nee hoor, spijkerboxen strijken zichzelf binnen een half uur glad door je lichaamswarmtequote:Op woensdag 1 september 2010 15:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan moet je dus strijken... waslijn FTW!
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, spijkerboxen strijken zichzelf binnen een half uur glad door je lichaamswarmte
Nou bij mij niet hoor, al helemaa onderaan de pijpen (ja Artic, ik zei pijpen) niet!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, spijkerboxen strijken zichzelf binnen een half uur glad door je lichaamswarmte
me 2quote:Op woensdag 1 september 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
hoe dan ook, ik strijk niet. punt.
Heb je leren pijpen moppie?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou bij mij niet hoor, al helemaa onderaan de pijpen (ja Artic, ik zei pijpen) niet!
Dat doe ik ook wel. Snap alleen niet dat je nooit iets strijkt.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
Je mankeert toch niets aan je handjes? Als je kleren wilt dragen die kreuken, dan strijk je zelf maar.
ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 1 september 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
Je mankeert toch niets aan je handjes? Als je kleren wilt dragen die kreuken, dan strijk je zelf maar.
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
ik koop gewoon gin kleren die kreukelenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel. Snap alleen niet dat je nooit iets strijkt.
Dat past gewoon perfect bij je nonchalante journalisten-imagoquote:Op woensdag 1 september 2010 16:01 schreef febster het volgende:
Ik strijk ook nooit, wat SQ zegt, half uurtje dragen (in mijn geval toch in de trein) en ik zie er, zoals altijd, piekfijn uit.
Je hebt geen blouse?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik koop gewoon gin kleren die kreukelen
Dat zeg je wel, maar aangezien ik je nog nooit gezien heb, heb ik daar geen zekerheid over.quote:
Ik moest lachen en had visuals.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, met elasthaan. Vrouwenkleding is vrijwel allemaal van elastiek gemaakt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |