je kunt ook gewoon een keer naar je vriendin luisterenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Uren zoeken naar een bon die er niet is. Lees ik net terug in mijn Pm's. Fail
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een keer naar je vriendin luisteren
dan moet je voortaan zelluf koken hequote:Op woensdag 1 september 2010 15:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
*Nieuwe sloten aan het monteren is.
Maandag friet, dinsdag eten bij pa&ma, woensdag grieks, donderdag wok n go, vrijdag bier, zaterdag chinees en zondag tostie en een blik soep.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan moet je voortaan zelluf koken he
nouquote:Op woensdag 1 september 2010 15:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maandag friet, dinsdag eten bij pa&ma, woensdag grieks, donderdag wok n go, vrijdag bier, zaterdag chinees en zondag tostie en een blik soep.
miewiewie!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef bleiblei het volgende:
Godver. Ik ging even werk overdragen voor 2 weken vakantie. Planning was om om 12 uur na 2 uur overdragen naar huis zou gaan. Zit nu pas in de trein
Kan je je werk niet overdragen op een normale werkdagquote:Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef bleiblei het volgende:
Godver. Ik ging even werk overdragen voor 2 weken vakantie. Planning was om om 12 uur na 2 uur overdragen naar huis zou gaan. Zit nu pas in de trein
kom je vanavond bij mij eten?quote:
Nope. Diegene die overneemt is pas sinds maandag terug.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kan je je werk niet overdragen op een normale werkdag
Ik word vast een stuk vrolijker als je voor mij kookt en daarna ff de was strijktquote:
Slechte planning.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope. Diegene die overneemt is pas sinds maandag terug.
Les 1: als je niet van strijken houdt, koop dan kleding die je niet hoeft te strijken.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik word vast een stuk vrolijker als je voor mij kookt en daarna ff de was strijkt
Welke broek hoef je niet te strijken?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Les 1: als je niet van strijken houdt, koop dan kleding die je niet hoeft te strijken.
Een spijkerbroek die je netjes aan de lijn te drogen hebt gehangen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welke broek hoef je niet te strijken?
Maakt niet uit, ga gewoon voor zo'n oostblokbruidquote:Op woensdag 1 september 2010 15:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welke broek hoef je niet te strijken?
Was ophangen is ook ..... Droger FTWquote:Op woensdag 1 september 2010 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een spijkerbroek die je netjes aan de lijn te drogen hebt gehangen.
Ik hou niet van snorren.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ga gewoon voor zo'n oostblokbruid
Dan moet je dus strijken... waslijn FTW!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Was ophangen is ook ..... Droger FTW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |