quote:
Ja ik twijfelde al of je het wel wildequote:Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Welja, knal mijn kop dr nog maar es bij![]()
Nah mag wel, kvind m zelf ook wel okquote:Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde al of je het wel wilde, maar hijs zo mooi. Maar dacht al dat ik je wel vanzelf zou horen als het weg moest
Zal ik hem weghalen?
Ja als je dan toch met een portretje in een OP moet staan, dan is dit wel een stijlvollequote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah mag wel, kvind m zelf ook wel ok
Hadden die mensen al vaker naakies gezien?quote:
Neuh, ze vonden ze wel leuk.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hadden die mensen al vaker naakies gezien?
En is dat met de trappen weer op je werk?
Sjon hypnotiseert
Ja dat is zo sfeervol die trappen en ramenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, ze vonden ze wel leuk.
En ja, das op kantoor, ik heb thuis heul geen trappen
En de muffe tapijtenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is zo sfeervol die trappen en ramen
quote:
De uitslag was dat ze de 7e weer geopereerd mag wordenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben heel benieuwd of Nonneke al de uitslag binnen heeft, dat zou misschien afgelopen Maandag zijn geweest?
Oh getsquote:Op donderdag 2 september 2010 21:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
De uitslag was dat ze de 7e weer geopereerd mag worden![]()
ja sucks. de DA vond het ook een heel geruststellend idee als die vetbult was (ook al kan het (nu) geen kwaad).quote:Op donderdag 2 september 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gets![]()
En begrijpelijk idd dat je dan liever hebt dat het ook weg is.
Aaaahwquote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik had volgens mij beloofd om wat meer foto's te posten
[ afbeelding ]
Vorige week aan zee, natte dweil
[ afbeelding ]
's Avonds terug thuis, uitgeteld![]()
[ afbeelding ]
Gisteren 'n dagje door de Groote Peel (hier in de buurt) gelopen, op 't einde wilde ze wel 5 seconden poseren
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren 'n dagje door de Groote Peel (hier in de buurt) gelopen, op 't einde wilde ze wel 5 seconden poseren
Oh wat leuk, ze zit echt in de middenin-fase qua bouwquote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef Nonneke het volgende:
Arme pilver, ik hoop maar dat ze snel weer het *ik ben vandaag zo vrolijk* melodietje hoort in dr hoofd en flink opknapt.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
Sinds 2 jaar samen met mijn ouders trotse eigenaar van een Engelse Cockers spaniel
Foto's toen hij nog een pup was in mn fobo.
Ik zal zo vanaf hyves even paar kleine fotos erbij zoeken
Ze is inderdaad goed aan 't groeien, maar je merkt ook dat ze dingen echt begint te snappen en goed uitkijkt waar je bent, etc. Leuke fasequote:Op vrijdag 3 september 2010 08:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ze zit echt in de middenin-fase qua bouwDat vind ik altijd zo lief staan. Geen kleine pup maar ook nog helemaal niet volwassen
zullen we trouwen maar gewoon ?quote:
Oh ja graagquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zullen we trouwen maar gewoon ?kunnen onze 8 hondjes de ringen dragen en bloempjes strooien enzo
Leuk zo samenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
De zwarte is van mn zus (van mei dit jaar) en de witte is van ons
Deze foto heb ik op canvas laten afdrukken en hangt nu bij ons in de huiskamer
Jah heeft me 6 of 7 fotos gekost via de telefoon eer ze zo leuk erbij lagen.quote:
Ik vind het zo'n lief klein krulliehondjequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef Miss_Isis het volgende:
Topic weer terug gevonden![]()
Ik vind die foto van oh-oh met karel ook zo leuk! En die puppies, Noes, die leuke cocker en natuurlijk Golden-Puck't is bijna jammer dat mijn Puck al weer zo groot is... en Nonneke, succes met de operatie van jouw hond!
En maar even een fotootje van Puck, in (een raampje van) de dom van Trier:
[ afbeelding ]
we hebben haar verplicht laten poseren bij allerlei dingen die we op vakantie tegen kwamen, ze is zo'n dankbaar foto onderwerpgelukkig vond ze het geen probleem zolang het vrouwtje maar in de buurt bleef
Plaats je nog eens wat foto's van je hondje solo als je een keertje tijd hebt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah heeft me 6 of 7 fotos gekost via de telefoon eer ze zo leuk erbij lagen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n lief klein krulliehondje
Ik smelt echt zo voor Puckquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef Miss_Isis het volgende:
Topic weer terug gevonden![]()
Ik vind die foto van oh-oh met karel ook zo leuk! En die puppies, Noes, die leuke cocker en natuurlijk Golden-Puck't is bijna jammer dat mijn Puck al weer zo groot is... en Nonneke, succes met de operatie van jouw hond!
En maar even een fotootje van Puck, in (een raampje van) de dom van Trier:
[ afbeelding ]
we hebben haar verplicht laten poseren bij allerlei dingen die we op vakantie tegen kwamen, ze is zo'n dankbaar foto onderwerpgelukkig vond ze het geen probleem zolang het vrouwtje maar in de buurt bleef
Wat leuk, ze ziet er dus precies zoals uit zoals ze is qua karakterquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]ja dat is ze ook echt! En gelukkig super makkelijk ook
gister was ze de hele dag bij het baasje op het werk, vandaag paste mijn moeder de hele dag op Puck op haar kantoor.. allemaal geen probleem. Ze kan overal mee naartoe, ze past zich super makkelijk aan, ook op vakantie was ze echt heel lief en goed gemanierd
![]()
Het is ook echt vanwege haar super lieve en makkelijke karakter dat we graag een keer een nestje met haar willen fokken ergens volgend jaar (mits ze natuurlijk voor haar patella en oog tests slaagt en we een goeie vent voor d'r kunnen vinden)
Hoe vond hij de sneeuw?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef Crazy-M het volgende:
Nog even gezocht in mn verzameling
een foto van Sammy:
[ afbeelding ]
Is dus ook onze eigen hond en zal ik daarom meeste poste
Dit was het eerste echte jaar voor hem met veel sneeuw voor NL begrippen.
Ik was die dag alleen thuis en gelijk de hond uitgelaten toen het licht sneeuwde:
[ afbeelding ]
En jah sammy wil graag weten wat we eten, ik was weer in een gekke bui. En wat krijg je dan:
[ afbeelding ]
Paar seconde naar die foto waren Teun en Joost het beu en toen gebeurde er dus ditkijk naar dat gezicht van Sylvester..quote:
Ik had Noes al meegenomen in dit nieuwe deelquote:Op zondag 5 september 2010 17:15 schreef Belana het volgende:
het wordt de roze dame
Meet Noes:
[ afbeelding ]
Aftellen is zo leukquote:Op zondag 5 september 2010 17:56 schreef Belana het volgende:
We zouden haar de 11e ophalen, maar ik ben dan weg en pas zondag weer terug, dus we halen haar ws zondag. We hebben er erg veel zin in!
Ja dat idee heb ik ook altijdquote:Op zondag 5 september 2010 19:06 schreef Belana het volgende:
ziet er helemaal heuvelachtig uit enzo, lijkt wel buitenland
quote:Op zondag 5 september 2010 19:06 schreef Belana het volgende:
die stokstaardjes foto's
waar is dat toch, die velden van jou? ziet er helemaal heuvelachtig uit enzo, lijkt wel buitenland
ja, aftellenwonderlijk is het dat ik over een week een hondje heb
Mijn duimen draaien hier hard Nonnekequote:Op dinsdag 7 september 2010 10:58 schreef Nonneke het volgende:
Nou Sylver is weer naar de dokter, ik verwacht dat ze rond een uur of 2/3 weer opgehaald mag worden, dus ik ga maar beginnen met huis poetsen ofzo want verder komt er niet veel uit mn handenKomt natuurlijk allemaal goed maar ik kan wel janken
![]()
[ afbeelding ]
even een ouwetje maar, het strooigoed ligt alweer in de winkels, dus kan ik deze foto wel weer eens posten
Ik zou d'r zo bij willen liggenquote:Op maandag 6 september 2010 23:23 schreef Guess. het volgende:
Billy het stokstaartje![]()
Ow Noes(Even gemist wat voor ras is het?)
Onze 3 musketiers waren alleen maar lui vandaag...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een beertjequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:21 schreef Belana het volgende:
ow Guess wat een mooierds
wat is er met Sylver?
Noes heet gewoon NoesWat mij betreft had ze Nora geheten, maar dat vond mijn vent niks
Ze is nu zo:
[ afbeelding ]
Yay wat fijn dat alles goed is gegaanquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Nonneke het volgende:We mogen dr ophalen
![]()
ze is weer helemaal bij (incl plasjes buiten) alles is goed gegaan !![]()
*naar auto rent
Ik zit echt hardop hier te "awww, wat liefffff".quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Chico vanmorgen in de bus, bij zijn grote fan op schoot, die speciaal daarvoor een handdoek in haar werktas gedaan had, hoe lief is dat dan????
[ afbeelding ]
Bewogen foto vanwege rijdende bus en zo, maar echt zo lief
Superfijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Nonneke het volgende:
We mogen dr ophalen
![]()
ze is weer helemaal bij (incl plasjes buiten) alles is goed gegaan !![]()
*naar auto rent
Och wat een drama, zeker. Echt lief dat je er eentje in de opvang (misschien) neemtquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga wss een van die puffjes opvangen, wat een drama, na 13 jaar verlaat dr vent dr voor een buitenlandse dame en vertrekt ie gewoon naar het buitenland zeg...
Als er mensen zijn die mensen weten die op zoek zijn naar een leuke puff, ziet dr uit als een boomer
Chicoquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Chico vanmorgen in de bus, bij zijn grote fan op schoot, die speciaal daarvoor een handdoek in haar werktas gedaan had, hoe lief is dat dan????
[ afbeelding ]
Bewogen foto vanwege rijdende bus en zo, maar echt zo lief
Gadver wat een ellende en dan ook nog je hondjes kwijtraken.....moeten ze allemaal weg of heeft ze er gewoon heel erg veel en houd ze er zelf ook nog?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:32 schreef oh-oh het volgende:Ik ga wss een van die puffjes opvangen, wat een drama, na 13 jaar verlaat dr vent dr voor een buitenlandse dame en vertrekt ie gewoon naar het buitenland zeg...
Als er mensen zijn die mensen weten die op zoek zijn naar een leuke puff, ziet dr uit als een boomer
Bij mij eten ze het zo snel op dat ze geen tijd hebben om er in te gaan rollenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:17 schreef Guess. het volgende:
[..]
Gadver wat een ellende en dan ook nog je hondjes kwijtraken.....moeten ze allemaal weg of heeft ze er gewoon heel erg veel en houd ze er zelf ook nog?
Is het normaal als je je honden BARF geeft ze er door heen gaan liggen rollen![]()
Ik zal wel te simpel zijn ,maar waarom moeten er 11honden weg als je vent voortaan besluit een importje vol te gaan blaffen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Nekloze Noes![]()
![]()
Boh, kennis van me gaat scheiden en heeft 11 powder puffs te herplaatsen...
Denk dat je met 11 honden het begrip praktisch al ontstegen bent.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:25 schreef Miss_Isis het volgende:
Nouja, zou me voor kunnen stellen dat je samen een huis hebt gekocht waar je nu uit moet omdat je het in je eentje niet kan betalen? En met 11 honden in een flatje of studio oid lijkt me ook niet echt praktisch... Het is naar, maar soms heb je gewoon niet veel keus.
Aaaaw die Fiepsquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef Maes het volgende:
Filmpje van FiepsZe speelt met een eikeltje
![]()
Ach gut, dat klinkt heftig hoor, arme Sylvertje, en arme jullie ook weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef Nonneke het volgende:
Ze is erg stram het arme schaap, maar dat zal nog wel erger worden vrees ik. Ze hebben ook wat spieren door moeten snijden omdat het daar ook op zat zegmaar. Wond zit ter hoogte van dr borstbeen zegmaar, dus dat trekt met alles.
Helaas moet ze wel nog een boxershort aan, dr shirt is nét te kort om de wond op dr bil te bedekken, maar das alleen snachts.
Dus ze zal er wat langer last van hebben deze keer helaas. Ze ligt nu lekker op dr kleed naast mewou wel graag koekjes maar liever niet er voor opstaan
![]()
Alles is weer opgestuurd naar de patholoog, dus horen we van de week weer hoe en wat (ik ga uit van volgende week dinsdag)
nu heb ik mn eigen halve chineese naakthond
Ja het arme ding, was ze net weer flink opgeknapt van de vorige operatie, hoppa weer, en is natuurlijk de 3e (oog, zij, en vandaag) in een half jaar geweest en 2e in zo'n korte tijd. Is allemaal wat voor zo'n hondje en idd ook voor ons, al weken korte lontjes enzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach gut, dat klinkt heftig hoor, arme Sylvertje, en arme jullie ook weer
yesquote:Op donderdag 9 september 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:Je hebt een wannabenaakthondje
![]()
![]()
En Pim en Faas zijn ook om op te vreten
quote:
als het had gekunt had ik em allang opgehaald bij jequote:Op donderdag 9 september 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kheb hier nog een heeeeeeeeeeele leuke voor je, mag je zo hebben
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als het had gekunt had ik em allang opgehaald bij je![]()
![]()
![]()
M'n oudste kat zou em opeten
Leuk!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:40 schreef Miss_Isis het volgende:
Ahhhh, Chico met dat dekentjefijn trouwens dat het goed gaat met Sylvester na de operatie Nonneke!
Ik heb vandaag contact gehad met de fokster van Puck en heb verteld dat ik graag eens een nestje zou fokken en haar mening gevraagd. Heb al aardig wat tips gekregen en ga binnenkort lid worden van de club. En dan ergens komend jaar denk ik dat we haar gaan laten aankeuren om te zien of ze geschikt is voor de fok. En als ze goed gekeurd is natuurlijk de medische tests, en als dat ook goed is op zoek naar een knappe vent voor d'r![]()
Vind het echt spannend, lijkt me zo leuk om een nestje mini-Pucks rond te hebben lopenIk hoop dat ze goed genoeg is voor de fok
Nee, ze kan niet gewoon naar de show want we hebben haar geschoren... En een Havanezer mag eigenlijk niet getrimd zijn. Daarom dus het aankeuren, lijkt me een perfect alternatiefquote:Op donderdag 9 september 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zou voordat je begint met aankeuren ( kan ze niet gewoon gekeurd worden op een show?) eerst de tests laten doen, Ecvo en patella en je kunt tegenwoordig ook DNA laten testen op PLL. Als alles clear blijkt de rest, anders is dat voor niks
Sylver is de hond.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:40 schreef Miss_Isis het volgende:
Ahhhh, Chico met dat dekentjefijn trouwens dat het goed gaat met Sylvester na de operatie Nonneke!
Ik heb vandaag contact gehad met de fokster van Puck en heb verteld dat ik graag eens een nestje zou fokken en haar mening gevraagd. Heb al aardig wat tips gekregen en ga binnenkort lid worden van de club. En dan ergens komend jaar denk ik dat we haar gaan laten aankeuren om te zien of ze geschikt is voor de fok. En als ze goed gekeurd is natuurlijk de medische tests, en als dat ook goed is op zoek naar een knappe vent voor d'r![]()
Vind het echt spannend, lijkt me zo leuk om een nestje mini-Pucks rond te hebben lopenIk hoop dat ze goed genoeg is voor de fok
Tibetaanse Terrier.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:50 schreef Belana het volgende:
ik loop nog niet zo lang mee hier, wat voor hond is Puck?
ik snap de fokker idd wel ja, ze hebben een naam hoog te houden he, logisch.
ow die zijn leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tibetaanse Terrier.
Ik zat me nog te bedenken dat die wss bij "onze" rasvereniging zitten, ik ga es spieken
arg, oepsquote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef Guess. het volgende:
[..]
Sylver is de hond.
Sylvester is mijn zoon![]()
![]()
Fijn dat het het zo goed gaat met Sylver.
Leuk een nestje kleine mini-Pucks
Bijna, Puck is een Havanezerquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:36 schreef oh-oh het volgende:
De Pekingees- en Dwergspanielclub is opgericht op 21 maart 1931 en behartigt de belangen van de volgende rassen:
Bichon Frisé
Bolognezer
Chinese Naakthond
Coton de Tuléar
Griffon Belge
Griffon Bruxellois
Japanse Spaniel
King Charles Spaniel
Leeuwhondje
Lhasa Apso
Mexicaanse Naakthond
Pekingees
Petit Brabançon
Peruaanse Naakthond
Tibetaanse Spaniel
Hmm, is een Tibetaanse spaniel t zelfde als een Tibetaanse terrier?
Indien ja, dan is de clubmatch volgend weekend![]()
Was Chico zn eerste show in 1996
Hmm, weet ik niet, wel wat stijler dan het nu is denk ik. Maar ze heeft gewoon teveel krulletjes eigenlijk dus helemaal rastypisch zal het niet worden. Ik ga proberen haar vacht mooi bij te houden nu om eens te zien hoe het er uit ziet komende winter als het iets langer is, maar het nadeel daarvan is dat ze dan meteen zoveel zand en takjes en blaadjes mee naar binnen sleept. En in de sneeuw krijgt ze dan van die klonten die aan haar vacht trekken. Wat dat betreft vind ik kort echt veel praktischerquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Wordt haar vacht dan wel stijl als je m laat groeien?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:28 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Hmm, weet ik niet, wel wat stijler dan het nu is denk ik. Maar ze heeft gewoon teveel krulletjes eigenlijk dus helemaal rastypisch zal het niet worden. Ik ga proberen haar vacht mooi bij te houden nu om eens te zien hoe het er uit ziet komende winter als het iets langer is, maar het nadeel daarvan is dat ze dan meteen zoveel zand en takjes en blaadjes mee naar binnen sleept. En in de sneeuw krijgt ze dan van die klonten die aan haar vacht trekken. Wat dat betreft vind ik kort echt veel praktischer
Tja, waarom een langharige hond...quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom neem je dan een langharige hond?
Ik zou nooit een langhaar willen.
Ja Karel dies langhaar, maar das anders langhaar.
Hoe minder haar hoe beter
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef Guess. het volgende:
[..]
Sylver is de hond.
Sylvester is mijn zoon![]()
![]()
Fijn dat het het zo goed gaat met Sylver.
Leuk een nestje kleine mini-Pucks
We zijn dol op hondenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:Dat jullie nog een hond wilden dan zeg!
Ik heb ook keiveel eisen , maar al die vooroordelen die iedereen over rassen heeft blijken toch meestal bul
Weet ik wel hoor, dat niet alle chi's zo zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee zo bedoel ik het niet hoor. Ik heb zelf mijn rassen ook heel nauwkeurig uit gezocht.
Maar bv je reden om geen chihuahua te nemen, ze hebben geen puilogen als ze goed gefokt zijn en ik ken echt honderden chihuahua's en ik heb in 11 jaar tijd nu 3 gevallen meegemaakt met een waterhoofd, dus als dat de reden was om er geen te nemen![]()
Mensen denken dat chineesjes kouwelijke rilhondjes zijn die de hele dag binnen voor de verwarming op schoot willen liggen, nou niks is minder waar hoor, ze lopen uren , ook in de winter, en de chihuahua's idem hier.
Poedels zijn perfecte honden voor de eisen die jij stelt bv, maar die vinden de meeste mensen truttig, terwijl het superactieve honden zijn met een vacht die geschikt is voor alle coupes, van glamour tot sportief
Wat is het leuk om zo'n serie foto's te zien met grote honden naast jouw kleine bups oh-ohquote:Op woensdag 8 september 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Sjonnie kreeg een nieuwe bal bij de Kringloop vandaag van de dames![]()
Ik heb een hekel aan Winnie de Poep, maar Sjon maakt t geen bal uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens zo blij dat zijn oren uiteindelijk wel goed zijn gaan staan, al dat plakken en scheren was niet voor niks![]()
OW ja, en gisteravond in het veld:
Met Jolietje:
[ afbeelding ]
3 op een rij:
[ afbeelding ]
Check mn kleine Karel, samen met Angel Jolie bestormen![]()
[ afbeelding ]
Lilly is een lekker ding![]()
[ afbeelding ]
Bil helpt dr ff de goede kant op![]()
[ afbeelding ]
Ze was stuk dus hij moest ff duwen![]()
[ afbeelding ]
Karel helpt ook ff duwen![]()
[ afbeelding ]
Jolie en Angel waren ook zwaar aan het duwen de hele tijd, gelukkig maar, normaal duwt Bil Lilly, en dan duikt Angel daar weer op om te duwen![]()
[ afbeelding ]
Ze waren ieg lekker moei na 2 uur razen![]()
Yay wat fijn om te horen Nonnekequote:Op woensdag 8 september 2010 09:08 schreef Nonneke het volgende:
Hier is de patient lekker vrolijk, ze heeft flink geslapen ze lag nog op precies dezelfde plek als gisteravond![]()
Heb maar wel een 1 pers matrasje in de kamer gelegd, in dr mandje kan ze net niet lekker liggen en op dr plekje onder de tafel wil het ook allemaal niet zo.
Maar ben allang blij dat ze nu zo vrolijk is
Jolie is ook echt echt een heel leuk dinnetje, en ik vind het ook altijd super leuk als we Angel en Lilly tegenkomen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het leuk om zo'n serie foto's te zien met grote honden naast jouw kleine bups oh-oh![]()
![]()
En ik vind Jolie zó leuk![]()
En Chico al klaar voor de winter ingepakt
om te dweilen ofzo ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jolie is ook echt echt een heel leuk dinnetje, en ik vind het ook altijd super leuk als we Angel en Lilly tegenkomen.
Yaaaaay mn biologisch schoonmaakmiddel dat ik mag testen voor Insiders is bezig, leek me wel fijn met de honden, mensen die proefjes willen hier?
Jee, die ogen, wat een poppetjequote:Op donderdag 9 september 2010 10:52 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
dus omdat Pim niet wil moet ik ?![]()
Met de tekst erbij lezend heb ik m'n koffie trouwens bijna op het schermquote:Op woensdag 8 september 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Karel helpt ook ff duwen![]()
Ja dat achterlijke gewip, je moet dr iets van maken hequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met de tekst erbij lezend heb ik m'n koffie trouwens bijna op het scherm
Ja ik geloofvanwel.quote:
Ik ga straks es beneden in die doos gluren en dan krijg je wat van me.quote:
Fiep wipt ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat achterlijke gewip, je moet dr iets van maken he
Waarom moet ze in een kooi?quote:Op zondag 12 september 2010 15:20 schreef Belana het volgende:
het is Noes dag
we hebben haar net opgehaald en het is allemaal ff wennen natuurlijk, zo alleen.
In de auto ging het goedZe heeft rond gekeken en ze is nu moe en gaat even in de bench met een koekie om te slapen
janken natuurlijk, ze zal moeten leren dat dat haar plekje is
Om 't beestje rust te gunnen, vaak gaan ze maar door. En benchtraining is makkelijk als je daar doorheen bent. Ik heb er 1 nacht niet goed van geslapen en 1 dag even door 't gejank "geworsteld" maar wij hebben er nu profijt van.quote:
Noes is erquote:Op zondag 12 september 2010 15:20 schreef Belana het volgende:
het is Noes dag
we hebben haar net opgehaald en het is allemaal ff wennen natuurlijk, zo alleen.
In de auto ging het goedZe heeft rond gekeken en ze is nu moe en gaat even in de bench met een koekie om te slapen
janken natuurlijk, ze zal moeten leren dat dat haar plekje is
Ah,moet naar twee richtingen gaan werken dus in deze situatie,quote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef Belana het volgende:
dat dus
Het zal even doorzetten zijn denk ik ja, maar daar nemen we dan maar de tijd voor. We hebben 2 kinderen en we willen duidelijk hebben dat als Noes in de bench is, zij haar met rust moeten laten.
het is spannend allemaal, voor iedereen
Gefeliciteerd met de komst van Noes!quote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef Belana het volgende:
dat dus
Het zal even doorzetten zijn denk ik ja, maar daar nemen we dan maar de tijd voor. We hebben 2 kinderen en we willen duidelijk hebben dat als Noes in de bench is, zij haar met rust moeten laten.
het is spannend allemaal, voor iedereen
Ook van Pagan gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 september 2010 00:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de komst van Noes!
Je staat gewoon onder hem in de roedel,beetje hardlopen op commando .quote:Op maandag 13 september 2010 08:55 schreef oh-oh het volgende:Noeeeeeeees
![]()
Fijn dat de eerste nacht zo goed ging. En vandaag lekker rustig op je gemakje met dr tutten zonder drukte en zo![]()
Hoe gaat het met de zindelijkheid?
En waar blijven de foto's?
Ik had vanmorgen een hondje om op te schieten![]()
Vannacht heeft ie de hele nacht lopen etteren , ik heb echt amper een oog dichtgedaan, en om 5 uur kon ik er uit omdat ie het nodig vond om weer es ff ouderwets op de slaapkamer te kakken![]()
En vanmorgen moesten we net ff een sprintje trekken voor de bus, wat ie niet deed ( meneer loopt altijd te sjorren aan de lijn maar als ik wil rennen blokkeert alles en gaat ie krijsen terwijl ie zn poten in trekt ) waardoor we de bus misten.
Ik had iets minder eerlijk moeten zijn tegen eventuele liefhebbers geloof ikWie wil dr nou zo een geval?
Mooi is ze!quote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef Belana het volgende:
daar is ze hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef Belana het volgende:
daar is ze hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja zeker! elke dag wel!quote:Op maandag 13 september 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Je moet met zo een kalfje elke week groeifoto's maken
Het staat echt enorm goed, wat een leuke outfit zoquote:Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar om naar bed te gaanhelaas wil ze zodra ze dat ding aanheeft alleen nog maar liggen of naar boven, en buiten heeft ze hem natuurlijk niet aan, maar het staat dr zo goed
![]()
Wat een lekker bolletje, hoe vinden je jongens haar Belana? Zeker wel erg leuk?quote:Op maandag 13 september 2010 16:35 schreef Belana het volgende:
spelen met de kinderen
[ afbeelding ]
Ik zat al 2 keer te knipperen dat de bovenste erg licht was en de onderste wat minder fluffy om Sjon te (kunnen) zijnquote:
Waar lijkt het op?quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Wat heeft ie in zijn bek/mond?
Hij heeft hem al in zijn kont gehadquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Nope. Hoe bevalt het speeltje?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij heeft hem al in zijn kont gehad
Hij trilt heeeeeeeeeeeerlijk zegt ie
Gezellig zo'n kooi in je bedquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:17 schreef oh-oh het volgende:Of toch gewoon mee naar de slaapkamer nemen.
Naast je bed?quote:
Whehe, ik vind pups en babies alleen leuk bij anderenquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:18 schreef Guess. het volgende:
Belana,heb je niet een kamer/hal/schuur ofzo waar ie in kan als je weg bent of in bed ligt,zo doen we dan met die van ons als er niemand thuis is.Dan gaan ze in de hal,Teun de jongste eet namelijk graag stoelpoten en dat soort gedoeIk ben zelf anti-bench,ik heb er zelf ooit wel een gehad voor Gijsje maar die stond altijd open daar kon ie zelf in en uit maar hij ging er eigenlijk nooit in. En slapen doen ze hier gezellig bij ons op de kamer,maar kan me voorstellen dat je dat met een hond van 50 kilo niet wil
![]()
Ik vind puppy's echt zo schattig om te zien en heerlijk die puppy-lucht en buikjes maar eigenlijk zijn ze pas leuk als ze helemaal opgevoed zijn
ik denk dat ik heel blij ben dat ik voor een leonberger gekozen heb, gezien hun makkelijke karakter. ze zijn echt vrij makkelijk op te voeden, maar dan nog vind ik het wel wat evengoed jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, ik vind pups en babies alleen leuk bij anderen![]()
Ik heb er echt ontelbaar veel ( ja hey, 5 honden dan ook wel he ) , allemaal zachte manden, en ze liggen overal in maar het liefste gewoon allemaal op de bankquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
En wat is jullie ervaring met honden manden ?
Wij hadden eerst altijd een mand met harde rand en een kussen erin. Hier ging hij bijna niet in. Nu hebben we een mand gehaald met een zachte rand die inzakt als hij erop ligt en hij is niet meer uit de mand te slaan
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:39 schreef Belana het volgende:
[..]
ik denk dat ik heel blij ben dat ik voor een leonberger gekozen heb, gezien hun makkelijke karakter. ze zijn echt vrij makkelijk op te voeden, maar dan nog vind ik het wel wat evengoed ja
volgende keer een herplaatser
en hoe ging de kennismaking ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef Belana het volgende:
Ik ga zo ff filmpjes kijken
deze wilde ik jullie niet onthouden, de eerste echte kennismaking met Cliff
[ afbeelding ]
Die laatste, wat leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
Nog ff wat filmpjes:
Sammy aan het voetballen:
En Sammy en Max aan het spelen
Toffe foto Belana, zo zie je pas echt goed hoe groot Noes al isquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
ja die eerste 2 zijn met oude telefoon gemaakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:38 schreef Belana het volgende:
vooral dat laatste filmpje is leuk, is ook het duidelijkst
wel leuk als honden zo samen kunnen spelen he!
Mjah ook echt hoe Sammy zo rustig dat touw vasthoudtquote:
Whehehe, loopt ie nou te ballen met een bot in zn bek?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
Nog ff wat filmpjes:
Sammy aan het voetballen:
En Sammy en Max aan het spelen
Cliff denkt oh Noes, I'll be dogfood soonquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
Jah, zijn groene speelgoed botquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe, loopt ie nou te ballen met een bot in zn bek?
Cute!
En samen sjorren aan takken en touwen is de max
Ja dat is ook zo leuk aan het filmpjequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
Mjah ook echt hoe Sammy zo rustig dat touw vasthoudt
En Max maar proberen om het los te krijgen haha.
eerder: Ow Noes! You're gonna get it!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cliff denkt oh Noes, I'll be dogfood soon
3 honden ,3manden er word wel onderling gewisseld.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
Wij hadden eerst altijd een mand met harde rand en een kussen erin. Hier ging hij bijna niet in. Nu hebben we een mand gehaald met een zachte rand die inzakt als hij erop ligt en hij is niet meer uit de mand te slaan
Grote puppen worden ook vaak al als volwassen aangezien door andere honden ,met het daar bijbehorende gedrag.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:39 schreef Belana het volgende:
[..]
ik denk dat ik heel blij ben dat ik voor een Leonberger gekozen heb, gezien hun makkelijke karakter. ze zijn echt vrij makkelijk op te voeden, maar dan nog vind ik het wel wat evengoed ja
volgende keer een herplaatser
Wat leuk Belana, ook voor Noes, maar ook voor de kinderen, niet iedereen heeft huisdieren, érg leuk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:48 schreef Belana het volgende:
Op dierendag ga ik in de klas van mijn oudste zoon Noes laten zien, heb ik besproken met zijn juf, leuk he!
Van die pups ben ik het nog steeds met je eens na 3pups maar ik moet zeggen een eigen baby van jezelf is wel echt heel leuk is,leuker dan ik ooit had kunnen denken Nu heb ik dan ook wel een hele lieve,mooie en grappige babyquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, ik vind pups en babies alleen leuk bij anderen![]()
Met 3 honden in huis hebben we 9manden,op elke verdieping 3,6zachte manden en 3 kunstof voor in de hal als we dus niet thuis zijn,daar liggen fleecedekens in,door de rest van het huis liggen ook ontelbaar veel fleecedekens,ze ploffen neer waar ze willen maar favoriet blijft toch bank of bedquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
Zal van de week eens foto's maken,het is hier echt een hondenpaleis hoor. Maar het ze zijn dan ook 21kilo alle 3 bij elkaar he dat is nog niet de helft van wat Noes straks gaat wegen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:46 schreef Belana het volgende:
hahahah Guess, ik zie dat helemaal voor me al die dekens en manden overal
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:50 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zal van de week eens foto's maken,het is hier echt een hondenpaleis hoor. Maar het ze zijn dan ook 21kilo alle 3 bij elkaar he dat is nog niet de helft van wat Noes straks gaat wegen!
Ja ik wist het welquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:25 schreef Maes het volgende:![]()
Ik heb een filmpje gemaakt van spelende Bob en PhoebeJe had gelijk oh-oh, 6 maanden en Bob heeft eindelijk interesse
Ja maar we weten natuurlijk allemaal dat dat de schuld van zus Kees isquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 2 x 5 , 1 x 6 en 2 x 3 kilo in huis .
Oh toch net een kilo meer dan Guess met 3
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja maar we weten natuurlijk allemaal dat dat de schuld van zus Kees is
quote:Op woensdag 15 september 2010 08:07 schreef Belana het volgende:
Noes heft heerlijk geslapen
Bij ons op de slaapkamer
quote:
Teef,altijd tegendraads.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:19 schreef oh-oh het volgende:Aw nee dr mag dr 1 niet op bed, das keizielig
quote:Op zondag 12 september 2010 22:04 schreef Belana het volgende:
Ow ze is zoooo geweldig
Ze ligt heerlijk in haar bench te slapen nu
we waren van plan haar mee te nemen naar de slaapkamer, maar nu dit zo makkelijk gaat, gaan we gewoon maar proberen hoe het gaat vannacht.
wat een poepie is het!
Ik heb een hond
quote:Op maandag 13 september 2010 07:26 schreef Belana het volgende:
dankjullie wel Pagan en Strega!
we hebben redelijk geslapen. Noes in de bench en mijn man ernaast op de bank. zomaar ineens helemaal alleen is ook zo wat!
Nou moet ik zometeen de jongens naar school brengen en dan gaat ze mee, maar eigenlijk zal ze de school niet in mogen, maar dat kan niet anders natuurlijk. gedoetjes
quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:36 schreef Belana het volgende:
whahahahaha Qwea
wij hebben een roerige nacht achter de rug. tussen 10 en 1 ging het goed en heeft Noes alleen geslapen, daarna was het hommeles. dit vind ik het moeilijkste stukje hoor, haar alleen leren slapen.
ben er vannacht uit gegaan en op een moment dat ze even stil was naar haar toe gegaan en haar laten plassen. daarna weer naar bed gegaan, maar eigenlijk heeft ze niet meer geslapen daarna bijna. ben om 4 uur maar naast de bench op de bank gaan slapen.
misschien vannacht maar meteen ernaast gaan liggen?
Ja ,jaquote:Op woensdag 15 september 2010 08:07 schreef Belana het volgende:
Noes heft heerlijk geslapen
Bij ons op de slaapkamer
Tuurlijk ging dat goed , Noes weet wel hoe dat moetquote:Op woensdag 15 september 2010 13:43 schreef Belana het volgende:
het ging harstikke goed joh! ze was gewoon stil toen ik thuis kwam, ben trots op d'r!!
met dank voor de mentale steun oh-oh![]()
Ik zit hardop te lachenquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:28 schreef Belana het volgende:
Noes ligt weer in de bench te slapen, ze begint er echt aan te wennen. net als met mijn kinderen moet ik gewoon consequent zijn, werkt als een tierelier.
Ach ,na haar eerste rui maakt dat ook niet meer uit.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:53 schreef Belana het volgende:
yepen mijn leonberger kan best leren dat ze niet op de bank mag
Jaaaaa, zo moet het zijn Nonnekequote:Op woensdag 15 september 2010 20:26 schreef Nonneke het volgende:
De hechtingen eruit, en dan is ze gewoon weer beter punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |