Iedere morgen weer.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
maar ja, Colt verkoopt auto's, die mot wel
Oja, hij is een gladjakker.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
maar ja, Colt verkoopt auto's, die mot wel
Ik heb jou ook nooit gezien...wie zegt dat je geen negert bent?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, maar aangezien ik je nog nooit gezien heb, heb ik daar geen zekerheid over.
SQ! En bijna alle anderen in dit topic.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nooit gezien...wie zegt dat je geen negert bent?
nou, vergeleken met de rest van het topic ben je wel het negerst...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
SQ! En bijna alle anderen in dit topic.
Het is maar vijf minuten werk,quote:Op woensdag 1 september 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je hebt het er graag voor over
Die kunnen ook beamen dat ik een man benquote:Op woensdag 1 september 2010 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
SQ! En bijna alle anderen in dit topic.
Trouwens, dat vind jij wel lekker he? Een dikke negerin.![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, vergeleken met de rest van het topic ben je wel het negerst...
Daarom doe ik het iedere morgen.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 overhemd wel ja. Een hele mand vol was nietDaarom doe ik het dus niet
in het bos? met die hoerrrrrrr?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daarom doe ik het iedere morgen.
en dan is het 16:50!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee jong, strijken.
Nog 41 minuten btw
veul te lange minuten...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee jong, strijken.
Nog 41 minuten btw
Maar dat heeft niks met mijn werk te maken. Ze wilde mij niet doen, ze was hoer van beroep.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wijf met die honden toch? Die jou wilde doen?
Ruzie met Verhagen?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:11 schreef ArTiC het volgende:
VALSE INFORMASIE!
VALSE INFORMASIE!
VALSE INFORMASIE!
VALSE INFORMASIE!
VALSE INFORMASIE!
ja maar dat was toch bij je vorige WG?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met mijn werk te maken. Ze wilde mij niet doen, ze was hoer van beroep.
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met mijn werk te maken. Ze wilde mij niet doen, ze was hoer van beroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |