quote:Op woensdag 1 september 2010 13:22 schreef ArTiC het volgende:
wtf is er aan de hand...nu is Jean Nelissen weer overleden
ach, zolang je er genoeg eten in gooit...quote:Op woensdag 1 september 2010 13:28 schreef ArTiC het volgende:
Dan neem ik twee vissen...een SQ en een r8
Beter neem ik een grote vijver want dat wordt knokken
Het huis onder me staat nog steeds leeg....flinke bak erin...gat in de vloer, klaar.quote:
Goed idee, ook handig bij de volgende brand.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het huis onder me staat nog steeds leeg....flinke bak erin...gat in de vloer, klaar.
eigenlijk wel ja...quote:
Skottelbraai.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het huis onder me staat nog steeds leeg....flinke bak erin...gat in de vloer, klaar.
Het is geen fietser maar een journalist/schrijverquote:Op woensdag 1 september 2010 13:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
het is een fietser. Niet zo raar als je daar geen fuck om geeft.
Volgens google pics een fietser.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is geen fietser maar een journalist/schrijver
weer? Da's raar!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:22 schreef ArTiC het volgende:
wtf is er aan de hand...nu is Jean Nelisse weer overleden
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, zolang je er genoeg eten in gooit...
Wordt straks wel eenzaam in je Tilburg ONZ reeks.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:11 schreef febster het volgende:
Vnv kijkavond voor mijn kamer hier in Ehv, dat wil dus zeggen mijn kamer een keer goed opruimen en schoonmaken. Het komt wel dichterbij nu.
ja en?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:09 schreef -moppie- het volgende:
Maakt niet uit, om 17.00 uur ben je toch nog steeds sjagga!
schiet je dus weinig mee op. het kan dus net zo goed half 3 zijn, maakt geen bal uit.quote:
Ik mag hier toch wel blijven posten toch? Toch...?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wordt straks wel eenzaam in je Tilburg ONZ reeks.
Tilburg 1 - Feb gaat los
Tilburg 2 - Feb gaat nog steeds los
Tilburg 3 - Feb verveelt zich
Tilburg 4 - Naamtopics zijn zo 2010
...
![]()
*aai over bol geeft*quote:Op woensdag 1 september 2010 14:31 schreef ArTiC het volgende:
om 17 uur zit ik in de auto...dan kan ik tenminste ongegeneerd schelden
net alsof hier überhaupt nog eindhovenaren postenquote:Op woensdag 1 september 2010 14:37 schreef febster het volgende:
[..]
Ik mag hier toch wel blijven posten toch? Toch...?
jij toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof hier überhaupt nog eindhovenaren posten![]()
Jij weet af en toe het verschil niet of je nu in Ehv bent of in de Fata Morgana, dus eigenlijk telt dat ook maar voor de helft.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof hier überhaupt nog eindhovenaren posten![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Jij weet af en toe het verschil niet of je nu in Ehv bent of in de Fata Morgana, dus eigenlijk telt dat ook maar voor de helft.
duurde maar even, colaquote:Op woensdag 1 september 2010 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Jij weet af en toe het verschil niet of je nu in Ehv bent of in de Fata Morgana, dus eigenlijk telt dat ook maar voor de helft.
Spoel jij jouw ogen met cola?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Cola lost alles op! Roest, ingewanden en oogproblemen
stop eens iets in je holle kiesquote:Op woensdag 1 september 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Cola lost alles op! Roest, ingewanden en oogproblemen
mens, ik ben al tijd zat kwijt om alle zooi er UIT te krijgenquote:Op woensdag 1 september 2010 14:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
stop eens iets in je holle kies
Cola lost alles opquote:Op woensdag 1 september 2010 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mens, ik ben al tijd zat kwijt om alle zooi er UIT te krijgen
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik kan gvd de bon van mijn laptop niet vinden.Maar de kastjes zijn wel mooi geordend en schoon.
je kunt ook gewoon een keer naar je vriendin luisterenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Uren zoeken naar een bon die er niet is. Lees ik net terug in mijn Pm's. Fail
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een keer naar je vriendin luisteren
dan moet je voortaan zelluf koken hequote:Op woensdag 1 september 2010 15:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
*Nieuwe sloten aan het monteren is.
Maandag friet, dinsdag eten bij pa&ma, woensdag grieks, donderdag wok n go, vrijdag bier, zaterdag chinees en zondag tostie en een blik soep.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan moet je voortaan zelluf koken he
nouquote:Op woensdag 1 september 2010 15:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maandag friet, dinsdag eten bij pa&ma, woensdag grieks, donderdag wok n go, vrijdag bier, zaterdag chinees en zondag tostie en een blik soep.
miewiewie!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef bleiblei het volgende:
Godver. Ik ging even werk overdragen voor 2 weken vakantie. Planning was om om 12 uur na 2 uur overdragen naar huis zou gaan. Zit nu pas in de trein
Kan je je werk niet overdragen op een normale werkdagquote:Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef bleiblei het volgende:
Godver. Ik ging even werk overdragen voor 2 weken vakantie. Planning was om om 12 uur na 2 uur overdragen naar huis zou gaan. Zit nu pas in de trein
kom je vanavond bij mij eten?quote:
Nope. Diegene die overneemt is pas sinds maandag terug.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kan je je werk niet overdragen op een normale werkdag
Ik word vast een stuk vrolijker als je voor mij kookt en daarna ff de was strijktquote:
Slechte planning.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope. Diegene die overneemt is pas sinds maandag terug.
Les 1: als je niet van strijken houdt, koop dan kleding die je niet hoeft te strijken.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik word vast een stuk vrolijker als je voor mij kookt en daarna ff de was strijkt
Welke broek hoef je niet te strijken?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Les 1: als je niet van strijken houdt, koop dan kleding die je niet hoeft te strijken.
Een spijkerbroek die je netjes aan de lijn te drogen hebt gehangen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welke broek hoef je niet te strijken?
Maakt niet uit, ga gewoon voor zo'n oostblokbruidquote:Op woensdag 1 september 2010 15:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welke broek hoef je niet te strijken?
Was ophangen is ook ..... Droger FTWquote:Op woensdag 1 september 2010 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een spijkerbroek die je netjes aan de lijn te drogen hebt gehangen.
Ik hou niet van snorren.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ga gewoon voor zo'n oostblokbruid
Dan moet je dus strijken... waslijn FTW!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Was ophangen is ook ..... Droger FTW
Ik heb nog appeltaart, tompoezen en een aardbeienvlaaitje hier staan. en slagroom.quote:
nee hoor, spijkerboxen strijken zichzelf binnen een half uur glad door je lichaamswarmtequote:Op woensdag 1 september 2010 15:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan moet je dus strijken... waslijn FTW!
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, spijkerboxen strijken zichzelf binnen een half uur glad door je lichaamswarmte
Nou bij mij niet hoor, al helemaa onderaan de pijpen (ja Artic, ik zei pijpen) niet!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, spijkerboxen strijken zichzelf binnen een half uur glad door je lichaamswarmte
me 2quote:Op woensdag 1 september 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
hoe dan ook, ik strijk niet. punt.
Heb je leren pijpen moppie?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou bij mij niet hoor, al helemaa onderaan de pijpen (ja Artic, ik zei pijpen) niet!
Dat doe ik ook wel. Snap alleen niet dat je nooit iets strijkt.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
Je mankeert toch niets aan je handjes? Als je kleren wilt dragen die kreuken, dan strijk je zelf maar.
ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 1 september 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
Je mankeert toch niets aan je handjes? Als je kleren wilt dragen die kreuken, dan strijk je zelf maar.
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
ik koop gewoon gin kleren die kreukelenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel. Snap alleen niet dat je nooit iets strijkt.
Dat past gewoon perfect bij je nonchalante journalisten-imagoquote:Op woensdag 1 september 2010 16:01 schreef febster het volgende:
Ik strijk ook nooit, wat SQ zegt, half uurtje dragen (in mijn geval toch in de trein) en ik zie er, zoals altijd, piekfijn uit.
Je hebt geen blouse?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik koop gewoon gin kleren die kreukelen
Dat zeg je wel, maar aangezien ik je nog nooit gezien heb, heb ik daar geen zekerheid over.quote:
Ik moest lachen en had visuals.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, met elasthaan. Vrouwenkleding is vrijwel allemaal van elastiek gemaakt he
Iedere morgen weer.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
maar ja, Colt verkoopt auto's, die mot wel
Oja, hij is een gladjakker.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
maar ja, Colt verkoopt auto's, die mot wel
Ik heb jou ook nooit gezien...wie zegt dat je geen negert bent?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, maar aangezien ik je nog nooit gezien heb, heb ik daar geen zekerheid over.
SQ! En bijna alle anderen in dit topic.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nooit gezien...wie zegt dat je geen negert bent?
nou, vergeleken met de rest van het topic ben je wel het negerst...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
SQ! En bijna alle anderen in dit topic.
Het is maar vijf minuten werk,quote:Op woensdag 1 september 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je hebt het er graag voor over
Die kunnen ook beamen dat ik een man benquote:Op woensdag 1 september 2010 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
SQ! En bijna alle anderen in dit topic.
Trouwens, dat vind jij wel lekker he? Een dikke negerin.![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, vergeleken met de rest van het topic ben je wel het negerst...
Daarom doe ik het iedere morgen.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 overhemd wel ja. Een hele mand vol was nietDaarom doe ik het dus niet
in het bos? met die hoerrrrrrr?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daarom doe ik het iedere morgen.
en dan is het 16:50!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee jong, strijken.
Nog 41 minuten btw
veul te lange minuten...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee jong, strijken.
Nog 41 minuten btw
Maar dat heeft niks met mijn werk te maken. Ze wilde mij niet doen, ze was hoer van beroep.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wijf met die honden toch? Die jou wilde doen?
Ruzie met Verhagen?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:11 schreef ArTiC het volgende:
VALSE INFORMASIE!
VALSE INFORMASIE!
VALSE INFORMASIE!
VALSE INFORMASIE!
VALSE INFORMASIE!
ja maar dat was toch bij je vorige WG?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met mijn werk te maken. Ze wilde mij niet doen, ze was hoer van beroep.
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met mijn werk te maken. Ze wilde mij niet doen, ze was hoer van beroep.
ja maar dat droeg ik 30 kilo geleden!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:14 schreef Inu het volgende:
Linnen moet toch wel gestreken worden? Bij mij iig welEn ik heb alleen katoenen blousen, want van synthetische dingen krijg ik de bibbers
Voor werktijd en toen werkte ik bij mijn vorige wg ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat was toch bij je vorige WG?
gaven ze je werk?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:15 schreef ColtZ40 het volgende:
Is het uwv ook een werkgever trouwens?
Ik heb als het echt heet is liever een linnen broek aan naar mn werk dan een rokjequote:Op woensdag 1 september 2010 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat droeg ik 30 kilo geleden!
Je lijkt wel een zus van levi....quote:Op woensdag 1 september 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is de klant van de hoer een WG?
SQ is geen negertquote:Op woensdag 1 september 2010 16:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een zus van levi....
heul niet, ik ben geen negerquote:Op woensdag 1 september 2010 16:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een zus van levi....
wel dan?quote:
rokjes zijn met +30 kilo ook niet heel geschikt.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb als het echt heet is liever een linnen broek aan naar mn werk dan een rokjeDus ik draag linnen
De Kolonelquote:
daar heb ik skait aan!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
rokjes zijn met +30 kilo ook niet heel geschikt.
Wat dan wel?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik heb er toch een gers stel gordijnen aan overgehouden aan zo'n +30kg rokje.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik woon thuis en jij kookt.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:20 schreef -moppie- het volgende:
Artic, waar woon je? Jij gaat voor mij koken toch?
Als je zo Helmond binnen rijdt dan ga je na de snelweg naar rechts en meteen linksquote:Op woensdag 1 september 2010 16:20 schreef -moppie- het volgende:
Artic, waar woon je? Jij gaat voor mij koken toch?
Ik strijk alleen linnen en bloesjesquote:Op woensdag 1 september 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Nee ik heb wel van die katoenen broeken, maar ook die strijk ik niet
Veel plezier in Frieslandquote:
en dan schuren je benen niet kapot? Of het mooi is heb ik ook skait aan, de uitslag die ik krijg is doorslaggevend. Kan er wel een strak broekie onder aan doen, maar dan is het luchtige effect ook weer weg.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb ik skait aan!
Zolang het geen hele korte rokjes zijn kan het prima
ik draag er dan idd pijpjes onderquote:Op woensdag 1 september 2010 16:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
en dan schuren je benen niet kapot? Of het mooi is heb ik ook skait aan, de uitslag die ik krijg is doorslaggevend. Kan er wel een strak broekie onder aan doen, maar dan is het luchtige effect ook weer weg.
Draag in de winter eigenlijk meer rokkies dan in de zomer.
van Bavaria?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik draag er dan idd pijpjes onder
Het is niet zo sexy als een kanten slipje, maar goed, kapotgeschuurde dijen zijn ook niet sexy. En kleren kunnen uit. Verder ziet niemand er ooit iets vanquote:
oho, je moet hem vinden, duh!quote:
Ik denk dat hij ook "quote:Op woensdag 1 september 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is niet zo sexy als een kanten slipje, maar goed, kapotgeschuurde dijen zijn ook niet sexy. En kleren kunnen uit. Verder ziet niemand er ooit iets van
oh dat mag, was toch niet van plan om m'n naaktheid te tonen verderquote:Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook "" denkt bij een van ons uit de kleren.
Het enige waarop, ik weet dat, hij afknapt zijn theezakjes en ik weet zeker dat jullie die zeker niet hebben.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook "" denkt bij een van ons uit de kleren.
whehehequote:Op woensdag 1 september 2010 16:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het enige waarvan ik weet dat hij afknapt zijn theezakjes en ik weet zeker dat jullie die zeker niet hebben.
En beneden, houten vloer enzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou wel aanraden om dan de matrassen op de grond te leggen...
nee. Een neger, een brunette, een rooie en een blonde. Anders zijn we uit balans!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoho, gullie en Colt he... das een trio!
Die likt overal aan. Dat is fijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zet je frits dan wel ff buiten?
geile harriequote:Op woensdag 1 september 2010 16:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die likt overal aan. Dat is fijn.
mwaaa, kunnen ze het niet wat leuker verpakken?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
SQ, maak ik je hier blij mee?
http://www.jorisco.be/auc(...)6&cid=234&lid=109380
Nee, dat kan jij nietquote:Op woensdag 1 september 2010 17:25 schreef Inu het volgende:
Ik heb computernerdwijsheid nodig
Ik heb een boel plaatjes met als naam Project_IDnummer_0x en een heleboel metadata. Om deze goed te koppelen moeten de plaatjes in een eigen mapje staan, aangezien er soms meerdere plaatjes van 1 IDnummer zijn.
Kan ik automatisch mappen aan laten maken aan de hand van het ID nummer in de bestandsnaam en ze dan meteen in de map laten zetten?
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:39 schreef febster het volgende:
Ik heb nu al 2 weken een zilvervisje gevangen in een droge lege afwasbak en hij leeft nog steeds.
Ik ook, dus?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:39 schreef Inu het volgende:
Oh, en ik heb een eigen laptop hier met admin rechten ja![]()
Dus kan ik lekker alles installeren wat ik wil en daar heb de (slechte) IT afdeling niet bij nodigquote:
Mooi gedaan, niet mijn smaak. Vind het een beetje alternatief.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus kan ik lekker alles installeren wat ik wil en daar heb de (slechte) IT afdeling niet bij nodig
Mijn dekentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WIl jij nog die groengele kat voor mij haken/breien maken?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus kan ik lekker alles installeren wat ik wil en daar heb de (slechte) IT afdeling niet bij nodig
Mijn dekentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:32 schreef amaranta het volgende:
Zijn er hier mensen die whatsappen?
Ohja. Die moest ik nog installerenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:32 schreef amaranta het volgende:
Zijn er hier mensen die whatsappen?
Als je een patroon hebt voor mequote:Op woensdag 1 september 2010 19:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
WIl jij nog die groengele kat voor mij haken/breien maken?
Yeps, Pingchat 2quote:Op woensdag 1 september 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
Ping heb ik niet, heb je dat ok voor de Iphone?
Is het een vierkant beestje dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar het is rechttoe rechtaan....
Nah, probeer het wel enigzins fair te houden. Met beetje geluk haal ik in de winter rond de 500.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Als je geinteresseerd bent wil ik wel een 1000 extra followers voor je regelen![]()
http://usocial.net/twitter_marketing/
Oh vetquote:
Hey ho. Ik was eerstquote:Op woensdag 1 september 2010 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek een koelkast! Dus als iemand er eentje over heeft, PM me alsjeblieft.En nu ga ik slapen want ik ben kapoettttt. Trusten lieve mede-Ehvnaren.
Danny? Roodbol?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:16 schreef Blueman het volgende:
Wow... ruim 5 minuten betoog van Mart Smeets voor Jean!
Indrukwekkend....
Nu is Danny aan de beurt...
Wel mooi zo die oude wielerbeelden...
Maargoed... terug naar de realiteit.....
Van der Vaart
Nee... zijn neefje die daarna nog 5 minuten gebept heeft!quote:
Fijn om te horen!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Lekker gewerkt vandaag.
Waarom ben je eerst? om te slapen of voor de koelkast?quote:
net wakkerquote:
succesquote:Op woensdag 1 september 2010 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga honden uitlaten, dan douchen, dan wat lezen en daarna slapen
Jij hoeft sowieso niet te feliciteren, het is maar wat jij wiltquote:Op donderdag 2 september 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Goeiemorgen! En ik hoef niemand te feliciteren toch?
Ik scan vanmiddag een foto in, voor zover dat lukt, heb geen duidelijke foto, maar inderdaad zoiets, maar dan ,mosterdgeel met groen.quote:
De winkel heeft koelkasten. En anders zit er op de hoogstraat zo'n 2dehandswinkel voor koelkasten.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek een koelkast! Dus als iemand er eentje over heeft, PM me alsjeblieft.En nu ga ik slapen want ik ben kapoettttt. Trusten lieve mede-Ehvnaren.
En volgens mij bij de Woenselse markt in een van die zijstraatjes ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
De winkel heeft koelkasten. En anders zit er op de hoogstraat zo'n 2dehandswinkel voor koelkasten.
CDA en ballen hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 08:48 schreef Levitation het volgende:
Hello
Feb: Klink heeft ingebonden.Balen, vond het wel tof dat er eindelijk een vent met ballen bij het CDA bleek te zitten. De ballen waren helaas van korte duur.
Oja, Verhagen.... maar dat vind ik al heel lang.
Correctquote:Op donderdag 2 september 2010 08:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
En volgens mij bij de Woenselse markt in een van die zijstraatjes ook.
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct(nee, niet de winkelketen
)
Rota Witgoed
Verwerstraat 118
5612 EE Eindhoven
040 2444272
http://www.rotawitgoed.nl/2ehands.html
Beetje duur voor een student denk ikquote:Koelkasten vanaf ¤85!
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Beetje duur voor een student denk ik
quote:Op vertoon van je studenten- of collegekaart(geen OV-kaart)
krijg je exclusief bij Rota witgoed en verlichting, bovenop de al superlage prijzen,
nog eens 10% extra studentenkorting op gebruikte apparaten en artikelen!
Dit geldt voor ons gehele assortiment*. Dus ben je toe aan een wasautomaat,
droger, koelkast enz.komlangs, neem je collegekaart mee en PROFITEER
Vertel je medestudenten of vrienden van deze 10%korting en laat hen ook profiteren!
Zo bespaar jetenminste je zuurverdiende geld voor je studie ofeen extra rondje in de kroeg!
marco had ook stil kunnen blijven zitten.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:58 schreef Juup© het volgende:
Gisteren leuke en mooie (marco)foto's gemaakt, bleek thuis dat ik de stabilisatie van het objectief niet aan had staanVolgende maal beter opletten dus of een statief gebruiken
Hellowquote:Op donderdag 2 september 2010 09:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
marco had ook stil kunnen blijven zitten.
Goedemorgen!
Vet! Ik heb een collegekaart!quote:
Voldouwen met paracetamol.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:05 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook nog een collegekaart
Job is nu echt ziek38.5 graden koorts vanochtend en een super sexy raspende stem
Wel fijn, dit weekend familieweekend in Zeeland
marcofoto'squote:Op donderdag 2 september 2010 08:58 schreef Juup© het volgende:
Gisteren leuke en mooie (marco)foto's gemaakt, bleek thuis dat ik de stabilisatie van het objectief niet aan had staanVolgende maal beter opletten dus of een statief gebruiken
Volgens heb ik nog wel ergens codeine liggen die over de datum isquote:
ik hoop dat je vrij neemt omdat je geen zin hebt om te werken en niet omdat je een veel te zielig kermend sujet wil gaan verzorgenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens heb ik nog wel ergens codeine liggen die over de datum is
Ik denk dat ik vanmiddag maar vrij neem ofzo, vind het zo naar voor hem dattie nu alleen thuis ligt... als je ziek bent moet alles aangedragen worden
Jij gaat een 2e hands witgoed artikel kopen?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vet! Ik heb een collegekaart!
laat V. het maar niet horenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vet! Ik heb een collegekaart!
Nja, dit is omdat zn grootouders 60 jaar getrouwd zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 09:08 schreef amaranta het volgende:
Wsat zijn marco fotos?
En Inu, jullie zijn niet getrouwd, ik weet niet wie zn familie het is, de zijne of de jouwe, maar ik zou gewoon afzeggen
Gelukkig doet Rob zn familie niet aan familiedagen. Ofja, ook wel spijtig,ik ken zn familie namelijk helemaal niet
Als ik ziek ben ben ik ook niet graag alleen, dus ja, ik neem vrij om hem een glaasje jus te brengen en af en toe een kusje op zn hoofdquote:Op donderdag 2 september 2010 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop dat je vrij neemt omdat je geen zin hebt om te werken en niet omdat je een veel te zielig kermend sujet wil gaan verzorgen
Ik denk dat je dan heel vaak vrij mag gaan nemen. Hoe lang woon je nu al samen? Hij gaat hier gewoonte van maken. Laat hem maar. HOewel mannen erg goed zijn in de stervende zwaan. HEb ze 38 graden koorts, doen ze alsof ze aan het ijlen zijn en alsof de wereld op elk moment vergaat.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanmiddag maar vrij neem ofzo, vind het zo naar voor hem dattie nu alleen thuis ligt... als je ziek bent moet alles aangedragen worden
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik ziek ben zou ik het ook fijn vinden als Job er is, dus ja, ik neem vrij om hem een glaasje jus te brengen en af en toe een kusje op zn hoofd
Generaliseringquote:Op donderdag 2 september 2010 09:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
HOewel mannen erg goed zijn in de stervende zwaan. HEb ze 38 graden koorts, doen ze alsof ze aan het ijlen zijn en alsof de wereld op elk moment vergaat.
Precies, als je echt ziek bent moet je vertroeteld worden en dat wil ik dan zelf ook graagquote:Op donderdag 2 september 2010 09:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik ziek ben ben ik ook niet graag alleen, dus ja, ik neem vrij om hem een glaasje jus te brengen en af en toe een kusje op zn hoofd
Dat dus, vooral mijn vader is er heel goed in. Vier keer niezen en hij hangt met zijn kop boven een schaal Dampo. als ie ergens pijn hebt roept hij bij elke beweging heel hard: Oehoehoehoehoeh en trekt ie zo'n hoofd:quote:Op donderdag 2 september 2010 09:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan heel vaak vrij mag gaan nemen. Hoe lang woon je nu al samen? Hij gaat hier gewoonte van maken. Laat hem maar. HOewel mannen erg goed zijn in de stervende zwaan. HEb ze 38 graden koorts, doen ze alsof ze aan het ijlen zijn en alsof de wereld op elk moment vergaat.
grapje aan
net zoals artic met zn hoofdpijn, hij doet steeds alsof hij migraine heeft
Codeine is niet nodig, het is maar een keelontsteking.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:09 schreef Inu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik ziek ben ben ik ook niet graag alleen, dus ja, ik neem vrij om hem een glaasje jus te brengen en af en toe een kusje op zn hoofd
Als ik echt ziek ben wil ik met mijn kop onder mijn dekbed vooral heel erg hard met rust gelaten wordenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, als je echt ziek bent moet je vertroeteld worden en dat wil ik dan zelf ook graag
Dan doe ik dat toch? Zie het probleem niet zo...quote:Op donderdag 2 september 2010 09:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan heel vaak vrij mag gaan nemen. Hoe lang woon je nu al samen? Hij gaat hier gewoonte van maken. Laat hem maar. HOewel mannen erg goed zijn in de stervende zwaan. HEb ze 38 graden koorts, doen ze alsof ze aan het ijlen zijn en alsof de wereld op elk moment vergaat.
grapje aan
net zoals artic met zn hoofdpijn, hij doet steeds alsof hij migraine heeft
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik echt ziek ben wil ik met mijn kop onder mijn dekbed vooral heel erg hard met rust gelaten worden
Dat kan, ik vind het dan altijd fijn dat er iemand bij me is... al is diegene dan beneden ofzo is toch een fijn gevoel.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik echt ziek ben wil ik met mijn kop onder mijn dekbed vooral heel erg hard met rust gelaten worden
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij gaat een 2e hands witgoed artikel kopen?
We moeten eigenlijk tijdelijk ff een tafelmodel vriezertje hebben.quote:
net als die keer dat ik keelontsteking kreeg 2 dagen voor ik een reis naar het buitenland zou maken met school. Mijn pa trok z'n pillenlade open, gaf me een handvol pillen, ik voelde me beter, ik ging op reis en eindigde uiteindelijk in een Tsjechische polikliniek met een soort Mengele die een scalpel in mijn keelgat wilde zettenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Codeine is niet nodig, het is maar een keelontsteking.Paracetamol werkt koortsverlagend. Flink wat er in -> temp onder 37C -> patient beter verklaren.
Ja, want als je studeert zit je de hele dag thuis iddquote:Op donderdag 2 september 2010 09:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Zou hij dat ook voor jou doen? O wacht, hij hoeft geen vrij te nemen toch?
Kijk, zo is Job dus niet, die moet echt goed ziek zijn voor hij thuis blijft.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat dus, vooral mijn vader is er heel goed in. Vier keer niezen en hij hangt met zijn kop boven een schaal Dampo. als ie ergens pijn hebt roept hij bij elke beweging heel hard: Oehoehoehoehoeh en trekt ie zo'n hoofd:en hij heeft 3 lades vol met pilletjes en smeerseltjes en ander soort geneesspul
Ieeuuwwwwquote:Op donderdag 2 september 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als die keer dat ik keelontsteking kreeg 2 dagen voor ik een reis naar het buitenland zou maken met school. Mijn pa trok z'n pillenlade open, gaf me een handvol pillen, ik voelde me beter, ik ging op reis en eindigde uiteindelijk in een Tsjechische polikliniek met een soort Mengele die een scalpel in mijn keelgat wilde zetten
Ben je z'n moeder ofzo?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:12 schreef Inu het volgende:
[..]
wel als je Autonome Kunst studeert, dat heet "oefenen voor later"quote:Op donderdag 2 september 2010 09:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, want als je studeert zit je de hele dag thuis idd
[..]
Kijk, zo is Job dus niet, die moet echt goed ziek zijn voor hij thuis blijft.
Was niet sarcastisch bedoeld mutsje, anders had ik er wel een emoticon bij geplaatst. Ik dacht dat hij thuis werkte, vandaarquote:Op donderdag 2 september 2010 09:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, want als je studeert zit je de hele dag thuis idd
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:18 schreef amaranta het volgende:
Ik moet echt in het ziekenhuis liggen (wat binnenkort het geval zal zijn) wi9l rob vrijnemen vor mij:')
En dan neemt hij niet eens vrij voor mij maar voor de kinderen. Omdat ze nog niet zo zelfredzaam zijn.
(mannen, baar eerst, en dan praten we verder)
niet schelden, stomme eikel!quote:Op donderdag 2 september 2010 09:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was niet sarcastisch bedoeld mutsje, anders had ik er wel een emoticon bij geplaatst. Ik dacht dat hij thuis werkte, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |