zijn we samen sneuquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit vrijwillig achter m'n pc, dus ik ben iig sneuer.
SterkteHopelijk gaat je verse piercing er niet irritant door doen!
Ik hoop het voor je, op de mijne slaap ik nog steeds niet echt fijn nu. Na volgens mij bijna een jaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn we samen sneu![]()
Mja ik zie het wel met die piercing. Gewoon lekker goed schoonhouden hopelijk kan ik er en beetje op slapenIk slaap altijd links en rechts zit die slijmbeurs nog.
gaaf! een eend in een eend.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Ben weer terug van cursus, mijn baas kwam mij vanochtend ophalen.... met zijn eend!Geweldig. Zat ook nog in het winnende team, dus heb een goede fles wijn mee naar huis gekregen
Nah, ik zit hier wel best, eigenlijk.quote:
Luiaard.quote:Op zondag 5 september 2010 14:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
even kijken of ik kom... ben net wakker
lag pas 7 uur in bed. samen met robin en thijs blijven plakkenquote:
Dat doe je zelluf!quote:Op zondag 5 september 2010 14:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
lag pas 7 uur in bed. samen met robin en thijs blijven plakken
robin moest 9 uur weer beginnen mij benieuwen of hij naar bed gegaan is
Dat ken ik ergens van, wij hebben het hier ook licht zien wordenquote:Op zondag 5 september 2010 14:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
lag pas 7 uur in bed. samen met robin en thijs blijven plakken
robin moest 9 uur weer beginnen mij benieuwen of hij naar bed gegaan is
in het cafe bij het nadrinken is het duister niet gezien dat het licht werd...quote:Op zondag 5 september 2010 15:04 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van, wij hebben het hier ook licht zien worden
Whehehehe dan was het in iedergeval gezellig tochquote:Op zondag 5 september 2010 15:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
in het cafe bij het nadrinken is het duister niet gezien dat het licht werd...
nogalquote:Op zondag 5 september 2010 15:11 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Whehehehe dan was het in iedergeval gezellig toch
met moeite? of valt het mee?quote:Op zondag 5 september 2010 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi!
Ik kwam even zeggen dat ik nog leef
oh haai... jij hier?quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef Dunkie het volgende:
Ben trouwens de vriendin van ErwinDikkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |