quote:Op woensdag 1 september 2010 13:22 schreef ArTiC het volgende:
wtf is er aan de hand...nu is Jean Nelissen weer overleden
ach, zolang je er genoeg eten in gooit...quote:Op woensdag 1 september 2010 13:28 schreef ArTiC het volgende:
Dan neem ik twee vissen...een SQ en een r8
Beter neem ik een grote vijver want dat wordt knokken
Het huis onder me staat nog steeds leeg....flinke bak erin...gat in de vloer, klaar.quote:
Goed idee, ook handig bij de volgende brand.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het huis onder me staat nog steeds leeg....flinke bak erin...gat in de vloer, klaar.
eigenlijk wel ja...quote:
Skottelbraai.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het huis onder me staat nog steeds leeg....flinke bak erin...gat in de vloer, klaar.
Het is geen fietser maar een journalist/schrijverquote:Op woensdag 1 september 2010 13:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
het is een fietser. Niet zo raar als je daar geen fuck om geeft.
Volgens google pics een fietser.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is geen fietser maar een journalist/schrijver
weer? Da's raar!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:22 schreef ArTiC het volgende:
wtf is er aan de hand...nu is Jean Nelisse weer overleden
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, zolang je er genoeg eten in gooit...
Wordt straks wel eenzaam in je Tilburg ONZ reeks.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:11 schreef febster het volgende:
Vnv kijkavond voor mijn kamer hier in Ehv, dat wil dus zeggen mijn kamer een keer goed opruimen en schoonmaken. Het komt wel dichterbij nu.
ja en?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:09 schreef -moppie- het volgende:
Maakt niet uit, om 17.00 uur ben je toch nog steeds sjagga!
schiet je dus weinig mee op. het kan dus net zo goed half 3 zijn, maakt geen bal uit.quote:
Ik mag hier toch wel blijven posten toch? Toch...?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wordt straks wel eenzaam in je Tilburg ONZ reeks.
Tilburg 1 - Feb gaat los
Tilburg 2 - Feb gaat nog steeds los
Tilburg 3 - Feb verveelt zich
Tilburg 4 - Naamtopics zijn zo 2010
...
![]()
*aai over bol geeft*quote:Op woensdag 1 september 2010 14:31 schreef ArTiC het volgende:
om 17 uur zit ik in de auto...dan kan ik tenminste ongegeneerd schelden
net alsof hier überhaupt nog eindhovenaren postenquote:Op woensdag 1 september 2010 14:37 schreef febster het volgende:
[..]
Ik mag hier toch wel blijven posten toch? Toch...?
jij toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof hier überhaupt nog eindhovenaren posten![]()
Jij weet af en toe het verschil niet of je nu in Ehv bent of in de Fata Morgana, dus eigenlijk telt dat ook maar voor de helft.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof hier überhaupt nog eindhovenaren posten![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Jij weet af en toe het verschil niet of je nu in Ehv bent of in de Fata Morgana, dus eigenlijk telt dat ook maar voor de helft.
duurde maar even, colaquote:Op woensdag 1 september 2010 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Jij weet af en toe het verschil niet of je nu in Ehv bent of in de Fata Morgana, dus eigenlijk telt dat ook maar voor de helft.
Spoel jij jouw ogen met cola?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Cola lost alles op! Roest, ingewanden en oogproblemen
stop eens iets in je holle kiesquote:Op woensdag 1 september 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Cola lost alles op! Roest, ingewanden en oogproblemen
mens, ik ben al tijd zat kwijt om alle zooi er UIT te krijgenquote:Op woensdag 1 september 2010 14:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
stop eens iets in je holle kies
Cola lost alles opquote:Op woensdag 1 september 2010 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mens, ik ben al tijd zat kwijt om alle zooi er UIT te krijgen
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik kan gvd de bon van mijn laptop niet vinden.Maar de kastjes zijn wel mooi geordend en schoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |