yesquote:Op donderdag 9 september 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:Je hebt een wannabenaakthondje
![]()
![]()
En Pim en Faas zijn ook om op te vreten
quote:
als het had gekunt had ik em allang opgehaald bij jequote:Op donderdag 9 september 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kheb hier nog een heeeeeeeeeeele leuke voor je, mag je zo hebben
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als het had gekunt had ik em allang opgehaald bij je![]()
![]()
![]()
M'n oudste kat zou em opeten
Leuk!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:40 schreef Miss_Isis het volgende:
Ahhhh, Chico met dat dekentjefijn trouwens dat het goed gaat met Sylvester na de operatie Nonneke!
Ik heb vandaag contact gehad met de fokster van Puck en heb verteld dat ik graag eens een nestje zou fokken en haar mening gevraagd. Heb al aardig wat tips gekregen en ga binnenkort lid worden van de club. En dan ergens komend jaar denk ik dat we haar gaan laten aankeuren om te zien of ze geschikt is voor de fok. En als ze goed gekeurd is natuurlijk de medische tests, en als dat ook goed is op zoek naar een knappe vent voor d'r![]()
Vind het echt spannend, lijkt me zo leuk om een nestje mini-Pucks rond te hebben lopenIk hoop dat ze goed genoeg is voor de fok
Nee, ze kan niet gewoon naar de show want we hebben haar geschoren... En een Havanezer mag eigenlijk niet getrimd zijn. Daarom dus het aankeuren, lijkt me een perfect alternatiefquote:Op donderdag 9 september 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zou voordat je begint met aankeuren ( kan ze niet gewoon gekeurd worden op een show?) eerst de tests laten doen, Ecvo en patella en je kunt tegenwoordig ook DNA laten testen op PLL. Als alles clear blijkt de rest, anders is dat voor niks
Sylver is de hond.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:40 schreef Miss_Isis het volgende:
Ahhhh, Chico met dat dekentjefijn trouwens dat het goed gaat met Sylvester na de operatie Nonneke!
Ik heb vandaag contact gehad met de fokster van Puck en heb verteld dat ik graag eens een nestje zou fokken en haar mening gevraagd. Heb al aardig wat tips gekregen en ga binnenkort lid worden van de club. En dan ergens komend jaar denk ik dat we haar gaan laten aankeuren om te zien of ze geschikt is voor de fok. En als ze goed gekeurd is natuurlijk de medische tests, en als dat ook goed is op zoek naar een knappe vent voor d'r![]()
Vind het echt spannend, lijkt me zo leuk om een nestje mini-Pucks rond te hebben lopenIk hoop dat ze goed genoeg is voor de fok
Tibetaanse Terrier.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:50 schreef Belana het volgende:
ik loop nog niet zo lang mee hier, wat voor hond is Puck?
ik snap de fokker idd wel ja, ze hebben een naam hoog te houden he, logisch.
ow die zijn leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tibetaanse Terrier.
Ik zat me nog te bedenken dat die wss bij "onze" rasvereniging zitten, ik ga es spieken
arg, oepsquote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef Guess. het volgende:
[..]
Sylver is de hond.
Sylvester is mijn zoon![]()
![]()
Fijn dat het het zo goed gaat met Sylver.
Leuk een nestje kleine mini-Pucks
Bijna, Puck is een Havanezerquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:36 schreef oh-oh het volgende:
De Pekingees- en Dwergspanielclub is opgericht op 21 maart 1931 en behartigt de belangen van de volgende rassen:
Bichon Frisé
Bolognezer
Chinese Naakthond
Coton de Tuléar
Griffon Belge
Griffon Bruxellois
Japanse Spaniel
King Charles Spaniel
Leeuwhondje
Lhasa Apso
Mexicaanse Naakthond
Pekingees
Petit Brabançon
Peruaanse Naakthond
Tibetaanse Spaniel
Hmm, is een Tibetaanse spaniel t zelfde als een Tibetaanse terrier?
Indien ja, dan is de clubmatch volgend weekend![]()
Was Chico zn eerste show in 1996
Hmm, weet ik niet, wel wat stijler dan het nu is denk ik. Maar ze heeft gewoon teveel krulletjes eigenlijk dus helemaal rastypisch zal het niet worden. Ik ga proberen haar vacht mooi bij te houden nu om eens te zien hoe het er uit ziet komende winter als het iets langer is, maar het nadeel daarvan is dat ze dan meteen zoveel zand en takjes en blaadjes mee naar binnen sleept. En in de sneeuw krijgt ze dan van die klonten die aan haar vacht trekken. Wat dat betreft vind ik kort echt veel praktischerquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Wordt haar vacht dan wel stijl als je m laat groeien?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:28 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Hmm, weet ik niet, wel wat stijler dan het nu is denk ik. Maar ze heeft gewoon teveel krulletjes eigenlijk dus helemaal rastypisch zal het niet worden. Ik ga proberen haar vacht mooi bij te houden nu om eens te zien hoe het er uit ziet komende winter als het iets langer is, maar het nadeel daarvan is dat ze dan meteen zoveel zand en takjes en blaadjes mee naar binnen sleept. En in de sneeuw krijgt ze dan van die klonten die aan haar vacht trekken. Wat dat betreft vind ik kort echt veel praktischer
Tja, waarom een langharige hond...quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom neem je dan een langharige hond?
Ik zou nooit een langhaar willen.
Ja Karel dies langhaar, maar das anders langhaar.
Hoe minder haar hoe beter
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef Guess. het volgende:
[..]
Sylver is de hond.
Sylvester is mijn zoon![]()
![]()
Fijn dat het het zo goed gaat met Sylver.
Leuk een nestje kleine mini-Pucks
We zijn dol op hondenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:Dat jullie nog een hond wilden dan zeg!
Ik heb ook keiveel eisen , maar al die vooroordelen die iedereen over rassen heeft blijken toch meestal bul
Weet ik wel hoor, dat niet alle chi's zo zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee zo bedoel ik het niet hoor. Ik heb zelf mijn rassen ook heel nauwkeurig uit gezocht.
Maar bv je reden om geen chihuahua te nemen, ze hebben geen puilogen als ze goed gefokt zijn en ik ken echt honderden chihuahua's en ik heb in 11 jaar tijd nu 3 gevallen meegemaakt met een waterhoofd, dus als dat de reden was om er geen te nemen![]()
Mensen denken dat chineesjes kouwelijke rilhondjes zijn die de hele dag binnen voor de verwarming op schoot willen liggen, nou niks is minder waar hoor, ze lopen uren , ook in de winter, en de chihuahua's idem hier.
Poedels zijn perfecte honden voor de eisen die jij stelt bv, maar die vinden de meeste mensen truttig, terwijl het superactieve honden zijn met een vacht die geschikt is voor alle coupes, van glamour tot sportief
Wat is het leuk om zo'n serie foto's te zien met grote honden naast jouw kleine bups oh-ohquote:Op woensdag 8 september 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Sjonnie kreeg een nieuwe bal bij de Kringloop vandaag van de dames![]()
Ik heb een hekel aan Winnie de Poep, maar Sjon maakt t geen bal uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens zo blij dat zijn oren uiteindelijk wel goed zijn gaan staan, al dat plakken en scheren was niet voor niks![]()
OW ja, en gisteravond in het veld:
Met Jolietje:
[ afbeelding ]
3 op een rij:
[ afbeelding ]
Check mn kleine Karel, samen met Angel Jolie bestormen![]()
[ afbeelding ]
Lilly is een lekker ding![]()
[ afbeelding ]
Bil helpt dr ff de goede kant op![]()
[ afbeelding ]
Ze was stuk dus hij moest ff duwen![]()
[ afbeelding ]
Karel helpt ook ff duwen![]()
[ afbeelding ]
Jolie en Angel waren ook zwaar aan het duwen de hele tijd, gelukkig maar, normaal duwt Bil Lilly, en dan duikt Angel daar weer op om te duwen![]()
[ afbeelding ]
Ze waren ieg lekker moei na 2 uur razen![]()
Yay wat fijn om te horen Nonnekequote:Op woensdag 8 september 2010 09:08 schreef Nonneke het volgende:
Hier is de patient lekker vrolijk, ze heeft flink geslapen ze lag nog op precies dezelfde plek als gisteravond![]()
Heb maar wel een 1 pers matrasje in de kamer gelegd, in dr mandje kan ze net niet lekker liggen en op dr plekje onder de tafel wil het ook allemaal niet zo.
Maar ben allang blij dat ze nu zo vrolijk is
Jolie is ook echt echt een heel leuk dinnetje, en ik vind het ook altijd super leuk als we Angel en Lilly tegenkomen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het leuk om zo'n serie foto's te zien met grote honden naast jouw kleine bups oh-oh![]()
![]()
En ik vind Jolie zó leuk![]()
En Chico al klaar voor de winter ingepakt
om te dweilen ofzo ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jolie is ook echt echt een heel leuk dinnetje, en ik vind het ook altijd super leuk als we Angel en Lilly tegenkomen.
Yaaaaay mn biologisch schoonmaakmiddel dat ik mag testen voor Insiders is bezig, leek me wel fijn met de honden, mensen die proefjes willen hier?
Jee, die ogen, wat een poppetjequote:Op donderdag 9 september 2010 10:52 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
dus omdat Pim niet wil moet ik ?![]()
Met de tekst erbij lezend heb ik m'n koffie trouwens bijna op het schermquote:Op woensdag 8 september 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Karel helpt ook ff duwen![]()
Ja dat achterlijke gewip, je moet dr iets van maken hequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met de tekst erbij lezend heb ik m'n koffie trouwens bijna op het scherm
Ja ik geloofvanwel.quote:
Ik ga straks es beneden in die doos gluren en dan krijg je wat van me.quote:
Fiep wipt ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat achterlijke gewip, je moet dr iets van maken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |