Ok, heb ik nooit zo ervaren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die ja. Toen ik op zuid woonde kwam ik daar vaak. weinig verse groente, amper fruit.
Ja die ken ik, wat is daarmee dan ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef Bobbie_vp het volgende:
Kent iemand Spooky de broodjeszaak op de Witte de Withstraat? Die heeeleeemaaal niet crimineel is
Grapje hoop ik, een van de beter straten van Rotterdam hoor !quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:41 schreef Bobbie_vp het volgende:
de Witte de Withstraat is nogal crimineel
Geen idee eigenlijk, volgens mij niet idd. Maar hun gebraden kippetjes zijn wel de moeite van een stukje fietsen/wandelen waard.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef junkiexp het volgende:
Ze bezorgen alleen niet thuis volgens mij ?
Dat voor 50% uit paneermeel bestaat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef junkiexp het volgende:
KFC is trouwens echt pauperduur, voor 8 euro krijg je echt een paar zielige stukjes kip
Maar eens doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, volgens mij niet idd. Maar hun gebraden kippetjes zijn wel de moeite van een stukje fietsen/wandelen waard.
Indeed, dan liever naar de BKquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat voor 50% uit paneermeel bestaat.Ja, echt heel duur idd.
Lol daar was ik toevallig vanavond voor het eerst. Een patatje waarvan ik vermoed dat ik er vannacht nog spijt van krijg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef Bobbie_vp het volgende:
Kent iemand Spooky de broodjeszaak op de Witte de Withstraat? Die heeeleeemaaal niet crimineel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |