ik denk dat ik heel blij ben dat ik voor een leonberger gekozen heb, gezien hun makkelijke karakter. ze zijn echt vrij makkelijk op te voeden, maar dan nog vind ik het wel wat evengoed jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, ik vind pups en babies alleen leuk bij anderen![]()
Ik heb er echt ontelbaar veel ( ja hey, 5 honden dan ook wel he ) , allemaal zachte manden, en ze liggen overal in maar het liefste gewoon allemaal op de bankquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
En wat is jullie ervaring met honden manden ?
Wij hadden eerst altijd een mand met harde rand en een kussen erin. Hier ging hij bijna niet in. Nu hebben we een mand gehaald met een zachte rand die inzakt als hij erop ligt en hij is niet meer uit de mand te slaan
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:39 schreef Belana het volgende:
[..]
ik denk dat ik heel blij ben dat ik voor een leonberger gekozen heb, gezien hun makkelijke karakter. ze zijn echt vrij makkelijk op te voeden, maar dan nog vind ik het wel wat evengoed ja
volgende keer een herplaatser
en hoe ging de kennismaking ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef Belana het volgende:
Ik ga zo ff filmpjes kijken
deze wilde ik jullie niet onthouden, de eerste echte kennismaking met Cliff
[ afbeelding ]
Die laatste, wat leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
Nog ff wat filmpjes:
Sammy aan het voetballen:
En Sammy en Max aan het spelen
Toffe foto Belana, zo zie je pas echt goed hoe groot Noes al isquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
ja die eerste 2 zijn met oude telefoon gemaakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:38 schreef Belana het volgende:
vooral dat laatste filmpje is leuk, is ook het duidelijkst
wel leuk als honden zo samen kunnen spelen he!
Mjah ook echt hoe Sammy zo rustig dat touw vasthoudtquote:
Whehehe, loopt ie nou te ballen met een bot in zn bek?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
Nog ff wat filmpjes:
Sammy aan het voetballen:
En Sammy en Max aan het spelen
Cliff denkt oh Noes, I'll be dogfood soonquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
Jah, zijn groene speelgoed botquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe, loopt ie nou te ballen met een bot in zn bek?
Cute!
En samen sjorren aan takken en touwen is de max
Ja dat is ook zo leuk aan het filmpjequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
Mjah ook echt hoe Sammy zo rustig dat touw vasthoudt
En Max maar proberen om het los te krijgen haha.
eerder: Ow Noes! You're gonna get it!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cliff denkt oh Noes, I'll be dogfood soon
3 honden ,3manden er word wel onderling gewisseld.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
Wij hadden eerst altijd een mand met harde rand en een kussen erin. Hier ging hij bijna niet in. Nu hebben we een mand gehaald met een zachte rand die inzakt als hij erop ligt en hij is niet meer uit de mand te slaan
Grote puppen worden ook vaak al als volwassen aangezien door andere honden ,met het daar bijbehorende gedrag.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:39 schreef Belana het volgende:
[..]
ik denk dat ik heel blij ben dat ik voor een Leonberger gekozen heb, gezien hun makkelijke karakter. ze zijn echt vrij makkelijk op te voeden, maar dan nog vind ik het wel wat evengoed ja
volgende keer een herplaatser
Wat leuk Belana, ook voor Noes, maar ook voor de kinderen, niet iedereen heeft huisdieren, érg leuk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:48 schreef Belana het volgende:
Op dierendag ga ik in de klas van mijn oudste zoon Noes laten zien, heb ik besproken met zijn juf, leuk he!
Van die pups ben ik het nog steeds met je eens na 3pups maar ik moet zeggen een eigen baby van jezelf is wel echt heel leuk is,leuker dan ik ooit had kunnen denken Nu heb ik dan ook wel een hele lieve,mooie en grappige babyquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, ik vind pups en babies alleen leuk bij anderen![]()
Met 3 honden in huis hebben we 9manden,op elke verdieping 3,6zachte manden en 3 kunstof voor in de hal als we dus niet thuis zijn,daar liggen fleecedekens in,door de rest van het huis liggen ook ontelbaar veel fleecedekens,ze ploffen neer waar ze willen maar favoriet blijft toch bank of bedquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
Zal van de week eens foto's maken,het is hier echt een hondenpaleis hoor. Maar het ze zijn dan ook 21kilo alle 3 bij elkaar he dat is nog niet de helft van wat Noes straks gaat wegen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:46 schreef Belana het volgende:
hahahah Guess, ik zie dat helemaal voor me al die dekens en manden overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |