welnee, ik denk daarbij vooral aan jouquote:Op woensdag 1 september 2010 10:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, eigenbelang hoor ik al weer..
Oh, da's dan wel weer lief!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
welnee, ik denk daarbij vooral aan jou
Wat had je dan in gedachten?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Alicey's ondertitel trouwens niet zo bij haar avatar passen...
Jij je zin. Ik ben zóó makkelijk vandaag..quote:Op woensdag 1 september 2010 13:40 schreef Isegrim het volgende:
'Killerkonijn' is één woord. Samenstellingen schrijf je in het Nederlands als één woord.
zeikwijfquote:Op woensdag 1 september 2010 13:40 schreef Isegrim het volgende:
'Killerkonijn' is één woord. Samenstellingen schrijf je in het Nederlands als één woord.
Goed voorbeeldquote:
Ja, da's een bijvoeglijk naamwoord met een zelfstandig naamwoord en dus geen samenstelling.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goed voorbeeld
Wanneer spreek je eigenlijk van een samenstelling? Want 'Oude lul' is wel weer los.
Ik heb een meeting 6500km verderopquote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Breuls het volgende:
Hej, gaan we allemaal nog fijn naar de meeting zaterdag? Ook al is-ie buiten Rotterdam.
Wij zijn er niet bij.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Breuls het volgende:
Hej, gaan we allemaal nog fijn naar de meeting zaterdag? Ook al is-ie buiten Rotterdam.
Wereld Haven Dagen.quote:
Helaas staat mijn agenda al vol voor zaterdag.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Breuls het volgende:
Het zal ook eens niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helaas staat mijn agenda al vol voor zaterdag.
In het donker? :xquote:Op woensdag 1 september 2010 23:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij zijn er niet bij.Als het mooi weer wordt gaan wij met ons paard op pad voor een lange buitenrit.
jawel maar dr woont familie van mij en dan houden die me gelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef Breuls het volgende:
Hoezo niet? Je bent niet weird genoeg?
Ik kan het mij niet voorstellen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jawel maar dr woont familie van mij en dan houden die me gelijk
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen.
Of runt je familie een TBS kliniek?
jupsquote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen.
Of runt je familie een TBS kliniek?
Vrouwen zijn altijd welkomquote:Op donderdag 2 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
Hey leuk, een topic over mijn stad!![]()
Tunneltraverse Voorschoterlaan Pompenburg.![]()
Hallo!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
Hey leuk, een topic over mijn stad!![]()
Tunneltraverse Voorschoterlaan Pompenburg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Big Apple ja, LHO, kom er maar in, ik zei 'Apple'quote:Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef Breuls het volgende:
Da's een end weg.
Waar ga je rondneuzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |