Waarom moet ze in een kooi?quote:Op zondag 12 september 2010 15:20 schreef Belana het volgende:
het is Noes dag
we hebben haar net opgehaald en het is allemaal ff wennen natuurlijk, zo alleen.
In de auto ging het goedZe heeft rond gekeken en ze is nu moe en gaat even in de bench met een koekie om te slapen
janken natuurlijk, ze zal moeten leren dat dat haar plekje is
Om 't beestje rust te gunnen, vaak gaan ze maar door. En benchtraining is makkelijk als je daar doorheen bent. Ik heb er 1 nacht niet goed van geslapen en 1 dag even door 't gejank "geworsteld" maar wij hebben er nu profijt van.quote:
Noes is erquote:Op zondag 12 september 2010 15:20 schreef Belana het volgende:
het is Noes dag
we hebben haar net opgehaald en het is allemaal ff wennen natuurlijk, zo alleen.
In de auto ging het goedZe heeft rond gekeken en ze is nu moe en gaat even in de bench met een koekie om te slapen
janken natuurlijk, ze zal moeten leren dat dat haar plekje is
Ah,moet naar twee richtingen gaan werken dus in deze situatie,quote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef Belana het volgende:
dat dus
Het zal even doorzetten zijn denk ik ja, maar daar nemen we dan maar de tijd voor. We hebben 2 kinderen en we willen duidelijk hebben dat als Noes in de bench is, zij haar met rust moeten laten.
het is spannend allemaal, voor iedereen
Gefeliciteerd met de komst van Noes!quote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef Belana het volgende:
dat dus
Het zal even doorzetten zijn denk ik ja, maar daar nemen we dan maar de tijd voor. We hebben 2 kinderen en we willen duidelijk hebben dat als Noes in de bench is, zij haar met rust moeten laten.
het is spannend allemaal, voor iedereen
Ook van Pagan gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 september 2010 00:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de komst van Noes!
Je staat gewoon onder hem in de roedel,beetje hardlopen op commando .quote:Op maandag 13 september 2010 08:55 schreef oh-oh het volgende:Noeeeeeeees
![]()
Fijn dat de eerste nacht zo goed ging. En vandaag lekker rustig op je gemakje met dr tutten zonder drukte en zo![]()
Hoe gaat het met de zindelijkheid?
En waar blijven de foto's?
Ik had vanmorgen een hondje om op te schieten![]()
Vannacht heeft ie de hele nacht lopen etteren , ik heb echt amper een oog dichtgedaan, en om 5 uur kon ik er uit omdat ie het nodig vond om weer es ff ouderwets op de slaapkamer te kakken![]()
En vanmorgen moesten we net ff een sprintje trekken voor de bus, wat ie niet deed ( meneer loopt altijd te sjorren aan de lijn maar als ik wil rennen blokkeert alles en gaat ie krijsen terwijl ie zn poten in trekt ) waardoor we de bus misten.
Ik had iets minder eerlijk moeten zijn tegen eventuele liefhebbers geloof ikWie wil dr nou zo een geval?
Mooi is ze!quote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef Belana het volgende:
daar is ze hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef Belana het volgende:
daar is ze hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja zeker! elke dag wel!quote:Op maandag 13 september 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Je moet met zo een kalfje elke week groeifoto's maken
Het staat echt enorm goed, wat een leuke outfit zoquote:Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar om naar bed te gaanhelaas wil ze zodra ze dat ding aanheeft alleen nog maar liggen of naar boven, en buiten heeft ze hem natuurlijk niet aan, maar het staat dr zo goed
![]()
Wat een lekker bolletje, hoe vinden je jongens haar Belana? Zeker wel erg leuk?quote:Op maandag 13 september 2010 16:35 schreef Belana het volgende:
spelen met de kinderen
[ afbeelding ]
Ik zat al 2 keer te knipperen dat de bovenste erg licht was en de onderste wat minder fluffy om Sjon te (kunnen) zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |