Dus kan ik lekker alles installeren wat ik wil en daar heb de (slechte) IT afdeling niet bij nodigquote:
Mooi gedaan, niet mijn smaak. Vind het een beetje alternatief.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus kan ik lekker alles installeren wat ik wil en daar heb de (slechte) IT afdeling niet bij nodig
Mijn dekentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WIl jij nog die groengele kat voor mij haken/breien maken?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus kan ik lekker alles installeren wat ik wil en daar heb de (slechte) IT afdeling niet bij nodig
Mijn dekentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:32 schreef amaranta het volgende:
Zijn er hier mensen die whatsappen?
Ohja. Die moest ik nog installerenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:32 schreef amaranta het volgende:
Zijn er hier mensen die whatsappen?
Als je een patroon hebt voor mequote:Op woensdag 1 september 2010 19:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
WIl jij nog die groengele kat voor mij haken/breien maken?
Yeps, Pingchat 2quote:Op woensdag 1 september 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
Ping heb ik niet, heb je dat ok voor de Iphone?
Is het een vierkant beestje dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar het is rechttoe rechtaan....
Nah, probeer het wel enigzins fair te houden. Met beetje geluk haal ik in de winter rond de 500.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Als je geinteresseerd bent wil ik wel een 1000 extra followers voor je regelen![]()
http://usocial.net/twitter_marketing/
Oh vetquote:
Hey ho. Ik was eerstquote:Op woensdag 1 september 2010 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek een koelkast! Dus als iemand er eentje over heeft, PM me alsjeblieft.En nu ga ik slapen want ik ben kapoettttt. Trusten lieve mede-Ehvnaren.
Danny? Roodbol?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:16 schreef Blueman het volgende:
Wow... ruim 5 minuten betoog van Mart Smeets voor Jean!
Indrukwekkend....
Nu is Danny aan de beurt...
Wel mooi zo die oude wielerbeelden...
Maargoed... terug naar de realiteit.....
Van der Vaart
Nee... zijn neefje die daarna nog 5 minuten gebept heeft!quote:
Fijn om te horen!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Lekker gewerkt vandaag.
Waarom ben je eerst? om te slapen of voor de koelkast?quote:
net wakkerquote:
succesquote:Op woensdag 1 september 2010 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga honden uitlaten, dan douchen, dan wat lezen en daarna slapen
Jij hoeft sowieso niet te feliciteren, het is maar wat jij wiltquote:Op donderdag 2 september 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Goeiemorgen! En ik hoef niemand te feliciteren toch?
Ik scan vanmiddag een foto in, voor zover dat lukt, heb geen duidelijke foto, maar inderdaad zoiets, maar dan ,mosterdgeel met groen.quote:
De winkel heeft koelkasten. En anders zit er op de hoogstraat zo'n 2dehandswinkel voor koelkasten.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek een koelkast! Dus als iemand er eentje over heeft, PM me alsjeblieft.En nu ga ik slapen want ik ben kapoettttt. Trusten lieve mede-Ehvnaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |