Naja, gewoon, voor mij wordt het ook straks winter. In principe biedt Groningen alles, maar winkels als een nikestore (aanrader?) , en wat plaatselijke kledingwinkels kunnen een 'verfrissende blik' biedenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Eh, wat wil je kopen? Want als ik je naar Vreugdenhil stuur maar je hebt geen behoefte aan groente en fruit, dan schiet 't niet echt op hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Gewoon 't centrum. Lijnbaan/Hoogstraat/Oude Binnenweg. Denk wel dat je dat leuk zal vinden. De Koopgoot is meer iets voor vrouwen, sorryquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, gewoon, voor mij wordt het ook straks winter. In principe biedt Groningen alles, maar winkels als een nikestore (aanrader?) , en wat plaatselijke kledingwinkels kunnen een 'verfrissende blik' bieden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef o.us het volgende:
Als je buitenlanders wilt mijden zou ik je Zuidplein aanraden.Daar hebben ze wel swirls. Dat maakt altijd alles weer goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primark.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, gewoon, voor mij wordt het ook straks winter. In principe biedt Groningen alles, maar winkels als een nikestore (aanrader?) , en wat plaatselijke kledingwinkels kunnen een 'verfrissende blik' bieden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef o.us het volgende:
Als je buitenlanders wilt mijden zou ik je Zuidplein aanraden.Ja, vooral Islamieten manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Jezus, ik was daar van de week. Echt niet normaal daar. Buiten begon der rij al. Het leek wel uitverkoop in een donald duck strip.quote:
Primark. Ik ga nu al janken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Primark.
Ik heb weinig interesse in kleding, ga meestal naar C&A, Primark en soms The Sting.
Ja, sorry, het heeft geen prioriteit bij mij. Ik bedoel, ik koop wel dingen die ik leuk/mooi vind, maar ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven. Ik geef mijn geld liever uit aan andere dingen, zoals mijn paardquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Primark. Ik ga nu al janken.
Zie, nou heb je het voor elkaar. Ik jank al!
Heb een hekel aan hordessss mensen, en ellebogen door de winkel. Straat is niet erg, maar die winkelsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, sorry, het heeft geen prioriteit bij mij. Ik bedoel, ik koop wel dingen die ik leuk/mooi vind, maar ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven. Ik geef mijn geld liever uit aan andere dingen, zoals mijn paarden uit eten gaan.
Ja, ik heb ook een hekel aan die drukte, vind het ook een verschrikkelijke winkel. Maar ze zijn wel heel goedkoop.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een hekel aan hordessss mensen, en ellebogen door de winkel. Straat is niet erg, maar die winkels
Hoiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef Breuls het volgende:
Haaaaaaalllllllllloooooooooooooooooooooo
Hmmm...wat kom je doen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Ik kom over een maand naar Rotterdam. Dus ik mag hier posten.
Wij hebben dat uit staan gelukkig, wij faxen wel 25 x per dag en ontvangen wel 125 faxen dus dan worden weg gek denk ik haha.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Keihard door de hoorn gaan schreeuwen, dat hoor je aan de andere kant.
Ik las man & pak en ik zat zo vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Pffffff, moe.
Ik zag vanmiddag mannen in witte pakken en heul veul pliesie aan de Dordtselaan.
Dan zit jij wel erg snel zo vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las man & pak en ik zat zo van![]()
![]()
Ja ik zag dus overal politie!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Pffffff, moe.
Ik zag vanmiddag mannen in witte pakken en heul veul pliesie aan de Dordtselaan.
Jammer! Ik dacht Dordtselaan, dat moeten wel gangsters zijn...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zulke mooie pakken waren het niet. Het waren papieren pakken. TR denk ik ofzo.
Warm?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:00 schreef Breuls het volgende:
Het is veel te warm voor een pak.
Hoewel het wel weer begint af te koelen... hmmm...
Heel veel goede winkels.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:00 schreef Renesite het volgende:
Goede winkels in Rotterdam? Heb morgen niks te doen en moet 's avonds op Schiphol zijn... Dus nou ja, tijd genoeg
Waarschijnlijk waren het gangsters - met de nadruk op de verledentijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Jammer! Ik dacht Dordtselaan, dat moeten wel gangsters zijn...
Ik liep vandaag op de Korte Lijnbaan en er stond een man de hele Vodafonewinkel bij elkaar te schreeuwen. Er stonden allemaal mensen voor de winkel stil naar binnen te kijken... Toen ik later de Blauwe Supermarkt uitkwam (waar een vriendin van me haar boodschappen moest doen, ikzelf uiteraard niet), stond er een agent voor en kwam er een busje aanrijden. Beetje van z'n telefoonrekening geschrokken denk ik....
ja, wie wil hier nou niet wonen?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:49 schreef Alicey het volgende:
Leuk trouwens al die nieuwe Rotterdammers!
Boeren?quote:
Da's niet alleen vandaag.quote:Waarom ben je vandaag een bitch?
Ah, eigenbelang hoor ik al weer..quote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, haast je niet hoor...als het vanaaf maar weer over is
welnee, ik denk daarbij vooral aan jouquote:Op woensdag 1 september 2010 10:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, eigenbelang hoor ik al weer..
Oh, da's dan wel weer lief!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
welnee, ik denk daarbij vooral aan jou
Wat had je dan in gedachten?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Alicey's ondertitel trouwens niet zo bij haar avatar passen...
Jij je zin. Ik ben zóó makkelijk vandaag..quote:Op woensdag 1 september 2010 13:40 schreef Isegrim het volgende:
'Killerkonijn' is één woord. Samenstellingen schrijf je in het Nederlands als één woord.
zeikwijfquote:Op woensdag 1 september 2010 13:40 schreef Isegrim het volgende:
'Killerkonijn' is één woord. Samenstellingen schrijf je in het Nederlands als één woord.
Goed voorbeeldquote:
Ja, da's een bijvoeglijk naamwoord met een zelfstandig naamwoord en dus geen samenstelling.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goed voorbeeld
Wanneer spreek je eigenlijk van een samenstelling? Want 'Oude lul' is wel weer los.
Ik heb een meeting 6500km verderopquote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Breuls het volgende:
Hej, gaan we allemaal nog fijn naar de meeting zaterdag? Ook al is-ie buiten Rotterdam.
Wij zijn er niet bij.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Breuls het volgende:
Hej, gaan we allemaal nog fijn naar de meeting zaterdag? Ook al is-ie buiten Rotterdam.
Wereld Haven Dagen.quote:
Helaas staat mijn agenda al vol voor zaterdag.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Breuls het volgende:
Het zal ook eens niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helaas staat mijn agenda al vol voor zaterdag.
In het donker? :xquote:Op woensdag 1 september 2010 23:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij zijn er niet bij.Als het mooi weer wordt gaan wij met ons paard op pad voor een lange buitenrit.
jawel maar dr woont familie van mij en dan houden die me gelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef Breuls het volgende:
Hoezo niet? Je bent niet weird genoeg?
Ik kan het mij niet voorstellen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jawel maar dr woont familie van mij en dan houden die me gelijk
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen.
Of runt je familie een TBS kliniek?
jupsquote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen.
Of runt je familie een TBS kliniek?
Vrouwen zijn altijd welkomquote:Op donderdag 2 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
Hey leuk, een topic over mijn stad!![]()
Tunneltraverse Voorschoterlaan Pompenburg.![]()
Hallo!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
Hey leuk, een topic over mijn stad!![]()
Tunneltraverse Voorschoterlaan Pompenburg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Big Apple ja, LHO, kom er maar in, ik zei 'Apple'quote:Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef Breuls het volgende:
Da's een end weg.
Waar ga je rondneuzen?
Leuk!quote:
Ojee. Da's een rode lap op een stier, dat woord.quote:ja, LHO, kom er maar in, ik zei 'Apple'
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik gisteren bij Albert Heijn nog 2 zakken kattenvoer heb gekocht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
Ojee. Da's een rode lap op een stier, dat woord.
Het woord 'Issue' mist tussen big en Applequote:Op vrijdag 3 september 2010 08:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
The Big Apple ja, LHO, kom er maar in, ik zei 'Apple'
Het kopen van een Iphone van een PVV stemmende AH medewerker, dat is het ergste wat er isquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik gisteren bij Albert Heijn nog 2 zakken kattenvoer heb gekocht.
Lloydkwartierquote:
Ik koop daar zo vaak mijn kattenvoer. En vooral het kattengrit, die zware toestand wil ik bij dichtstbijzijnde winkel halen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik gisteren bij Albert Heijn nog 2 zakken kattenvoer heb gekocht.
Ik koop het liefst kattenvoer in een dierenwinkel, maar vaak is het kattenvoer eerder op dan ik gelegenheid heb om naar de dierenwinkel te gaan. Omdat ik dan toch graag goed kattenvoer koop, maar niet aan de andere kant van de stad, wordt het dus de blauwe supermarkt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:30 schreef Breuls het volgende:
Ik koop daar zo vaak mijn kattenvoer. En vooral het kattengrit, die zware toestand wil ik bij dichtstbijzijnde winkel halen.
Dat is de Jumbo straks ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:52 schreef Breuls het volgende:
Alsof ik naar Jumbo ga wanneer AH nog geen vijftig meter lopen is.
Ja, die Super he? Die is verder weg dan AH, maar voor grote boodschappen kom ik daar wel eens. Ben benieuwd naar die Jumbo, want ik ben er nog nooit in eentje geweest.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is de Jumbo straks ookEr komt er één recht tegenover jouw huis
Zeker allemaal zuinige Hollanders?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar ik doelde meer op de geld terug indien goedkoper actie van AH. Waarbij nogal wat mensen hun geld terug kregen (product gratis, + een appeltaart).
Ik ben betrokken bij Rotterdam, dus ik mag hier postenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Ik kom over een maand naar Rotterdam. Dus ik mag hier posten.
Op de Binnenrotte nabij de Pannekoekstraat als ik het goed begrijpquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef Natalie78 het volgende:
Komt er een tweede Jumbo in Rotterdam? Dat zou fijn zijn!Waar komt 'ie te zitten dan?
Oooooh!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op de Binnenrotte nabij de Pannekoekstraat als ik het goed begrijp
Super de Boer is van Jumbo, dus die zal wel verbouwd worden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:18 schreef Natalie78 het volgende:
Oooooh!Dat is al een heel stuk beter te doen met het OV voor mij dan waar 'ie nu zit. Gaat Super de Boer daar weg dan?
Wat voor werk zoek je?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik moet werk gaan zoeken in Rotterdam.
Ah, jammer. Sterkte! Wat voor opleiding was het? En is het niet wat laat om dat nu pas te laten wetenquote:Heb vandaag te horen gekregen dat ik niet ben toegelaten tot de opleiding.
Ik ben denk ik blij ben met elk werk. Ben 18, heb niet veel werkervaring en geen opleiding. Ik denk een callcenter ofzo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je?
[..]
Ah, jammer. Sterkte! Wat voor opleiding was het? En is het niet wat laat om dat nu pas te laten weten
Een vierde jumboquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef Natalie78 het volgende:
Komt er een tweede Jumbo in Rotterdam? Dat zou fijn zijn!Waar komt 'ie te zitten dan?
Dat ja. Het worden voornamelijk Jumbo's en C1000 winkels. Die in het centrum zal een Jumbo worden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Super de Boer is van Jumbo, dus die zal wel verbouwd worden.
Wacht maar tot LHO langskomt, die zoekt nog een schoonmaaksterquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben denk ik blij ben met elk werk. Ben 18, heb niet veel werkervaring en geen opleiding. Ik denk een callcenter ofzo.
Yes, aan de Botersloot, of, zoals de kassabonnetjes van Super de Boer een paar jaar geleden nog vermeldden: de Boetrsloor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op de Binnenrotte nabij de Pannekoekstraat als ik het goed begrijp
En nu? Volgend jaar opnieuw proberen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben denk ik blij ben met elk werk. Ben 18, heb niet veel werkervaring en geen opleiding. Ik denk een callcenter ofzo.
Was voor het grafisch lyceum, indd wat laat. Maar ik kreeg vorig jaar pas laat te horen dat ik niet door mocht op het HBO dus ik had me ook pas laat ingeschreven.
Volgend jaar denk ik iets totaal anders, een studie psychologie. Tenminste, dat denk ik. Misschien probeer ik het volgend jaar nog wel een keer maar dan op de kunstacademie met een uitgebreid portfolio.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
En nu? Volgend jaar opnieuw proberen?
Sabbatical!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgend jaar denk ik iets totaal anders, een studie psychologie. Tenminste, dat denk ik. Misschien probeer ik het volgend jaar nog wel een keer maar dan op de kunstacademie met een uitgebreid portfolio.
Eerst maar eens een jaartje werken, beetje thuis gaan voelen in Rotterdam en veel nadenken.
Er moet ook altijd *iemand* om een foto vragen bij zo'n opmerking.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh, maar als er maar 1 woordje van de vier weg valt, dan maakt dat niet uit hoor. Tenzij "vrouwe" weggelaten wordt. Een 'Geilieouwefetisjist" is meer waar ik bij SingleCoil aan denk.
Die is tenminste echt oud.
Ik heb vandaag een afscheidsborrel van een aantal collega's (een van de vestigingen hier sluit). Hoogst waarschijnlijk in Oshea.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef Breuls het volgende:
Iemand vanmiddag zin in een vrijmibo'tje?
Je neemt ook iedere week afscheid van collega's in O'sheas.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een afscheidsborrel van een aantal collega's (een van de vestigingen hier sluit). Hoogst waarschijnlijk in Oshea.
Er zouden dan toch hooguit 13 afscheidsborrels komen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja. In de voorgaande periode zijn er nogal wat mensen vertrokken van dat kantoor.
Er zaten vorig jaar 35 mensen. Er gaan er nu 13 naar 020. Helaas geen 22 afscheidsborrels.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:22 schreef Causa het volgende:
Owja, Als er Rotterdammers zijn die zaterdag de 11e op verjaardag kunnen bij me, dan zal ik het toch nog vieren, vrienden los van familie op de vrijdag.
Ik wilde het niet, maar ik ben toch al verplicht voor de fam. iig iets te doen.
Als de Rotterdamse vrienden al afvallen, dan ga ik de organisatie verder niet aan en laat ik het bij het vrijdagse verplichte deel.
Dat zou een goed plan zijn geweest, maar met nog 24 uur te gaan voor vakantie is dat geen goed idee voor mijquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef Breuls het volgende:
Iemand vanmiddag zin in een vrijmibo'tje?
35 - 13 is 22 (...). In het afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zouden dan toch hooguit 13 afscheidsborrels komen?
Oh, die 22 die niet naar 020 gaan die vliegen d'r uit zeg maar?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
35 - 13 is 22 (...). In het afgelopen jaar.
'K zal ook ff peilen bij vrienden uit andere plaatsenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef Alicey het volgende:
Wij hebben zo te zien nog niets de 11e.
No worries, m'n eigen schuld, ik had tenslotte beweerd dat ik het niet zou vieren dit jaar.quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh, maar als er maar 1 woordje van de vier weg valt, dan maakt dat niet uit hoor. Tenzij "vrouwe" weggelaten wordt. Een 'Geilieouwefetisjist" is meer waar ik bij SingleCoil aan denk.
Die is tenminste echt oud.
Wereldhavendagen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef junkiexp het volgende:
Drukte in de stad zeg, vanwaar eigenlijk
Jawel. Op http://www.wereldhavendagen.nl staat Wereldhavendagen 3, 4 en 5 september 2010quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Jah duh, maar toch nog niet vanavond ?
Alleen jammer dat de AGF afdeling bestaat uit een krop sla en een hand sperziebonen. Als die al niet uitverkocht zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef junkiexp het volgende:
Drukte in de stad zeg, vanwaar eigenlijk
Dit weekend home alone, mijn eega zit voor d'r werk in Hamburg dus alle rust hier
Ik ga zo boodschappen doen bij die grote C1000 bij Rijnhaven, is ook wel een relaxte winkel
KPN in brand?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:09 schreef DutchTrain het volgende:
Je kan vandaag al allerlei rondleiding en bustours doen. Morgen het grote vuurwerk
Hebben we het dan over dezelfde ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de AGF afdeling bestaat uit een krop sla en een hand sperziebonen. Als die al niet uitverkocht zijn
Ok, heb ik nooit zo ervaren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die ja. Toen ik op zuid woonde kwam ik daar vaak. weinig verse groente, amper fruit.
Ja die ken ik, wat is daarmee dan ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef Bobbie_vp het volgende:
Kent iemand Spooky de broodjeszaak op de Witte de Withstraat? Die heeeleeemaaal niet crimineel is
Grapje hoop ik, een van de beter straten van Rotterdam hoor !quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:41 schreef Bobbie_vp het volgende:
de Witte de Withstraat is nogal crimineel
Geen idee eigenlijk, volgens mij niet idd. Maar hun gebraden kippetjes zijn wel de moeite van een stukje fietsen/wandelen waard.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef junkiexp het volgende:
Ze bezorgen alleen niet thuis volgens mij ?
Dat voor 50% uit paneermeel bestaat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef junkiexp het volgende:
KFC is trouwens echt pauperduur, voor 8 euro krijg je echt een paar zielige stukjes kip
Maar eens doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, volgens mij niet idd. Maar hun gebraden kippetjes zijn wel de moeite van een stukje fietsen/wandelen waard.
Indeed, dan liever naar de BKquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat voor 50% uit paneermeel bestaat.Ja, echt heel duur idd.
Lol daar was ik toevallig vanavond voor het eerst. Een patatje waarvan ik vermoed dat ik er vannacht nog spijt van krijg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef Bobbie_vp het volgende:
Kent iemand Spooky de broodjeszaak op de Witte de Withstraat? Die heeeleeemaaal niet crimineel is
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef Crutch het volgende:
Wat ik wel mis in Rotterdam is een goed Piri-Piri Restaurant, die kip is ->![]()
![]()
![]()
![]()
en pittig
Tsjongejonge, mierenneukers.quote:Een woordvoerder van de politie zegt dat er officieel nog geen sprake is van een lijk, omdat het slachtoffer nog niet uit het water is gehaald en een dokter dus ook nog niet het overlijden heeft kunnen vaststellen.
Wegens de pluizige krullenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:55 schreef SingleCoil het volgende:
...en of A. een zusje van LHO is...
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]Zeker niet goed opgelet in dit topic.
http://vanwisse.nl/uit-eten/tia-piri-piri
http://tiapiripiri.nl/
Ik wist dat al.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:45 schreef junkiexp het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)umpert_reistips.html
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wegens de pluizige krullen
Pfff, je zou in de 1e-Middellandstraat kunnen proberen daar zitten een aantal knipturken, maar ik weet niet meer of ze nou open zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 10:18 schreef Mandal het volgende:
Help, is er een kapper open op zondag? Ik dacht dat ze in het centrum allemaal gewoon open waren, niet dus
Hairish, op de Meent.quote:Op zondag 5 september 2010 10:18 schreef Mandal het volgende:
Help, is er een kapper open op zondag? Ik dacht dat ze in het centrum allemaal gewoon open waren, niet dus
26 euro voor knippen, tering heyquote:Op zondag 5 september 2010 10:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hairish, op de Meent.
http://www.hairish.nl/
Ja, en reken op flinke drukte en lang wachten.quote:
Jij hierquote:Op zondag 5 september 2010 10:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, en reken op flinke drukte en lang wachten.
Met mij persoonlijk goed, en met u?quote:
Weredhavendagenquote:Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef Crutch het volgende:
Is er wat te doen in R'dam? Ik hoor net dat het tyfusdruk is in de trein naar R'dam.
Met mij gaat het uitstekend, bedanktquote:Op zondag 5 september 2010 12:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met mij persoonlijk goed, en met u?
Gisteren zat ik op de veerboot, en het was echt stervensdruk in de haven.quote:
Hoe doen jullie dat met zijn 2-en, ik neem aan dat je niet met z'n 2-en op het paard gaat zitten.quote:Op zondag 5 september 2010 13:06 schreef Isegrim het volgende:
Lekker weer om nogmaals een buitenrit te maken.Gister zijn we naar recreatiegebied Midden-Delfland geweest, vandaag misschien naar De Grote Plas (ja, zo heet hij echt
) in Delftse Hout om te kijken of paard van zwemmen houdt.
Nah. We rijden momenteel zonder zadel, want het zadel moet even nagekeken worden (lijkt niet echt goed meer op zijn rug te liggen). We nemen gewoon een fiets mee (bij voorkeur een OV-fiets, daarvan kun je de zadelhoogte makkelijk aanpassen) en dan wisselen we gewoon af en toe.quote:Op zondag 5 september 2010 13:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat met zijn 2-en, ik neem aan dat je niet met z'n 2-en op het paard gaat zitten.
Of heb je een duozadel ofzo?
Daar is het wel lekker weer voor ja.quote:Op zondag 5 september 2010 13:09 schreef junkiexp het volgende:
idd lekker weer, heb niet echt plannen eigenlijk.
Gisteren alle huishoudelijke dingen al gedaan die ik normaal op zondag zou doen dus ik heb verder niks.
Een vriendin komt zo even langs om te wassen omdat haar wasmachine kapot is.
Mijn eigen vriendin zit nu in het vliegtuig en zal vermoedelijk haar bed induiken als ze thuiskomt.
Misschien ga ik wel een lekker stuk fietsten, er staat niet al te veel wind.
Aha, na een half uur rijden is het ook geen straf om even te fietsen denk ik.quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nah. We rijden momenteel zonder zadel, want het zadel moet even nagekeken worden (lijkt niet echt goed meer op zijn rug te liggen). We nemen gewoon een fiets mee (bij voorkeur een OV-fiets, daarvan kun je de zadelhoogte makkelijk aanpassen) en dan wisselen we gewoon af en toe.
Idd.quote:Op zondag 5 september 2010 13:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha, na een half uur rijden is het ook geen straf om even te fietsen denk ik.
Hoogtevrees?quote:Op zondag 5 september 2010 13:22 schreef junkiexp het volgende:
Die Fige havenkranen die hier voor de deur staan hebben ze altijd werken gehouden.
Het hele weekend hang er een bakje aan de hijskabel, daar kan je dan in en wordt je omhoog gehesen en rond gedraaid.
Ik moet er echt niet aan denken.
Ik denk dat je richting 20/25 meter hoogte gaat
Luxeprobleemquote:Op zondag 5 september 2010 13:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd.Maar ik zou best ooit een tweede paard erbij willen zodat we beide tegelijk kunnen rijden.
Als je gewoon stapt op den duur ook wel hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 13:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Luxeprobleem.
Maar als je flink hard gaat is het best vermoeiend toch ?
Nogal ja haha, en ik wil zelf graag de controle houden over hetgeen waar ik inzit.quote:
Schijnt ook goed te zijn voor de cellulitis toch ? (mocht je die hebbenquote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je gewoon stapt op den duur ook wel hoor.Zeker zonder zadel, dan gebruik je je beenspieren, rugspieren, buikspieren. Mensen denken altijd dat paardrijden een 'luie' bezigheid is, maar na een paar uurtjes rijden voel je heel wat spieren waarvan je niet eens wist dat je ze had.
Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 5 september 2010 13:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Schijnt ook goed te zijn voor de cellulitis toch ? (mocht je die hebben)
Misschien was die al wel stoned.quote:Op zondag 5 september 2010 15:03 schreef Aure het volgende:
Er ging ook een hele sliert thaise vuurballonnen over rotterdam heen
Zag er echt supervet uit! Ik liep buiten, komt er opeens zo een gast naar me toe "Jaa wtf weet jij wat dat is? Echt bizar!!!" Dus ik leg uit dat het iets van thaise vuurballonnen zijn, zegtie "Neee man! Dat kan echt niet, volgens mij zijn het UFO's!"
Wel gehoord, maar dr zit een gebouw tussen, dus ik heb er niks van kunnen zien,quote:Op zondag 5 september 2010 14:54 schreef Aure het volgende:
HoiIk kom hier ook maar eens meeposten denk ik.
Iemand gister dat vuurwerk van de wereldhavendagen gezien? Was echt mooi
Heerlijk kunnen shoppen dusquote:Op zondag 5 september 2010 19:40 schreef Alicey het volgende:
Vanmiddag was het heel erg rustig in het centrum. Je zou niet zeggen dat het dan ook nog eens wereldhavendagen zijn.
Ik wel, maar jouw image host niet.quote:Op maandag 6 september 2010 09:56 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb een grote camera, daarom wrs, Wat is er mis met een foto van 1 MB, hebben jullie geen echt internet?
Hoezo dat dan? Waar staat dat eigenlijk?quote:Op maandag 6 september 2010 10:52 schreef Isegrim het volgende:
Het is echt niet voor niks dat foto's op Fok max 500 pixels breed mogen zijn.
Thuis levert het uiteraard geen problemen op. Op mobiel internet wel. En aangezien er nogal veel mensen mobiel internetten...quote:Op maandag 6 september 2010 11:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Waar staat dat eigenlijk?
Nou, om jullie te helpen met je internetproblemen heb ik ze verkleind...
Nou ja, heb er nu niet zo heel veel last van, laat ik het daarop houden.quote:Op maandag 6 september 2010 12:05 schreef Alicey het volgende:
Thuis zal het ook een probleem zijn, want de imagehost van SC is ook niet erg rap.
Bij beknellingen komt vaak de brandweer even knippen.quote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ook, maar ook een melding met allemaal brandweerauto's. Maar die hebben ze misschien ook nodig als er iemand door een tram is aangereden.
tram 20 of tram 7 dus vertraagdquote:Op maandag 6 september 2010 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op P2000 staat trouwens duidelijk "HV TRAM" en "Aanrijding + Letsel witte de withstraat - eendrachtsweg"
Zaterdagavond nogal heftig gestruikeld over een fietsenrek. De helft van mijn bovenbeen is nu ongeveer paars.quote:Op maandag 6 september 2010 13:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik zie geen link tussen korte rokjes en vechtsporten, of je moet erg gespierde benen hebben.
Of het asfalt schoonspuitenquote:Op maandag 6 september 2010 12:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij beknellingen komt vaak de brandweer even knippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |