Jouw poesje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
hoi ik ben te lui om te lezen, waar gaat het over?
Over telefoons. Mag ik je nr?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
hoi ik ben te lui om te lezen, waar gaat het over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Over telefoons. Mag ik je nr?kan ik eindelijk iemand smsen met mijn overpriced iPhone
Bel Kelly op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Die is voor homo's in de ontkenningsfase.quote:
Ik heb wel twee katten, Mickey en Tijger. Wil je ziiien?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Over telefoons. Mag ik je nr?kan ik eindelijk iemand smsen met mijn overpriced iPhone
mijn telefoon kan niet meer bellen of smsen, maar hij is zo handig verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Jawel.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:00 schreef robr0 het volgende:
[..]
je bedoelt gewoon kel van de 0900 lijnen toch niet heyz
Ja, alle drie graag.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb wel twee katten, Mickey en Tijger. Wil je ziiien?![]()
[..]
mijn telefoon kan niet meer bellen of smsen, maar hij is zo handig verder
Omdat ze te jong zijn om te kunnen staan ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:01 schreef MarkM het volgende:
[..]
Gast, chicks vallen als dominostenen voor hem.
Hey wat toevallig, als ik die van mij vast houd kan ik dat ook niet meerquote:Op woensdag 1 september 2010 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb wel twee katten, Mickey en Tijger. Wil je ziiien?![]()
[..]
mijn telefoon kan niet meer bellen of smsen, maar hij is zo handig verder
2 drollen in een envelop whehe einz!@#!#quote:Op woensdag 1 september 2010 00:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Iemand nog leuke verhalen?
Wat is dat toch met fok! en 16jarige? Kijk, met dit soort opmerkingen komen we ook op fok niet verquote:
Dit is PUB wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat is dat toch met fok! en 16jarige? Kijk, met dit soort opmerkingen komen we ook op fok niet ver![]()
Mark 16 noemenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat is dat toch met fok! en 16jarige? Kijk, met dit soort opmerkingen komen we ook op fok niet ver![]()
Hield ik die van mij maar vast, dan kon ik het nog wel. Telefoon viel en toen was het een hebbedingetje i.p.v telefoon.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hey wat toevallig, als ik die van mij vast houd kan ik dat ook niet meer![]()
Pics van jou met je poesjes
quote:
Opmerkingen die zo uit de mond van een slimme student hadden kunnen komen.quote:
Daarom laat ik vrouwen nooit aan mijn iPhone zitten. Waarom koop je geen nieuwe dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hield ik die van mij maar vast, dan kon ik het nog wel. Telefoon viel en toen was het een hebbedingetje i.p.v telefoon.
ik zal binnekort eens foto's van de katten dumpen. speciaaaal voor jullie
Kom je hier een biertje/wijntje drinken op de sociëteit?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Opmerkingen die zo uit de mond van een slimme student hadden kunnen komen.
Oh wacht, dit zijn de opmerkingen die zo uit de mond van een "slimme" student hadden kunnen komen
Dat was ook een opmerking uit de mond van een slimme studentquote:Op woensdag 1 september 2010 00:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Opmerkingen die zo uit de mond van een slimme student hadden kunnen komen.
Oh wacht, dit zijn de opmerkingen die zo uit de mond van een "slimme" student hadden kunnen komen
kijk even in mijn niet zo grote postgeschiedenis, als je per se een beeld wil hebbenquote:
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 1 september 2010 00:08 schreef -SG- het volgende:
Mijn zus heeft een 8 weken oude kitten. Facking schattig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom niet? Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
16, maar helaas oud genoeg om die studentjes te kennen. lang leve uitgaanquote:Op woensdag 1 september 2010 00:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat was ook een opmerking uit de mond van een slimme student![]()
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag
als dat een OMGGG voor liefheid was.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
De kaarten zijn je goed gezind vandaag Bartquote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef Bravebart het volgende:
Ah, het is weer tijd om te rellen zie ik.
Mocht ik zondag en maandag op passen.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Hoezo helaas?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
16, maar helaas oud genoeg om die studentjes te kennen. lang leve uitgaan
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
16, maar helaas oud genoeg om die studentjes te kennen. lang leve uitgaan
jaaaaa! -pakt safaricola-quote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef Bravebart het volgende:
Ah, het is weer tijd om te rellen zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |