En volgens mij bij de Woenselse markt in een van die zijstraatjes ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
De winkel heeft koelkasten. En anders zit er op de hoogstraat zo'n 2dehandswinkel voor koelkasten.
CDA en ballen hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 08:48 schreef Levitation het volgende:
Hello
Feb: Klink heeft ingebonden.Balen, vond het wel tof dat er eindelijk een vent met ballen bij het CDA bleek te zitten. De ballen waren helaas van korte duur.
Oja, Verhagen.... maar dat vind ik al heel lang.
Correctquote:Op donderdag 2 september 2010 08:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
En volgens mij bij de Woenselse markt in een van die zijstraatjes ook.
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct(nee, niet de winkelketen
)
Rota Witgoed
Verwerstraat 118
5612 EE Eindhoven
040 2444272
http://www.rotawitgoed.nl/2ehands.html
Beetje duur voor een student denk ikquote:Koelkasten vanaf ¤85!
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Beetje duur voor een student denk ik
quote:Op vertoon van je studenten- of collegekaart(geen OV-kaart)
krijg je exclusief bij Rota witgoed en verlichting, bovenop de al superlage prijzen,
nog eens 10% extra studentenkorting op gebruikte apparaten en artikelen!
Dit geldt voor ons gehele assortiment*. Dus ben je toe aan een wasautomaat,
droger, koelkast enz.komlangs, neem je collegekaart mee en PROFITEER
Vertel je medestudenten of vrienden van deze 10%korting en laat hen ook profiteren!
Zo bespaar jetenminste je zuurverdiende geld voor je studie ofeen extra rondje in de kroeg!
marco had ook stil kunnen blijven zitten.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:58 schreef Juup© het volgende:
Gisteren leuke en mooie (marco)foto's gemaakt, bleek thuis dat ik de stabilisatie van het objectief niet aan had staanVolgende maal beter opletten dus of een statief gebruiken
Hellowquote:Op donderdag 2 september 2010 09:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
marco had ook stil kunnen blijven zitten.
Goedemorgen!
Vet! Ik heb een collegekaart!quote:
Voldouwen met paracetamol.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:05 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook nog een collegekaart
Job is nu echt ziek38.5 graden koorts vanochtend en een super sexy raspende stem
Wel fijn, dit weekend familieweekend in Zeeland
marcofoto'squote:Op donderdag 2 september 2010 08:58 schreef Juup© het volgende:
Gisteren leuke en mooie (marco)foto's gemaakt, bleek thuis dat ik de stabilisatie van het objectief niet aan had staanVolgende maal beter opletten dus of een statief gebruiken
Volgens heb ik nog wel ergens codeine liggen die over de datum isquote:
ik hoop dat je vrij neemt omdat je geen zin hebt om te werken en niet omdat je een veel te zielig kermend sujet wil gaan verzorgenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens heb ik nog wel ergens codeine liggen die over de datum is
Ik denk dat ik vanmiddag maar vrij neem ofzo, vind het zo naar voor hem dattie nu alleen thuis ligt... als je ziek bent moet alles aangedragen worden
Jij gaat een 2e hands witgoed artikel kopen?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vet! Ik heb een collegekaart!
laat V. het maar niet horenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vet! Ik heb een collegekaart!
Nja, dit is omdat zn grootouders 60 jaar getrouwd zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 09:08 schreef amaranta het volgende:
Wsat zijn marco fotos?
En Inu, jullie zijn niet getrouwd, ik weet niet wie zn familie het is, de zijne of de jouwe, maar ik zou gewoon afzeggen
Gelukkig doet Rob zn familie niet aan familiedagen. Ofja, ook wel spijtig,ik ken zn familie namelijk helemaal niet
Als ik ziek ben ben ik ook niet graag alleen, dus ja, ik neem vrij om hem een glaasje jus te brengen en af en toe een kusje op zn hoofdquote:Op donderdag 2 september 2010 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop dat je vrij neemt omdat je geen zin hebt om te werken en niet omdat je een veel te zielig kermend sujet wil gaan verzorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |