Leuk!quote:
Ojee. Da's een rode lap op een stier, dat woord.quote:ja, LHO, kom er maar in, ik zei 'Apple'
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik gisteren bij Albert Heijn nog 2 zakken kattenvoer heb gekocht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
Ojee. Da's een rode lap op een stier, dat woord.
Het woord 'Issue' mist tussen big en Applequote:Op vrijdag 3 september 2010 08:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
The Big Apple ja, LHO, kom er maar in, ik zei 'Apple'
Het kopen van een Iphone van een PVV stemmende AH medewerker, dat is het ergste wat er isquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik gisteren bij Albert Heijn nog 2 zakken kattenvoer heb gekocht.
Ik koop daar zo vaak mijn kattenvoer. En vooral het kattengrit, die zware toestand wil ik bij dichtstbijzijnde winkel halen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik gisteren bij Albert Heijn nog 2 zakken kattenvoer heb gekocht.
Ik koop het liefst kattenvoer in een dierenwinkel, maar vaak is het kattenvoer eerder op dan ik gelegenheid heb om naar de dierenwinkel te gaan. Omdat ik dan toch graag goed kattenvoer koop, maar niet aan de andere kant van de stad, wordt het dus de blauwe supermarkt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:30 schreef Breuls het volgende:
Ik koop daar zo vaak mijn kattenvoer. En vooral het kattengrit, die zware toestand wil ik bij dichtstbijzijnde winkel halen.
Dat is de Jumbo straks ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:52 schreef Breuls het volgende:
Alsof ik naar Jumbo ga wanneer AH nog geen vijftig meter lopen is.
Ja, die Super he? Die is verder weg dan AH, maar voor grote boodschappen kom ik daar wel eens. Ben benieuwd naar die Jumbo, want ik ben er nog nooit in eentje geweest.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is de Jumbo straks ookEr komt er één recht tegenover jouw huis
Zeker allemaal zuinige Hollanders?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar ik doelde meer op de geld terug indien goedkoper actie van AH. Waarbij nogal wat mensen hun geld terug kregen (product gratis, + een appeltaart).
Ik ben betrokken bij Rotterdam, dus ik mag hier postenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Ik kom over een maand naar Rotterdam. Dus ik mag hier posten.
Op de Binnenrotte nabij de Pannekoekstraat als ik het goed begrijpquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef Natalie78 het volgende:
Komt er een tweede Jumbo in Rotterdam? Dat zou fijn zijn!Waar komt 'ie te zitten dan?
Oooooh!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op de Binnenrotte nabij de Pannekoekstraat als ik het goed begrijp
Super de Boer is van Jumbo, dus die zal wel verbouwd worden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:18 schreef Natalie78 het volgende:
Oooooh!Dat is al een heel stuk beter te doen met het OV voor mij dan waar 'ie nu zit. Gaat Super de Boer daar weg dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |