De lak is eraf op 2 plekjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:37 schreef VASND het volgende:
[..]
't zijn maar een paar krasjes manzo'n tellsell pen er over heen en BOEM het krasje is weg
Valt dat niet bij te lakken dan?quote:
Volgende keer zou ik maar even ruiken aan je scheerapparaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:02 schreef xyzyx het volgende:
Ik ga een slot op mn kamer zetten, 1 van mijn zusjes heeft volgens mij mijn scheerapparaat verstopt en die van mijn pa is ook in velden en wegen niet te bekennen![]()
En 2 weken geleden heeft ook iemand mijn pinpas/creditcard/rijbewijs van mijn bureau af gejatkutzusjes
Nu krijg ik beelden voor ogen waar mijn geliefde scheerapparaat misschien geweest isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Volgende keer zou ik maar even ruiken aan je scheerapparaat.
0,000%quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef xyzyx het volgende:
Hoe groot is de kans dat die doodswens uitkomt dan?
Kut statistiekenquote:
En vooral zinloos voor veel studiesquote:
Ik doe een beta studie, wel zinvol opzich dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En vooral zinloos voor veel studies
50%, woehahahwhhahwhahh!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef xyzyx het volgende:
Hoe groot is de kans dat die doodswens uitkomt dan?
Hey Brechtjuh! Al klaar met schuren? xD xDquote:
Welkom.quote:
Stole my bikequote:
?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:46 schreef robr0 het volgende:
de jeugd van tegenwoordig helemaal koekoeriekoe ipv lekker buiten spelen gaan ze me gewoon brieven sturen hoe we het milieu moeten verbeteren pfffff
Willie Wartaal joquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:46 schreef robr0 het volgende:
de jeugd van tegenwoordig helemaal koekoeriekoe ipv lekker buiten spelen gaan ze me gewoon brieven sturen hoe we het milieu moeten verbeteren pfffff
Zij weten het in ieder geval beter dan jijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:50 schreef robr0 het volgende:
Dames en heren, Jongens en meisjes
De natuur gaat niet goed, Het oerwoud waar de aap en de tijger in leven zijn bijna op! De dieren gaan dood! Op onze school zijn alle bomen omgehakt. Help ons de natuur en de dieren te redden. Doe allemaal mee aan de natuurclub en help ons de natuur niet te vervuilen!!!!
Dank u wel en de groeten van de club CBGD
(Spelfouten uiteraard letterlijk overgenomen)
die kinderen zijn gehersenspoeld door het linkse cordon sanitaire jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij weten het in ieder geval beter dan jij
Tuurlijk geweaun doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim, morgen in mijn Zeppelin shirt gaan?
Eckte muziekquote:
Nee gastquote:
Ohaiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:54 schreef robr0 het volgende:
[..]
die kinderen zijn gehersenspoeld door het linkse cordon sanitaire ja
Dat wordt weer zo'n hypeplaatjequote:
Ja, die kans is er wel ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wordt weer zo'n hypeplaatjeZo'n plaat waar de komende 6 weken steeds mensen mee blijven komen of ik die al gehoord heb
Je bent toch goed in jagen met de auto?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef Hyman het volgende:
Mn buks was klaar, maar mn pa heeft em niet opgehaalden de winkel gaat over 5 minuten dicht
Ja, maar in 5 minuten naar harderwijk gaat me mn rijbewijs kostenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bent toch goed in jagen met de auto?
Voor mijn gevoel doe je er langer over om van Putten naar Harderwijk te rijden dan van Harderwijk naar Zwollequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar in 5 minuten naar harderwijk gaat me mn rijbewijs kosten
Oh. Nee.quote:
De Suzuki is leuker om te zien jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:32 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft ie, maar dan een andere kleur. en we hadden eerst deze
[ afbeelding ]
Als je een leuk bedrijf hebt, dan is het wel leuker dan school meestalquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De Suzuki is leuker om te zien ja..
Moet over 10 weken al 2 dagen in de week gaan stagelopen Heim
True.. Maar ik heb nog 0 sleutelervaring.. Doe dan wel wat op de eerste weken op school.. Maar toch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je een leuk bedrijf hebt, dan is het wel leuker dan school meestal
Care, dat leer je daar juistquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
True.. Maar ik heb nog 0 sleutelervaring.. Doe dan wel wat op de eerste weken op school.. Maar toch.
Die naam alleen al...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Audiometric (Qlimax Audience) - Brennan Heart Live At Qlimax
Lekker stampen, totdat de vrouwen weer thuis kwamenquote:
True... Dus volgende week maar vast stagebedrijf zoeken.quote:
Zijn hier wanhopige tienermeisjes te vinden danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij komt hier vast wanhopige tienermeisjes scharrelen.
ik wil dat meisje natuurlijk alhoewel dat setje ook lekker isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zijn hier wanhopige tienermeisjes te vinden dan
@terrorizing_cookie: wat wil je dan.. dat meisje, dat setje, die tattoo's ?
Wat eten we?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij komt hier vast wanhopige tienermeisjes scharrelen.
Maak je wel een homevideo dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik wil dat meisje natuurlijk alhoewel dat setje ook lekker is
Dat slipje met die strikjes is super sexy. Die tattooos ook! Maar dat meisje vind ik persoonlijk wat minder eigenlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik wil dat meisje natuurlijk alhoewel dat setje ook lekker is
dit dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat slipje met die strikjes is sexy. Die tattooos ook. Meisje vind ik persoonlijk wat minder eigenlijk
"Cuz she's way below my standards!"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat slipje met die strikjes is sexy. Die tattooos ook. Meisje vind ik persoonlijk wat minder eigenlijk
Neuh, het zijn meer die enge wenkbrauwen denk ik dat ik zeg wtf!!? mazzel!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
"Cuz she's way below my standards!"
Die knieën.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
"Cuz she's way below my standards!"
I can haz?quote:
IK VROEG JE WAT STOM BRIK!quote:
WAT WAAR?quote:
Nee nog nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hey Brechtjuh! Al klaar met schuren? xD xD
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee nog niet![]()
![]()
ik moet nog naar holly zaterdag![]()
![]()
:$
zullen we de chicks pwnen?quote:
Ja gastquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zullen we de chicks pwnen?
MET APFELKORN NAAR DE KLOTE JODALALALALALAIILLILILIILIILquote:
sinds ik zin heb hier te posten en tijdquote:
En dan zeg ik: dat is mn homie. Hij wil je doen.quote:
Ik ben Bart, dit is Fjets en jij bent lekker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan zeg ik: dat is mn homie. Hij wil je doen.
En dan kijk jij stoer en dan pwn je die tjkies
En dan krijg ik natuurlijk de helft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef -SG- het volgende:
School, college's, studie![]()
![]()
Hoogtijd dat ik de jackpot van de staatsloterij win.
Hahah, wat een baasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)is_voor_meisjes.html
Ouders spelen, kind scheld de rest uit.
Faalouders.
Briljant.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:49 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nja_op_schiphol.html
Hahah! Zo flauw
!
Ga samen die film kijken lamzwans, bij vrouwen films zijn altijd veel damesquote:
Ja dat kan dus echt nietquote:
Stiekem is zijn ma een kerelquote:
Verkeerde kaaaaaaaaaaaant!quote:
Aan dat meisje van 14 gevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:52 schreef xyzyx het volgende:
Denk ik, doe is lief.. koop ik rozen voor zo'n meid.. sms ik of ze tijd heeft binnenkort.. Zegt ze dat ze moet werken, shit moet regelen voor stage, begravenis en paar verjaardagen heeft. Wat moet ik nu met die kut bloemen doen?
Toch niet bij iemand uit Hattem?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:52 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een iphone 2g op de kop getikt voor 60¤
Hebben 7 jarige al stage dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:52 schreef xyzyx het volgende:
Denk ik, doe is lief.. koop ik rozen voor zo'n meid.. sms ik of ze tijd heeft binnenkort.. Zegt ze dat ze moet werken, shit moet regelen voor stage, begravenis en paar verjaardagen heeft. Wat moet ik nu met die kut bloemen doen?
quote:
Je weet hoe duur een los scherm is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:55 schreef Hyman het volgende:
Het is een kapotte 2g trouwenshet touchscreen werkt niet meer goed, maar ik ben een eckte eckte tekneut.
Ook allemaal 14?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
we wilde eigenlijk rond gaan rijden in de auto en elk mooi meisje die we tegen kwamen een roos geven
Laats kwamen we een vet grote groep met van die mooie dames langs hadden we ze allemaal ijsje gegeven
heb zelfs van 2 t mobiele nr gekregen
Was aanbieding bij de c1000: 3 pakken ijs voor de prijs van 2
het scherm nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je weet hoe duur een los scherm is?
Eckte eckte nerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:55 schreef Hyman het volgende:
Het is een kapotte 2g trouwenshet touchscreen werkt niet meer goed, maar ik ben een eckte eckte tekneut.
Jaa zęit ie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niks nerd, ik heb gewoon 1youtube filmpje gekeken
Jawel hoor.quote:
quote:André van Duin, pseudoniem van Adrianus Marinus Kyvon (Rotterdam, 20 februari 1947 - Aldaar, 31 augustus 2010) was een Nederlands revueartiest, komiek, zanger, acteur, regisseur, presentator, tekstschrijver en programmamaker.
WTF! Er gebeuren rare dingen ouwe!quote:
Dat is ook al meer als 100 euro dacht ik, als je het uberhaupt nog kan vindenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
het scherm niethet touchscreen
Dus ik hoef alleen de digitizer en het glazen frontje
Ze zagen er lekker uitquote:
quote:
Allllllrightquote:
Ik wel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik moet niet denken aan een 14-jarig meisje.
M'n nichtje wordt volgende week 14 jongeeeequote:
Je fapt op je nichtje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
M'n nichtje wordt volgende week 14 jongeeee
Ik eet een koekje.quote:
Dat staat er in dezen los van.quote:
Watquote:
muuuuuuuhquote:
Mjam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
Ik vond testraks midden op het voetbalveld een dode meeuw.
En de rol wc papier naast je pc?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
Hmm, er staat een Labello en een flesje massageolie op de rand van m'n bed.
Omdat appel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Aapvis het volgende:
Godver waarom zit op die nieuwe samsung wave nou dat stomme bada OS
met misschien 100 apps beschikbaar ofzo
waarom geen android???![]()
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En de rol wc papier naast je pc?
Omdat samsung kanker is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Aapvis het volgende:
Godver waarom zit op die nieuwe samsung wave nou dat stomme bada OS
met misschien 100 apps beschikbaar ofzo
waarom geen android???![]()
waarom zijn die ander smartphones nou zo duur?quote:
zuip minderquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef Aapvis het volgende:
[..]
waarom zijn die ander smartphones nou zo duur?
me mobiel is godver in het water gevallen en nu meot ik een neiuwe hebben
mensen die anderen merkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef xyzyx het volgende:
En android gebruikers ook.. ja mijn galaxy s is sneller dit en dat.. dus hij heeft een spelletje er op wat ik er ook op heb.. doen we 'wedstrijdje' drukt hij waarschijnlijk eerder op starten want zijn filmpje (spel begint met filmpje) paar tellen eerder begon.. 40 seconde lang zeggen dat die van hem voor lag dit en dat.. is filmpje bij mij afgelopen, begint hij te laden en paar tellen later is hij klaar. Ik kijk zo naar zijn scherm is hij nog niet eens op de helft![]()
T duurde bij hem zowat 10 seconde langer voor hij klaar was(2-3x langer als de iPhone dus)
Android
Samsung
Mijn iPhone heeft nu een nexus one achtergrond
Omdat mensen het er voor willen betalenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef Aapvis het volgende:
[..]
waarom zijn die ander smartphones nou zo duur?
me mobiel is godver in het water gevallen en nu meot ik een neiuwe hebben
Ja godver ik heb een mobiel (lees: smartphone nodig)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat mensen het er voor willen betalen
Hij zat te zeiken over dat zijn Galaxy S sneller zou zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:33 schreef robr0 het volgende:
[..]
mensen die anderen merken![]()
![]()
![]()
omdat ze een iphone hebben vind ik eigenlijk nog zieliger maarja iphone is kenkerhip net als justin bieber so fuck it
jij voelt je persoonlijk aangevallen als het over de iphone gaat niet bestquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij zat te zeiken over dat zijn Galaxy S sneller zou zijn. En zijn camera en scherm waren ook uber goed
hij maakte zo'n foto en de groentinten waren gewoon echt veelst te groen (door t scherm)
T zal me een worst wezen als mensen iPhones afkraken met goede argumenten maar ga niet met bullshit komen
Galaxy s is 600 euro in totaal dacht ik.. inclusief 275 bel min of 550 smsjes ofzo en onbeperkt internet.. bij vodafone.. 25 euro per maand, 2 jaar lang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:35 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja godver ik heb een mobiel (lees: smartphone nodig)
maar ik ga geen 500 euro betalen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:38 schreef robr0 het volgende:
[..]
jij voelt je persoonlijk aangevallen als het over de iphone gaat niet best
Koop een blackberry, die dinge zijn best goedkoop.. dacht dat je voor 15 euro p/m er al 1 hadquote:
Lieve schat, ik krijg 18 euro zakgeld per maandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Galaxy s is 600 euro in totaal dacht ik.. inclusief 275 bel min of 550 smsjes ofzo en onbeperkt internet.. bij vodafone.. 25 euro per maand, 2 jaar lang.
Ik zou alleen wel kijken hoeveel data je er bij krijgt (dacht dat er vanaf 1 september een limiet op zit). 1 gig zat er bij dure en 250 mb bij goedkope.. 1 gig is genoeg maar 250 mb niet.
Dat is nog niet eens 1 euro per dag.
iPhone 4 kost dacht ik iets van 900 euro voor de 32 gig met 2 jarig abbo
Blackberryquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Koop een blackberry, die dinge zijn best goedkoop.. dacht dat je voor 15 euro p/m er al 1 had
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee. Ik hou er niet van als mensen onzin uitkramen, over wat voor onderwerp dan ook.
quote:Android
Samsung
Koop een 3310 danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Lieve schat, ik krijg 18 euro zakgeld per maanden dat wil ik niet 2 jaar lang rechtstreeks aan een abbo dat ik toch nooit op zal kunnen maken zien gaan
3310quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Koop een 3310 dan
en 18 euro?ik zou opslag vragen
Android is geen fijn besturings systeem als je het mij vraagt. + dat iedereen wel loopt te zeggen ja bla bla hij kan flash maar daar vertellen ze niet de manier waarop bijquote:
Beetje onlogische vraag gezien wat je quoted.quote:
in elke zin maak je de vergelijking met de iphonequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Android is geen fijn besturings systeem als je het mij vraagt. + dat iedereen wel loopt te zeggen ja bla bla hij kan flash maar daar vertellen ze niet de manier waarop bij![]()
Daarnaast zegt samsung dat hun s-amoled beter is als het retina van Apple omdat het retina scherm 30% meer energie zou verbruiken. Terwijl amoled bij volledig wit 2-3x zoveel energie verbruikt als een lcd scherm. Daarnaast kan s-amoled niet eens met de resolutie van het retina scherm laat staan dat Samsung er genoeg zou kunnen produceren. Dat noem ik toch wel royal sadness.
3310 is anders wel een kwalitatief hoogstaand apparaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:46 schreef Aapvis het volgende:
[..]
3310![]()
hoeveel eurie zou ik moete krijgen dan?
Me maat heeft een wavequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Android is geen fijn besturings systeem als je het mij vraagt. + dat iedereen wel loopt te zeggen ja bla bla hij kan flash maar daar vertellen ze niet de manier waarop bij![]()
Daarnaast zegt samsung dat hun s-amoled beter is als het retina van Apple omdat het retina scherm 30% meer energie zou verbruiken. Terwijl amoled bij volledig wit 2-3x zoveel energie verbruikt als een lcd scherm. Daarnaast kan s-amoled niet eens met de resolutie van het retina scherm laat staan dat Samsung er genoeg zou kunnen produceren. Dat noem ik toch wel royal sadness.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje onlogische vraag gezien wat je quoted.
JIJ vindt Android geen fijn besturingssysteem. Dat wil niet zeggen dat iemand anders dat ook vindt. Dus als hij een Android wil kopen, moet ie dat vooral doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook wel.. met symbian gaan vergelijken.. dan zijn zelfs windows mobile telefoons goed te noemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
in elke zin maak je de vergelijking met de iphone
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef robr0 het volgende:
[..]
het is een aardige jongeman maar een achteruitgang ivm schieganger
Ja maar dat wil ik nou ook weer niet want dan is het gewoon een kut ding..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
3310 is anders wel een kwalitatief hoogstaand apparaat.
LG komt trouwens binnenkort uit met een budget android telefoon van (dacht ik) rond de 200 euro.
Zo open je een gesprek men.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje onlogische vraag gezien wat je quoted.
De Legend is ook een budgettelefoon.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:52 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik nou ook weer niet want dan is het gewoon een kut ding..
ik wil er wel gewoon een beetje fatsoenlijk mee kunnen wifi'en enzo
Realiseerde me net dat je het op meerdere manieren kon opvattenquote:
Ik vind het geen aanrader.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JIJ vindt Android geen fijn besturingssysteem. Dat wil niet zeggen dat iemand anders dat ook vindt. Dus als hij een Android wil kopen, moet ie dat vooral doen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vind het geen aanrader.
Android is meer voor de eckte nerds als je ziet hoeveel opties er op zitten..
Vriend zat toen straks te kijken hoe hij zijn kleurbalans kon aanpassen omdat het scherm erg blauw/groen gekleurd was. T schijnt wel te kunnen maar na 15 min zoeken had hij t nog niet gevonden.
Bij de iPhone zit niet eens een mogelijkheid om de kleuren aan te passen van t scherm.. omdat het standaard al gewoon goed is
sinds zn dog is overleden is hij niet meer dezelfde naar het schijntquote:
Deelde ze die laatst niet gratis uit ofzo?quote:
In een bepaalde winkel ja. Als je op het goede moment in de goede winkel in de goede plaats stond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Deelde ze die laatst niet gratis uit ofzo?
je moeder op een gilera zonder zadelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
hoi ik ben te lui om te lezen, waar gaat het over?
Jouw poesje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Over telefoons. Mag ik je nr?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Over telefoons. Mag ik je nr?kan ik eindelijk iemand smsen met mijn overpriced iPhone
Bel Kelly op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Die is voor homo's in de ontkenningsfase.quote:
Ik heb wel twee katten, Mickey en Tijger. Wil je ziiien?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Over telefoons. Mag ik je nr?kan ik eindelijk iemand smsen met mijn overpriced iPhone
mijn telefoon kan niet meer bellen of smsen, maar hij is zo handig verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Jawel.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:00 schreef robr0 het volgende:
[..]
je bedoelt gewoon kel van de 0900 lijnen toch niet heyz
Ja, alle drie graag.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb wel twee katten, Mickey en Tijger. Wil je ziiien?![]()
[..]
mijn telefoon kan niet meer bellen of smsen, maar hij is zo handig verder
Omdat ze te jong zijn om te kunnen staan ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:01 schreef MarkM het volgende:
[..]
Gast, chicks vallen als dominostenen voor hem.
Hey wat toevallig, als ik die van mij vast houd kan ik dat ook niet meerquote:Op woensdag 1 september 2010 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb wel twee katten, Mickey en Tijger. Wil je ziiien?![]()
[..]
mijn telefoon kan niet meer bellen of smsen, maar hij is zo handig verder
2 drollen in een envelop whehe einz!@#!#quote:Op woensdag 1 september 2010 00:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Iemand nog leuke verhalen?
Wat is dat toch met fok! en 16jarige? Kijk, met dit soort opmerkingen komen we ook op fok niet verquote:
Dit is PUB wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat is dat toch met fok! en 16jarige? Kijk, met dit soort opmerkingen komen we ook op fok niet ver![]()
Mark 16 noemenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat is dat toch met fok! en 16jarige? Kijk, met dit soort opmerkingen komen we ook op fok niet ver![]()
Hield ik die van mij maar vast, dan kon ik het nog wel. Telefoon viel en toen was het een hebbedingetje i.p.v telefoon.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hey wat toevallig, als ik die van mij vast houd kan ik dat ook niet meer![]()
Pics van jou met je poesjes
quote:
Opmerkingen die zo uit de mond van een slimme student hadden kunnen komen.quote:
Daarom laat ik vrouwen nooit aan mijn iPhone zitten. Waarom koop je geen nieuwe dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hield ik die van mij maar vast, dan kon ik het nog wel. Telefoon viel en toen was het een hebbedingetje i.p.v telefoon.
ik zal binnekort eens foto's van de katten dumpen. speciaaaal voor jullie
Kom je hier een biertje/wijntje drinken op de sociëteit?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Opmerkingen die zo uit de mond van een slimme student hadden kunnen komen.
Oh wacht, dit zijn de opmerkingen die zo uit de mond van een "slimme" student hadden kunnen komen
Dat was ook een opmerking uit de mond van een slimme studentquote:Op woensdag 1 september 2010 00:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Opmerkingen die zo uit de mond van een slimme student hadden kunnen komen.
Oh wacht, dit zijn de opmerkingen die zo uit de mond van een "slimme" student hadden kunnen komen
kijk even in mijn niet zo grote postgeschiedenis, als je per se een beeld wil hebbenquote:
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 1 september 2010 00:08 schreef -SG- het volgende:
Mijn zus heeft een 8 weken oude kitten. Facking schattig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom niet? Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
16, maar helaas oud genoeg om die studentjes te kennen. lang leve uitgaanquote:Op woensdag 1 september 2010 00:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat was ook een opmerking uit de mond van een slimme student![]()
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag
als dat een OMGGG voor liefheid was.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
De kaarten zijn je goed gezind vandaag Bartquote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef Bravebart het volgende:
Ah, het is weer tijd om te rellen zie ik.
Mocht ik zondag en maandag op passen.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Hoezo helaas?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
16, maar helaas oud genoeg om die studentjes te kennen. lang leve uitgaan
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
16, maar helaas oud genoeg om die studentjes te kennen. lang leve uitgaan
jaaaaa! -pakt safaricola-quote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef Bravebart het volgende:
Ah, het is weer tijd om te rellen zie ik.
Is dat lekker?quote:
En dat op dr 16e al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |