Je bent toch goed in jagen met de auto?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef Hyman het volgende:
Mn buks was klaar, maar mn pa heeft em niet opgehaalden de winkel gaat over 5 minuten dicht
Ja, maar in 5 minuten naar harderwijk gaat me mn rijbewijs kostenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bent toch goed in jagen met de auto?
Voor mijn gevoel doe je er langer over om van Putten naar Harderwijk te rijden dan van Harderwijk naar Zwollequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar in 5 minuten naar harderwijk gaat me mn rijbewijs kosten
Oh. Nee.quote:
De Suzuki is leuker om te zien jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:32 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft ie, maar dan een andere kleur. en we hadden eerst deze
[ afbeelding ]
Als je een leuk bedrijf hebt, dan is het wel leuker dan school meestalquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De Suzuki is leuker om te zien ja..
Moet over 10 weken al 2 dagen in de week gaan stagelopen Heim
True.. Maar ik heb nog 0 sleutelervaring.. Doe dan wel wat op de eerste weken op school.. Maar toch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je een leuk bedrijf hebt, dan is het wel leuker dan school meestal
Care, dat leer je daar juistquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
True.. Maar ik heb nog 0 sleutelervaring.. Doe dan wel wat op de eerste weken op school.. Maar toch.
Die naam alleen al...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Audiometric (Qlimax Audience) - Brennan Heart Live At Qlimax
Lekker stampen, totdat de vrouwen weer thuis kwamenquote:
True... Dus volgende week maar vast stagebedrijf zoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |