Naja, gewoon, voor mij wordt het ook straks winter. In principe biedt Groningen alles, maar winkels als een nikestore (aanrader?) , en wat plaatselijke kledingwinkels kunnen een 'verfrissende blik' biedenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Eh, wat wil je kopen? Want als ik je naar Vreugdenhil stuur maar je hebt geen behoefte aan groente en fruit, dan schiet 't niet echt op hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Gewoon 't centrum. Lijnbaan/Hoogstraat/Oude Binnenweg. Denk wel dat je dat leuk zal vinden. De Koopgoot is meer iets voor vrouwen, sorryquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, gewoon, voor mij wordt het ook straks winter. In principe biedt Groningen alles, maar winkels als een nikestore (aanrader?) , en wat plaatselijke kledingwinkels kunnen een 'verfrissende blik' bieden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef o.us het volgende:
Als je buitenlanders wilt mijden zou ik je Zuidplein aanraden.Daar hebben ze wel swirls. Dat maakt altijd alles weer goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primark.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, gewoon, voor mij wordt het ook straks winter. In principe biedt Groningen alles, maar winkels als een nikestore (aanrader?) , en wat plaatselijke kledingwinkels kunnen een 'verfrissende blik' bieden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef o.us het volgende:
Als je buitenlanders wilt mijden zou ik je Zuidplein aanraden.Ja, vooral Islamieten manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Jezus, ik was daar van de week. Echt niet normaal daar. Buiten begon der rij al. Het leek wel uitverkoop in een donald duck strip.quote:
Primark. Ik ga nu al janken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Primark.
Ik heb weinig interesse in kleding, ga meestal naar C&A, Primark en soms The Sting.
Ja, sorry, het heeft geen prioriteit bij mij. Ik bedoel, ik koop wel dingen die ik leuk/mooi vind, maar ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven. Ik geef mijn geld liever uit aan andere dingen, zoals mijn paardquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Primark. Ik ga nu al janken.
Zie, nou heb je het voor elkaar. Ik jank al!
Heb een hekel aan hordessss mensen, en ellebogen door de winkel. Straat is niet erg, maar die winkelsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, sorry, het heeft geen prioriteit bij mij. Ik bedoel, ik koop wel dingen die ik leuk/mooi vind, maar ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven. Ik geef mijn geld liever uit aan andere dingen, zoals mijn paarden uit eten gaan.
Ja, ik heb ook een hekel aan die drukte, vind het ook een verschrikkelijke winkel. Maar ze zijn wel heel goedkoop.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een hekel aan hordessss mensen, en ellebogen door de winkel. Straat is niet erg, maar die winkels
Hoiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef Breuls het volgende:
Haaaaaaalllllllllloooooooooooooooooooooo
Hmmm...wat kom je doen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Ik kom over een maand naar Rotterdam. Dus ik mag hier posten.
Wij hebben dat uit staan gelukkig, wij faxen wel 25 x per dag en ontvangen wel 125 faxen dus dan worden weg gek denk ik haha.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Keihard door de hoorn gaan schreeuwen, dat hoor je aan de andere kant.
Ik las man & pak en ik zat zo vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Pffffff, moe.
Ik zag vanmiddag mannen in witte pakken en heul veul pliesie aan de Dordtselaan.
Dan zit jij wel erg snel zo vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las man & pak en ik zat zo van![]()
![]()
Ja ik zag dus overal politie!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Pffffff, moe.
Ik zag vanmiddag mannen in witte pakken en heul veul pliesie aan de Dordtselaan.
Jammer! Ik dacht Dordtselaan, dat moeten wel gangsters zijn...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zulke mooie pakken waren het niet. Het waren papieren pakken. TR denk ik ofzo.
Warm?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:00 schreef Breuls het volgende:
Het is veel te warm voor een pak.
Hoewel het wel weer begint af te koelen... hmmm...
Heel veel goede winkels.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:00 schreef Renesite het volgende:
Goede winkels in Rotterdam? Heb morgen niks te doen en moet 's avonds op Schiphol zijn... Dus nou ja, tijd genoeg
Waarschijnlijk waren het gangsters - met de nadruk op de verledentijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Jammer! Ik dacht Dordtselaan, dat moeten wel gangsters zijn...
Ik liep vandaag op de Korte Lijnbaan en er stond een man de hele Vodafonewinkel bij elkaar te schreeuwen. Er stonden allemaal mensen voor de winkel stil naar binnen te kijken... Toen ik later de Blauwe Supermarkt uitkwam (waar een vriendin van me haar boodschappen moest doen, ikzelf uiteraard niet), stond er een agent voor en kwam er een busje aanrijden. Beetje van z'n telefoonrekening geschrokken denk ik....
ja, wie wil hier nou niet wonen?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:49 schreef Alicey het volgende:
Leuk trouwens al die nieuwe Rotterdammers!
Boeren?quote:
Da's niet alleen vandaag.quote:Waarom ben je vandaag een bitch?
Ah, eigenbelang hoor ik al weer..quote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, haast je niet hoor...als het vanaaf maar weer over is
welnee, ik denk daarbij vooral aan jouquote:Op woensdag 1 september 2010 10:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, eigenbelang hoor ik al weer..
Oh, da's dan wel weer lief!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
welnee, ik denk daarbij vooral aan jou
Wat had je dan in gedachten?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Alicey's ondertitel trouwens niet zo bij haar avatar passen...
Jij je zin. Ik ben zóó makkelijk vandaag..quote:Op woensdag 1 september 2010 13:40 schreef Isegrim het volgende:
'Killerkonijn' is één woord. Samenstellingen schrijf je in het Nederlands als één woord.
zeikwijfquote:Op woensdag 1 september 2010 13:40 schreef Isegrim het volgende:
'Killerkonijn' is één woord. Samenstellingen schrijf je in het Nederlands als één woord.
Goed voorbeeldquote:
Ja, da's een bijvoeglijk naamwoord met een zelfstandig naamwoord en dus geen samenstelling.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goed voorbeeld
Wanneer spreek je eigenlijk van een samenstelling? Want 'Oude lul' is wel weer los.
Ik heb een meeting 6500km verderopquote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Breuls het volgende:
Hej, gaan we allemaal nog fijn naar de meeting zaterdag? Ook al is-ie buiten Rotterdam.
Wij zijn er niet bij.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Breuls het volgende:
Hej, gaan we allemaal nog fijn naar de meeting zaterdag? Ook al is-ie buiten Rotterdam.
Wereld Haven Dagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |