ik woon thuis en jij kookt.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:20 schreef -moppie- het volgende:
Artic, waar woon je? Jij gaat voor mij koken toch?
Als je zo Helmond binnen rijdt dan ga je na de snelweg naar rechts en meteen linksquote:Op woensdag 1 september 2010 16:20 schreef -moppie- het volgende:
Artic, waar woon je? Jij gaat voor mij koken toch?
Ik strijk alleen linnen en bloesjesquote:Op woensdag 1 september 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Nee ik heb wel van die katoenen broeken, maar ook die strijk ik niet
Veel plezier in Frieslandquote:
en dan schuren je benen niet kapot? Of het mooi is heb ik ook skait aan, de uitslag die ik krijg is doorslaggevend. Kan er wel een strak broekie onder aan doen, maar dan is het luchtige effect ook weer weg.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb ik skait aan!
Zolang het geen hele korte rokjes zijn kan het prima
ik draag er dan idd pijpjes onderquote:Op woensdag 1 september 2010 16:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
en dan schuren je benen niet kapot? Of het mooi is heb ik ook skait aan, de uitslag die ik krijg is doorslaggevend. Kan er wel een strak broekie onder aan doen, maar dan is het luchtige effect ook weer weg.
Draag in de winter eigenlijk meer rokkies dan in de zomer.
van Bavaria?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik draag er dan idd pijpjes onder
Het is niet zo sexy als een kanten slipje, maar goed, kapotgeschuurde dijen zijn ook niet sexy. En kleren kunnen uit. Verder ziet niemand er ooit iets vanquote:
oho, je moet hem vinden, duh!quote:
Ik denk dat hij ook "quote:Op woensdag 1 september 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is niet zo sexy als een kanten slipje, maar goed, kapotgeschuurde dijen zijn ook niet sexy. En kleren kunnen uit. Verder ziet niemand er ooit iets van
oh dat mag, was toch niet van plan om m'n naaktheid te tonen verderquote:Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook "" denkt bij een van ons uit de kleren.
Het enige waarop, ik weet dat, hij afknapt zijn theezakjes en ik weet zeker dat jullie die zeker niet hebben.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook "" denkt bij een van ons uit de kleren.
whehehequote:Op woensdag 1 september 2010 16:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het enige waarvan ik weet dat hij afknapt zijn theezakjes en ik weet zeker dat jullie die zeker niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |