abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 september 2010 @ 19:41:46 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_86392856
ah die Sylver, kijk nou! O+ en lekker dat die medicijnen zo klaar zijn, is toch altijd gedoe.

Pisces, de kinderen vinden haar geweldig, doen te druk en bemoeien zich met te veel ingen, maarja, das allemaal wel logisch zo in het begin, het is ook nogal wat! over het algemeen vind ik het best goed gaan met ze!
stormy waters...
sailin'
  maandag 13 september 2010 @ 21:43:06 #202
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_86399159
Oh Noes en de kindjes O+
En Sylver en co, heerlijk op de Dora deken ( :') _O- ).
En jaaaaa, daar kan ik keileuke shirtjes van maken als mn naaimachine het ooit weer doet Non, dus bewaren die pijpen, geniaal, I love boevenprint :D
En ik vind het sowieso echt leuk om stukken stof te recyclen en zo O+
Ik kwam net rechtstreeks uit de bus de buuf tegen, en twas mooi weer, dus ach, rondje veld kon geen kwaad.
En natuuuuuuuuurlijk kwamen we Jolie daar tegen, en ook Lilly en Angel weer, echt een groot feest was het weer meteen, het was te merken dat de honden gisteren allemaal geleden hadden onder de regen :D
Baasje van Jolie moest naar de nagelstyliste, de buuf en ik hebben dr gewoon mee door genomen de heuvel op, en dat ging perfect, zo tof *O*
We waren om 20,30 thuis :o
En toen zaten we hier met Jolie, die alle speeltjes van mijn honden vol overgave ging uittesten O+
Die werd om 21.00 opgehaald en toen kon ik mn hele huis dweilen :')
Ooooooveral zand, grote honden ben ik echt niet gewend...
Maar nu zal ik es avondeten gaan verzinnen...
:Y)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 13 september 2010 @ 21:51:17 #203
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_86399705

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_86400294
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat heeft ie in zijn bek/mond? :P
  maandag 13 september 2010 @ 22:01:44 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_86400426
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Wat heeft ie in zijn bek/mond? :P
Waar lijkt het op?
pi_86400489
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waar lijkt het op?
Ah serieus? _O-
  maandag 13 september 2010 @ 22:03:17 #207
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_86400557
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Ah serieus? _O-
liegt de foto?
pi_86400783
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

liegt de foto?
Nope :) . Hoe bevalt het speeltje?
  maandag 13 september 2010 @ 22:07:59 #209
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_86400886
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Nope :) . Hoe bevalt het speeltje?
Hij heeft hem al in zijn kont gehad :D

Hij trilt heeeeeeeeeeeerlijk zegt ie
pi_86400936
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hij heeft hem al in zijn kont gehad :D

Hij trilt heeeeeeeeeeeerlijk zegt ie
_O-
  maandag 13 september 2010 @ 22:15:48 #211
176471 oh-oh
pi_86401427
:D De trilstand stond heul niet aan zei je net :D
Ik zou m ff afspoelen voor je m dalijk mee naar je nest neemt Qut.
En m dan morgen zeeeeeer zeker weer afspoelen als Baloe weer aan de beurt is _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 14 september 2010 @ 07:36:43 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_86410753
whahahahaha Qwea _O-

wij hebben een roerige nacht achter de rug. tussen 10 en 1 ging het goed en heeft Noes alleen geslapen, daarna was het hommeles. dit vind ik het moeilijkste stukje hoor, haar alleen leren slapen.
ben er vannacht uit gegaan en op een moment dat ze even stil was naar haar toe gegaan en haar laten plassen. daarna weer naar bed gegaan, maar eigenlijk heeft ze niet meer geslapen daarna bijna. ben om 4 uur maar naast de bench op de bank gaan slapen.
misschien vannacht maar meteen ernaast gaan liggen?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:17:26 #213
176471 oh-oh
pi_86412056
:P Of toch gewoon mee naar de slaapkamer nemen.
( Groucho Marx )
pi_86412312
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:17 schreef oh-oh het volgende:
:P Of toch gewoon mee naar de slaapkamer nemen.
Gezellig zo'n kooi in je bed :P
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:33:47 #215
176471 oh-oh
pi_86412343
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:32 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Gezellig zo'n kooi in je bed :P
Naast je bed?
Ik weet t niet, ik heb zelf nog nooit een bench gehad, maar sinds ik Sjonnie heb lonken die dingen wel es naar me _O-
( Groucho Marx )
pi_86412535
Die van ons heeft nooit in de bench gezeten.
Hij werd dan helemaal wild en sloopte bijna de hele bench.

Nooit last mee gehad :) hij slaapt ook gewoon bij ons boven. In begin was het simpel, iets fouts: in de bench. We hebben hier ook nooit last van gehad, in begin deed hij nog wel iets binnen als we niet thuis waren maar is ook maar paar keer geweest, daarna ook niet meer gedaan.

Savonds slaapt hij bij ons boven. Aangezien hij snachts wel wat wil rondlopen staan ook altijd de deuren open. Vaak zat dat hij nu smorgens bij mij op de kamer voor de deur ligt te slapen :)

Hij kan wel alleen zijn, maar zodra hij merkt dat er iemand thuis is, maar die hij niet ziet wordt hij helemaal gek. (gek in piepen, blaffen krabben, proberen te graven op een parket :') )
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:05:16 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_86414429
het blijft een lastig iets, aan de ene kant vind ik het wel prettig dat ik haar op die manier veilig kan achterlaten als ik ff boodschappen moet doen, aan de andere kant vind ik het gedoe.
Ze heeft net overigens heerlijk liggen slapen erin, een eigen plek is ook wel erg prettig voor haar denk ik dan, zeker ook ivm onze (nog kleine) kinderen. die kan ik makkelijk leren dat als Noes in de bench is, ze haar met rust moeten laten.
mee naar boven is heus wel een optie 's nachts, maar dat is boven en het komende jaar mag ze eigenlijk niet te veel traplopen, is uberhaupt niet goed voor d'r. dus moeten we haar tillen. nu weegt ze 9 kilo, kan nog wel, maar zie je me straks slepen met een hond van 50 kilo? :P
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:18:26 #218
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_86414787
Belana,heb je niet een kamer/hal/schuur ofzo waar ie in kan als je weg bent of in bed ligt,zo doen we dan met die van ons als er niemand thuis is.Dan gaan ze in de hal,Teun de jongste eet namelijk graag stoelpoten en dat soort gedoe o|O Ik ben zelf anti-bench,ik heb er zelf ooit wel een gehad voor Gijsje maar die stond altijd open daar kon ie zelf in en uit maar hij ging er eigenlijk nooit in. En slapen doen ze hier gezellig bij ons op de kamer,maar kan me voorstellen dat je dat met een hond van 50 kilo niet wil :D

Ik vind puppy's echt zo schattig om te zien en heerlijk die puppy-lucht en buikjes maar eigenlijk zijn ze pas leuk als ze helemaal opgevoed zijn :Y
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_86414889
Onze Puck heeft ook het eerste jaar in een bench geslapen, ik vind het ideaal. Het is gewoon een veilig idee als je weg gaat dat ze niet zichzelf in gevaar kan brengen of iets vernielen. En verder is het heel makkelijk met de zindelijkheidstraining. De eerste paar dagen (ok, de eerste twee weken wel :') ) vond ze het helemaal niets om in de bench te moeten en alleen gelaten te worden, en piepte ze 's nachts ook af en toe. Gelukkig ging dat vrij snel over en wende ze er goed aan. 't is toch een kwestie van doorpakken en consequent blijven en de bench leuk maken door lekkere koekjes en botjes daar te geven als je weg gaat. Nu is ze verder oud en verstandig genoeg om niet meer in de bench te hoeven, maar hij staat er nog als slaapplaats en ik gebruik hem bij het weg-gaan ritueel zodat ze weet wat er gaat gebeuren. Ze gaat er als wij eten vaak zelf in liggen en ze slaapt er 's nachts nog steeds in (met open deur).
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:29:35 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_86415099
dat is dus lastig hier Guess, vandaar de bench :) wij kunnen hier de boel moeilijk afsluiten en hebben o.a. daarom voor de bench gekozen. ik denk dat als ze eenmaal gewend is het ook geen enkel probleem is, het kost nu alleen tijd en energie en geduld, vooral eigenlijk omdat ze niet alleen wil zijn nog, hetgeen logisch is. ze is nog maar net hier en komt uit een roedel van 11 honden :)
en ik denk dat je helemaal gelijk hebt, een pup is lief en leuk, maar ik denk dat ze pas echt leuk is als ze helemaal opgevoed is :Y
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:32:01 #221
176471 oh-oh
pi_86415181
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:18 schreef Guess. het volgende:
Belana,heb je niet een kamer/hal/schuur ofzo waar ie in kan als je weg bent of in bed ligt,zo doen we dan met die van ons als er niemand thuis is.Dan gaan ze in de hal,Teun de jongste eet namelijk graag stoelpoten en dat soort gedoe o|O Ik ben zelf anti-bench,ik heb er zelf ooit wel een gehad voor Gijsje maar die stond altijd open daar kon ie zelf in en uit maar hij ging er eigenlijk nooit in. En slapen doen ze hier gezellig bij ons op de kamer,maar kan me voorstellen dat je dat met een hond van 50 kilo niet wil :D

Ik vind puppy's echt zo schattig om te zien en heerlijk die puppy-lucht en buikjes maar eigenlijk zijn ze pas leuk als ze helemaal opgevoed zijn :Y
Whehe, ik vind pups en babies alleen leuk bij anderen :@ _O-
( Groucho Marx )
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:34:31 #222
24188 Belana
kloon van belana
pi_86415262
ik vind het dus erg moeilijk merk ik, ik zou haar er vooral in willen hebben als ik weg ga, om sloop gedrag in te perken, de rest van de dag maakt het mij niet uit waar ze ligt. maarja, hoe ga je daar dan mee om?
stormy waters...
sailin'
pi_86415295
Bench heeft zijn voor en nadelen.
En vindd ik dat de hond er tegen moet kunnen. Maar als je die van ons zag: Helemaal wild werd hij en dat voor een pup. Het was niet janken van: ik wil eruit. Maar eerder een soort panische paniek reactie wat hij kreeg als hij in de bench ging.

Zaten we ernaast en was het deurtje open: geen probleem. Zodra hij merkte dat het slot erop ging: Helemaal panisch.

Hij heeft als het ware ook zijn eigen plekje gecreeerd. Bij ons kan hij tussen de bank en de muur door. Dus wil hij rusten gaat hij tussen de bank en de muur liggen. En dan laten we hem ook altijd lekker, of als hij in de mand gaat liggen.

Maar die van ons heeft (op een rieten mand na) niks gesloopt ofzo als we weg waren. ook nooit aan de meubels gezeten. Met die rietenmand was wel een leuk gezicht eigenlijk toen we thuis kwamen.

Heel de huiskamer was bezaaid met die mand, zand overal. en hij zat daar voor de deur met zijn ogen omhoog te kijken en te kwispelen. Wel natuurlijk gestraft maar was wel weer leuk om te zien :)
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:38:30 #224
176471 oh-oh
pi_86415370
Rieten speelgoedmanden is t enige waar die van mij ook nog wel es aan willen knagen, dat is schijnbaar echt onweerstaanbaar.
Ik heb ook echt niks met benches, maar als je hem wil gebruiken moet je wel echt ff consequent zijn in het begin, anders wordt dat natuurlijk helemaal niks.
( Groucho Marx )
pi_86415372
En wat is jullie ervaring met honden manden ?

Wij hadden eerst altijd een mand met harde rand en een kussen erin. Hier ging hij bijna niet in. Nu hebben we een mand gehaald met een zachte rand die inzakt als hij erop ligt en hij is niet meer uit de mand te slaan :P
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')