En beneden, houten vloer enzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou wel aanraden om dan de matrassen op de grond te leggen...
nee. Een neger, een brunette, een rooie en een blonde. Anders zijn we uit balans!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoho, gullie en Colt he... das een trio!
Die likt overal aan. Dat is fijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zet je frits dan wel ff buiten?
geile harriequote:Op woensdag 1 september 2010 16:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die likt overal aan. Dat is fijn.
mwaaa, kunnen ze het niet wat leuker verpakken?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
SQ, maak ik je hier blij mee?
http://www.jorisco.be/auc(...)6&cid=234&lid=109380
Nee, dat kan jij nietquote:Op woensdag 1 september 2010 17:25 schreef Inu het volgende:
Ik heb computernerdwijsheid nodig
Ik heb een boel plaatjes met als naam Project_IDnummer_0x en een heleboel metadata. Om deze goed te koppelen moeten de plaatjes in een eigen mapje staan, aangezien er soms meerdere plaatjes van 1 IDnummer zijn.
Kan ik automatisch mappen aan laten maken aan de hand van het ID nummer in de bestandsnaam en ze dan meteen in de map laten zetten?
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:39 schreef febster het volgende:
Ik heb nu al 2 weken een zilvervisje gevangen in een droge lege afwasbak en hij leeft nog steeds.
Ik ook, dus?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:39 schreef Inu het volgende:
Oh, en ik heb een eigen laptop hier met admin rechten ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |