mag je nog één dag vrijgezel zijn.
Jaquote:
Hangt af van de persoon voor wie het feestje isquote:Ik vraag me af of vrijgezellenfeesten dus echt zo erg zijn zoals ik denk dat ze zijn![]()
Voor degene waar het feestje voor is natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 16:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Hangt af van de persoon voor wie het feestje is.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor degene waar het feestje voor is natuurlijk
Hoe komt datquote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo helder vandaagsorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |