Misschien was die al wel stoned.quote:Op zondag 5 september 2010 15:03 schreef Aure het volgende:
Er ging ook een hele sliert thaise vuurballonnen over rotterdam heen
Zag er echt supervet uit! Ik liep buiten, komt er opeens zo een gast naar me toe "Jaa wtf weet jij wat dat is? Echt bizar!!!" Dus ik leg uit dat het iets van thaise vuurballonnen zijn, zegtie "Neee man! Dat kan echt niet, volgens mij zijn het UFO's!"
Wel gehoord, maar dr zit een gebouw tussen, dus ik heb er niks van kunnen zien,quote:Op zondag 5 september 2010 14:54 schreef Aure het volgende:
HoiIk kom hier ook maar eens meeposten denk ik.
Iemand gister dat vuurwerk van de wereldhavendagen gezien? Was echt mooi
Heerlijk kunnen shoppen dusquote:Op zondag 5 september 2010 19:40 schreef Alicey het volgende:
Vanmiddag was het heel erg rustig in het centrum. Je zou niet zeggen dat het dan ook nog eens wereldhavendagen zijn.
Ik wel, maar jouw image host niet.quote:Op maandag 6 september 2010 09:56 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb een grote camera, daarom wrs, Wat is er mis met een foto van 1 MB, hebben jullie geen echt internet?
Hoezo dat dan? Waar staat dat eigenlijk?quote:Op maandag 6 september 2010 10:52 schreef Isegrim het volgende:
Het is echt niet voor niks dat foto's op Fok max 500 pixels breed mogen zijn.
Thuis levert het uiteraard geen problemen op. Op mobiel internet wel. En aangezien er nogal veel mensen mobiel internetten...quote:Op maandag 6 september 2010 11:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Waar staat dat eigenlijk?
Nou, om jullie te helpen met je internetproblemen heb ik ze verkleind...
Nou ja, heb er nu niet zo heel veel last van, laat ik het daarop houden.quote:Op maandag 6 september 2010 12:05 schreef Alicey het volgende:
Thuis zal het ook een probleem zijn, want de imagehost van SC is ook niet erg rap.
Bij beknellingen komt vaak de brandweer even knippen.quote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ook, maar ook een melding met allemaal brandweerauto's. Maar die hebben ze misschien ook nodig als er iemand door een tram is aangereden.
tram 20 of tram 7 dus vertraagdquote:Op maandag 6 september 2010 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op P2000 staat trouwens duidelijk "HV TRAM" en "Aanrijding + Letsel witte de withstraat - eendrachtsweg"
Zaterdagavond nogal heftig gestruikeld over een fietsenrek. De helft van mijn bovenbeen is nu ongeveer paars.quote:Op maandag 6 september 2010 13:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik zie geen link tussen korte rokjes en vechtsporten, of je moet erg gespierde benen hebben.
Of het asfalt schoonspuitenquote:Op maandag 6 september 2010 12:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij beknellingen komt vaak de brandweer even knippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |