Leuk!quote:
Ojee. Da's een rode lap op een stier, dat woord.quote:ja, LHO, kom er maar in, ik zei 'Apple'
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik gisteren bij Albert Heijn nog 2 zakken kattenvoer heb gekocht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
Ojee. Da's een rode lap op een stier, dat woord.
Het woord 'Issue' mist tussen big en Applequote:Op vrijdag 3 september 2010 08:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
The Big Apple ja, LHO, kom er maar in, ik zei 'Apple'
Het kopen van een Iphone van een PVV stemmende AH medewerker, dat is het ergste wat er isquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik gisteren bij Albert Heijn nog 2 zakken kattenvoer heb gekocht.
Ik koop daar zo vaak mijn kattenvoer. En vooral het kattengrit, die zware toestand wil ik bij dichtstbijzijnde winkel halen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik gisteren bij Albert Heijn nog 2 zakken kattenvoer heb gekocht.
Ik koop het liefst kattenvoer in een dierenwinkel, maar vaak is het kattenvoer eerder op dan ik gelegenheid heb om naar de dierenwinkel te gaan. Omdat ik dan toch graag goed kattenvoer koop, maar niet aan de andere kant van de stad, wordt het dus de blauwe supermarkt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:30 schreef Breuls het volgende:
Ik koop daar zo vaak mijn kattenvoer. En vooral het kattengrit, die zware toestand wil ik bij dichtstbijzijnde winkel halen.
Dat is de Jumbo straks ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:52 schreef Breuls het volgende:
Alsof ik naar Jumbo ga wanneer AH nog geen vijftig meter lopen is.
Ja, die Super he? Die is verder weg dan AH, maar voor grote boodschappen kom ik daar wel eens. Ben benieuwd naar die Jumbo, want ik ben er nog nooit in eentje geweest.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is de Jumbo straks ookEr komt er één recht tegenover jouw huis
Zeker allemaal zuinige Hollanders?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar ik doelde meer op de geld terug indien goedkoper actie van AH. Waarbij nogal wat mensen hun geld terug kregen (product gratis, + een appeltaart).
Ik ben betrokken bij Rotterdam, dus ik mag hier postenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Ik kom over een maand naar Rotterdam. Dus ik mag hier posten.
Op de Binnenrotte nabij de Pannekoekstraat als ik het goed begrijpquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef Natalie78 het volgende:
Komt er een tweede Jumbo in Rotterdam? Dat zou fijn zijn!Waar komt 'ie te zitten dan?
Oooooh!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op de Binnenrotte nabij de Pannekoekstraat als ik het goed begrijp
Super de Boer is van Jumbo, dus die zal wel verbouwd worden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:18 schreef Natalie78 het volgende:
Oooooh!Dat is al een heel stuk beter te doen met het OV voor mij dan waar 'ie nu zit. Gaat Super de Boer daar weg dan?
Wat voor werk zoek je?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik moet werk gaan zoeken in Rotterdam.
Ah, jammer. Sterkte! Wat voor opleiding was het? En is het niet wat laat om dat nu pas te laten wetenquote:Heb vandaag te horen gekregen dat ik niet ben toegelaten tot de opleiding.
Ik ben denk ik blij ben met elk werk. Ben 18, heb niet veel werkervaring en geen opleiding. Ik denk een callcenter ofzo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je?
[..]
Ah, jammer. Sterkte! Wat voor opleiding was het? En is het niet wat laat om dat nu pas te laten weten
Een vierde jumboquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef Natalie78 het volgende:
Komt er een tweede Jumbo in Rotterdam? Dat zou fijn zijn!Waar komt 'ie te zitten dan?
Dat ja. Het worden voornamelijk Jumbo's en C1000 winkels. Die in het centrum zal een Jumbo worden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Super de Boer is van Jumbo, dus die zal wel verbouwd worden.
Wacht maar tot LHO langskomt, die zoekt nog een schoonmaaksterquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben denk ik blij ben met elk werk. Ben 18, heb niet veel werkervaring en geen opleiding. Ik denk een callcenter ofzo.
Yes, aan de Botersloot, of, zoals de kassabonnetjes van Super de Boer een paar jaar geleden nog vermeldden: de Boetrsloor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op de Binnenrotte nabij de Pannekoekstraat als ik het goed begrijp
En nu? Volgend jaar opnieuw proberen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben denk ik blij ben met elk werk. Ben 18, heb niet veel werkervaring en geen opleiding. Ik denk een callcenter ofzo.
Was voor het grafisch lyceum, indd wat laat. Maar ik kreeg vorig jaar pas laat te horen dat ik niet door mocht op het HBO dus ik had me ook pas laat ingeschreven.
Volgend jaar denk ik iets totaal anders, een studie psychologie. Tenminste, dat denk ik. Misschien probeer ik het volgend jaar nog wel een keer maar dan op de kunstacademie met een uitgebreid portfolio.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
En nu? Volgend jaar opnieuw proberen?
Sabbatical!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgend jaar denk ik iets totaal anders, een studie psychologie. Tenminste, dat denk ik. Misschien probeer ik het volgend jaar nog wel een keer maar dan op de kunstacademie met een uitgebreid portfolio.
Eerst maar eens een jaartje werken, beetje thuis gaan voelen in Rotterdam en veel nadenken.
Er moet ook altijd *iemand* om een foto vragen bij zo'n opmerking.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh, maar als er maar 1 woordje van de vier weg valt, dan maakt dat niet uit hoor. Tenzij "vrouwe" weggelaten wordt. Een 'Geilieouwefetisjist" is meer waar ik bij SingleCoil aan denk.
Die is tenminste echt oud.
Ik heb vandaag een afscheidsborrel van een aantal collega's (een van de vestigingen hier sluit). Hoogst waarschijnlijk in Oshea.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef Breuls het volgende:
Iemand vanmiddag zin in een vrijmibo'tje?
Je neemt ook iedere week afscheid van collega's in O'sheas.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een afscheidsborrel van een aantal collega's (een van de vestigingen hier sluit). Hoogst waarschijnlijk in Oshea.
Er zouden dan toch hooguit 13 afscheidsborrels komen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja. In de voorgaande periode zijn er nogal wat mensen vertrokken van dat kantoor.
Er zaten vorig jaar 35 mensen. Er gaan er nu 13 naar 020. Helaas geen 22 afscheidsborrels.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:22 schreef Causa het volgende:
Owja, Als er Rotterdammers zijn die zaterdag de 11e op verjaardag kunnen bij me, dan zal ik het toch nog vieren, vrienden los van familie op de vrijdag.
Ik wilde het niet, maar ik ben toch al verplicht voor de fam. iig iets te doen.
Als de Rotterdamse vrienden al afvallen, dan ga ik de organisatie verder niet aan en laat ik het bij het vrijdagse verplichte deel.
Dat zou een goed plan zijn geweest, maar met nog 24 uur te gaan voor vakantie is dat geen goed idee voor mijquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef Breuls het volgende:
Iemand vanmiddag zin in een vrijmibo'tje?
35 - 13 is 22 (...). In het afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zouden dan toch hooguit 13 afscheidsborrels komen?
Oh, die 22 die niet naar 020 gaan die vliegen d'r uit zeg maar?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
35 - 13 is 22 (...). In het afgelopen jaar.
'K zal ook ff peilen bij vrienden uit andere plaatsenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef Alicey het volgende:
Wij hebben zo te zien nog niets de 11e.
No worries, m'n eigen schuld, ik had tenslotte beweerd dat ik het niet zou vieren dit jaar.quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh, maar als er maar 1 woordje van de vier weg valt, dan maakt dat niet uit hoor. Tenzij "vrouwe" weggelaten wordt. Een 'Geilieouwefetisjist" is meer waar ik bij SingleCoil aan denk.
Die is tenminste echt oud.
Wereldhavendagen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef junkiexp het volgende:
Drukte in de stad zeg, vanwaar eigenlijk
Jawel. Op http://www.wereldhavendagen.nl staat Wereldhavendagen 3, 4 en 5 september 2010quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Jah duh, maar toch nog niet vanavond ?
Alleen jammer dat de AGF afdeling bestaat uit een krop sla en een hand sperziebonen. Als die al niet uitverkocht zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef junkiexp het volgende:
Drukte in de stad zeg, vanwaar eigenlijk
Dit weekend home alone, mijn eega zit voor d'r werk in Hamburg dus alle rust hier
Ik ga zo boodschappen doen bij die grote C1000 bij Rijnhaven, is ook wel een relaxte winkel
KPN in brand?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:09 schreef DutchTrain het volgende:
Je kan vandaag al allerlei rondleiding en bustours doen. Morgen het grote vuurwerk
Hebben we het dan over dezelfde ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de AGF afdeling bestaat uit een krop sla en een hand sperziebonen. Als die al niet uitverkocht zijn
Ok, heb ik nooit zo ervaren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die ja. Toen ik op zuid woonde kwam ik daar vaak. weinig verse groente, amper fruit.
Ja die ken ik, wat is daarmee dan ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef Bobbie_vp het volgende:
Kent iemand Spooky de broodjeszaak op de Witte de Withstraat? Die heeeleeemaaal niet crimineel is
Grapje hoop ik, een van de beter straten van Rotterdam hoor !quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:41 schreef Bobbie_vp het volgende:
de Witte de Withstraat is nogal crimineel
Geen idee eigenlijk, volgens mij niet idd. Maar hun gebraden kippetjes zijn wel de moeite van een stukje fietsen/wandelen waard.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef junkiexp het volgende:
Ze bezorgen alleen niet thuis volgens mij ?
Dat voor 50% uit paneermeel bestaat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef junkiexp het volgende:
KFC is trouwens echt pauperduur, voor 8 euro krijg je echt een paar zielige stukjes kip
Maar eens doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, volgens mij niet idd. Maar hun gebraden kippetjes zijn wel de moeite van een stukje fietsen/wandelen waard.
Indeed, dan liever naar de BKquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat voor 50% uit paneermeel bestaat.Ja, echt heel duur idd.
Lol daar was ik toevallig vanavond voor het eerst. Een patatje waarvan ik vermoed dat ik er vannacht nog spijt van krijg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef Bobbie_vp het volgende:
Kent iemand Spooky de broodjeszaak op de Witte de Withstraat? Die heeeleeemaaal niet crimineel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |