Dus kan ik lekker alles installeren wat ik wil en daar heb de (slechte) IT afdeling niet bij nodigquote:
Mooi gedaan, niet mijn smaak. Vind het een beetje alternatief.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus kan ik lekker alles installeren wat ik wil en daar heb de (slechte) IT afdeling niet bij nodig
Mijn dekentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WIl jij nog die groengele kat voor mij haken/breien maken?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus kan ik lekker alles installeren wat ik wil en daar heb de (slechte) IT afdeling niet bij nodig
Mijn dekentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:32 schreef amaranta het volgende:
Zijn er hier mensen die whatsappen?
Ohja. Die moest ik nog installerenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:32 schreef amaranta het volgende:
Zijn er hier mensen die whatsappen?
Als je een patroon hebt voor mequote:Op woensdag 1 september 2010 19:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
WIl jij nog die groengele kat voor mij haken/breien maken?
Yeps, Pingchat 2quote:Op woensdag 1 september 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
Ping heb ik niet, heb je dat ok voor de Iphone?
Is het een vierkant beestje dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar het is rechttoe rechtaan....
Nah, probeer het wel enigzins fair te houden. Met beetje geluk haal ik in de winter rond de 500.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Als je geinteresseerd bent wil ik wel een 1000 extra followers voor je regelen![]()
http://usocial.net/twitter_marketing/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |