Omdat mensen het er voor willen betalenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef Aapvis het volgende:
[..]
waarom zijn die ander smartphones nou zo duur?
me mobiel is godver in het water gevallen en nu meot ik een neiuwe hebben
Ja godver ik heb een mobiel (lees: smartphone nodig)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat mensen het er voor willen betalen
Hij zat te zeiken over dat zijn Galaxy S sneller zou zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:33 schreef robr0 het volgende:
[..]
mensen die anderen merken![]()
![]()
![]()
omdat ze een iphone hebben vind ik eigenlijk nog zieliger maarja iphone is kenkerhip net als justin bieber so fuck it
jij voelt je persoonlijk aangevallen als het over de iphone gaat niet bestquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij zat te zeiken over dat zijn Galaxy S sneller zou zijn. En zijn camera en scherm waren ook uber goed
hij maakte zo'n foto en de groentinten waren gewoon echt veelst te groen (door t scherm)
T zal me een worst wezen als mensen iPhones afkraken met goede argumenten maar ga niet met bullshit komen
Galaxy s is 600 euro in totaal dacht ik.. inclusief 275 bel min of 550 smsjes ofzo en onbeperkt internet.. bij vodafone.. 25 euro per maand, 2 jaar lang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:35 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja godver ik heb een mobiel (lees: smartphone nodig)
maar ik ga geen 500 euro betalen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:38 schreef robr0 het volgende:
[..]
jij voelt je persoonlijk aangevallen als het over de iphone gaat niet best
Koop een blackberry, die dinge zijn best goedkoop.. dacht dat je voor 15 euro p/m er al 1 hadquote:
Lieve schat, ik krijg 18 euro zakgeld per maandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Galaxy s is 600 euro in totaal dacht ik.. inclusief 275 bel min of 550 smsjes ofzo en onbeperkt internet.. bij vodafone.. 25 euro per maand, 2 jaar lang.
Ik zou alleen wel kijken hoeveel data je er bij krijgt (dacht dat er vanaf 1 september een limiet op zit). 1 gig zat er bij dure en 250 mb bij goedkope.. 1 gig is genoeg maar 250 mb niet.
Dat is nog niet eens 1 euro per dag.
iPhone 4 kost dacht ik iets van 900 euro voor de 32 gig met 2 jarig abbo
Blackberryquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Koop een blackberry, die dinge zijn best goedkoop.. dacht dat je voor 15 euro p/m er al 1 had
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee. Ik hou er niet van als mensen onzin uitkramen, over wat voor onderwerp dan ook.
quote:Android
Samsung
Koop een 3310 danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Lieve schat, ik krijg 18 euro zakgeld per maanden dat wil ik niet 2 jaar lang rechtstreeks aan een abbo dat ik toch nooit op zal kunnen maken zien gaan
3310quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Koop een 3310 dan
en 18 euro?ik zou opslag vragen
Android is geen fijn besturings systeem als je het mij vraagt. + dat iedereen wel loopt te zeggen ja bla bla hij kan flash maar daar vertellen ze niet de manier waarop bijquote:
Beetje onlogische vraag gezien wat je quoted.quote:
in elke zin maak je de vergelijking met de iphonequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Android is geen fijn besturings systeem als je het mij vraagt. + dat iedereen wel loopt te zeggen ja bla bla hij kan flash maar daar vertellen ze niet de manier waarop bij![]()
Daarnaast zegt samsung dat hun s-amoled beter is als het retina van Apple omdat het retina scherm 30% meer energie zou verbruiken. Terwijl amoled bij volledig wit 2-3x zoveel energie verbruikt als een lcd scherm. Daarnaast kan s-amoled niet eens met de resolutie van het retina scherm laat staan dat Samsung er genoeg zou kunnen produceren. Dat noem ik toch wel royal sadness.
3310 is anders wel een kwalitatief hoogstaand apparaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:46 schreef Aapvis het volgende:
[..]
3310![]()
hoeveel eurie zou ik moete krijgen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |