quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:50 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zal van de week eens foto's maken,het is hier echt een hondenpaleis hoor. Maar het ze zijn dan ook 21kilo alle 3 bij elkaar he dat is nog niet de helft van wat Noes straks gaat wegen!
Ja ik wist het welquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:25 schreef Maes het volgende:![]()
Ik heb een filmpje gemaakt van spelende Bob en PhoebeJe had gelijk oh-oh, 6 maanden en Bob heeft eindelijk interesse
Ja maar we weten natuurlijk allemaal dat dat de schuld van zus Kees isquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 2 x 5 , 1 x 6 en 2 x 3 kilo in huis .
Oh toch net een kilo meer dan Guess met 3
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja maar we weten natuurlijk allemaal dat dat de schuld van zus Kees is
quote:Op woensdag 15 september 2010 08:07 schreef Belana het volgende:
Noes heft heerlijk geslapen
Bij ons op de slaapkamer
quote:
Teef,altijd tegendraads.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:19 schreef oh-oh het volgende:Aw nee dr mag dr 1 niet op bed, das keizielig
quote:Op zondag 12 september 2010 22:04 schreef Belana het volgende:
Ow ze is zoooo geweldig
Ze ligt heerlijk in haar bench te slapen nu
we waren van plan haar mee te nemen naar de slaapkamer, maar nu dit zo makkelijk gaat, gaan we gewoon maar proberen hoe het gaat vannacht.
wat een poepie is het!
Ik heb een hond
quote:Op maandag 13 september 2010 07:26 schreef Belana het volgende:
dankjullie wel Pagan en Strega!
we hebben redelijk geslapen. Noes in de bench en mijn man ernaast op de bank. zomaar ineens helemaal alleen is ook zo wat!
Nou moet ik zometeen de jongens naar school brengen en dan gaat ze mee, maar eigenlijk zal ze de school niet in mogen, maar dat kan niet anders natuurlijk. gedoetjes
quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:36 schreef Belana het volgende:
whahahahaha Qwea
wij hebben een roerige nacht achter de rug. tussen 10 en 1 ging het goed en heeft Noes alleen geslapen, daarna was het hommeles. dit vind ik het moeilijkste stukje hoor, haar alleen leren slapen.
ben er vannacht uit gegaan en op een moment dat ze even stil was naar haar toe gegaan en haar laten plassen. daarna weer naar bed gegaan, maar eigenlijk heeft ze niet meer geslapen daarna bijna. ben om 4 uur maar naast de bench op de bank gaan slapen.
misschien vannacht maar meteen ernaast gaan liggen?
Ja ,jaquote:Op woensdag 15 september 2010 08:07 schreef Belana het volgende:
Noes heft heerlijk geslapen
Bij ons op de slaapkamer
Tuurlijk ging dat goed , Noes weet wel hoe dat moetquote:Op woensdag 15 september 2010 13:43 schreef Belana het volgende:
het ging harstikke goed joh! ze was gewoon stil toen ik thuis kwam, ben trots op d'r!!
met dank voor de mentale steun oh-oh![]()
Ik zit hardop te lachenquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:28 schreef Belana het volgende:
Noes ligt weer in de bench te slapen, ze begint er echt aan te wennen. net als met mijn kinderen moet ik gewoon consequent zijn, werkt als een tierelier.
Ach ,na haar eerste rui maakt dat ook niet meer uit.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:53 schreef Belana het volgende:
yepen mijn leonberger kan best leren dat ze niet op de bank mag
Jaaaaa, zo moet het zijn Nonnekequote:Op woensdag 15 september 2010 20:26 schreef Nonneke het volgende:
De hechtingen eruit, en dan is ze gewoon weer beter punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |