Ik had Noes al meegenomen in dit nieuwe deelquote:Op zondag 5 september 2010 17:15 schreef Belana het volgende:
het wordt de roze dame
Meet Noes:
[ afbeelding ]
Aftellen is zo leukquote:Op zondag 5 september 2010 17:56 schreef Belana het volgende:
We zouden haar de 11e ophalen, maar ik ben dan weg en pas zondag weer terug, dus we halen haar ws zondag. We hebben er erg veel zin in!
Ja dat idee heb ik ook altijdquote:Op zondag 5 september 2010 19:06 schreef Belana het volgende:
ziet er helemaal heuvelachtig uit enzo, lijkt wel buitenland
quote:Op zondag 5 september 2010 19:06 schreef Belana het volgende:
die stokstaardjes foto's
waar is dat toch, die velden van jou? ziet er helemaal heuvelachtig uit enzo, lijkt wel buitenland
ja, aftellenwonderlijk is het dat ik over een week een hondje heb
Mijn duimen draaien hier hard Nonnekequote:Op dinsdag 7 september 2010 10:58 schreef Nonneke het volgende:
Nou Sylver is weer naar de dokter, ik verwacht dat ze rond een uur of 2/3 weer opgehaald mag worden, dus ik ga maar beginnen met huis poetsen ofzo want verder komt er niet veel uit mn handenKomt natuurlijk allemaal goed maar ik kan wel janken
![]()
[ afbeelding ]
even een ouwetje maar, het strooigoed ligt alweer in de winkels, dus kan ik deze foto wel weer eens posten
Ik zou d'r zo bij willen liggenquote:Op maandag 6 september 2010 23:23 schreef Guess. het volgende:
Billy het stokstaartje![]()
Ow Noes(Even gemist wat voor ras is het?)
Onze 3 musketiers waren alleen maar lui vandaag...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een beertjequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:21 schreef Belana het volgende:
ow Guess wat een mooierds
wat is er met Sylver?
Noes heet gewoon NoesWat mij betreft had ze Nora geheten, maar dat vond mijn vent niks
Ze is nu zo:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |