quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef Crutch het volgende:
Wat ik wel mis in Rotterdam is een goed Piri-Piri Restaurant, die kip is ->![]()
![]()
![]()
![]()
en pittig
Tsjongejonge, mierenneukers.quote:Een woordvoerder van de politie zegt dat er officieel nog geen sprake is van een lijk, omdat het slachtoffer nog niet uit het water is gehaald en een dokter dus ook nog niet het overlijden heeft kunnen vaststellen.
Wegens de pluizige krullenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:55 schreef SingleCoil het volgende:
...en of A. een zusje van LHO is...
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]Zeker niet goed opgelet in dit topic.
http://vanwisse.nl/uit-eten/tia-piri-piri
http://tiapiripiri.nl/
Ik wist dat al.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:45 schreef junkiexp het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)umpert_reistips.html
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wegens de pluizige krullen
Pfff, je zou in de 1e-Middellandstraat kunnen proberen daar zitten een aantal knipturken, maar ik weet niet meer of ze nou open zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 10:18 schreef Mandal het volgende:
Help, is er een kapper open op zondag? Ik dacht dat ze in het centrum allemaal gewoon open waren, niet dus
Hairish, op de Meent.quote:Op zondag 5 september 2010 10:18 schreef Mandal het volgende:
Help, is er een kapper open op zondag? Ik dacht dat ze in het centrum allemaal gewoon open waren, niet dus
26 euro voor knippen, tering heyquote:Op zondag 5 september 2010 10:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hairish, op de Meent.
http://www.hairish.nl/
Ja, en reken op flinke drukte en lang wachten.quote:
Jij hierquote:Op zondag 5 september 2010 10:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, en reken op flinke drukte en lang wachten.
Met mij persoonlijk goed, en met u?quote:
Weredhavendagenquote:Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef Crutch het volgende:
Is er wat te doen in R'dam? Ik hoor net dat het tyfusdruk is in de trein naar R'dam.
Met mij gaat het uitstekend, bedanktquote:Op zondag 5 september 2010 12:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met mij persoonlijk goed, en met u?
Gisteren zat ik op de veerboot, en het was echt stervensdruk in de haven.quote:
Hoe doen jullie dat met zijn 2-en, ik neem aan dat je niet met z'n 2-en op het paard gaat zitten.quote:Op zondag 5 september 2010 13:06 schreef Isegrim het volgende:
Lekker weer om nogmaals een buitenrit te maken.Gister zijn we naar recreatiegebied Midden-Delfland geweest, vandaag misschien naar De Grote Plas (ja, zo heet hij echt
) in Delftse Hout om te kijken of paard van zwemmen houdt.
Nah. We rijden momenteel zonder zadel, want het zadel moet even nagekeken worden (lijkt niet echt goed meer op zijn rug te liggen). We nemen gewoon een fiets mee (bij voorkeur een OV-fiets, daarvan kun je de zadelhoogte makkelijk aanpassen) en dan wisselen we gewoon af en toe.quote:Op zondag 5 september 2010 13:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat met zijn 2-en, ik neem aan dat je niet met z'n 2-en op het paard gaat zitten.
Of heb je een duozadel ofzo?
Daar is het wel lekker weer voor ja.quote:Op zondag 5 september 2010 13:09 schreef junkiexp het volgende:
idd lekker weer, heb niet echt plannen eigenlijk.
Gisteren alle huishoudelijke dingen al gedaan die ik normaal op zondag zou doen dus ik heb verder niks.
Een vriendin komt zo even langs om te wassen omdat haar wasmachine kapot is.
Mijn eigen vriendin zit nu in het vliegtuig en zal vermoedelijk haar bed induiken als ze thuiskomt.
Misschien ga ik wel een lekker stuk fietsten, er staat niet al te veel wind.
Aha, na een half uur rijden is het ook geen straf om even te fietsen denk ik.quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nah. We rijden momenteel zonder zadel, want het zadel moet even nagekeken worden (lijkt niet echt goed meer op zijn rug te liggen). We nemen gewoon een fiets mee (bij voorkeur een OV-fiets, daarvan kun je de zadelhoogte makkelijk aanpassen) en dan wisselen we gewoon af en toe.
Idd.quote:Op zondag 5 september 2010 13:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha, na een half uur rijden is het ook geen straf om even te fietsen denk ik.
Hoogtevrees?quote:Op zondag 5 september 2010 13:22 schreef junkiexp het volgende:
Die Fige havenkranen die hier voor de deur staan hebben ze altijd werken gehouden.
Het hele weekend hang er een bakje aan de hijskabel, daar kan je dan in en wordt je omhoog gehesen en rond gedraaid.
Ik moet er echt niet aan denken.
Ik denk dat je richting 20/25 meter hoogte gaat
Luxeprobleemquote:Op zondag 5 september 2010 13:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd.Maar ik zou best ooit een tweede paard erbij willen zodat we beide tegelijk kunnen rijden.
Als je gewoon stapt op den duur ook wel hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 13:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Luxeprobleem.
Maar als je flink hard gaat is het best vermoeiend toch ?
Nogal ja haha, en ik wil zelf graag de controle houden over hetgeen waar ik inzit.quote:
Schijnt ook goed te zijn voor de cellulitis toch ? (mocht je die hebbenquote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je gewoon stapt op den duur ook wel hoor.Zeker zonder zadel, dan gebruik je je beenspieren, rugspieren, buikspieren. Mensen denken altijd dat paardrijden een 'luie' bezigheid is, maar na een paar uurtjes rijden voel je heel wat spieren waarvan je niet eens wist dat je ze had.
Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 5 september 2010 13:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Schijnt ook goed te zijn voor de cellulitis toch ? (mocht je die hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |