De lak is eraf op 2 plekjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:37 schreef VASND het volgende:
[..]
't zijn maar een paar krasjes manzo'n tellsell pen er over heen en BOEM het krasje is weg
Valt dat niet bij te lakken dan?quote:
Volgende keer zou ik maar even ruiken aan je scheerapparaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:02 schreef xyzyx het volgende:
Ik ga een slot op mn kamer zetten, 1 van mijn zusjes heeft volgens mij mijn scheerapparaat verstopt en die van mijn pa is ook in velden en wegen niet te bekennen![]()
En 2 weken geleden heeft ook iemand mijn pinpas/creditcard/rijbewijs van mijn bureau af gejatkutzusjes
Nu krijg ik beelden voor ogen waar mijn geliefde scheerapparaat misschien geweest isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Volgende keer zou ik maar even ruiken aan je scheerapparaat.
0,000%quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef xyzyx het volgende:
Hoe groot is de kans dat die doodswens uitkomt dan?
Kut statistiekenquote:
En vooral zinloos voor veel studiesquote:
Ik doe een beta studie, wel zinvol opzich dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En vooral zinloos voor veel studies
50%, woehahahwhhahwhahh!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef xyzyx het volgende:
Hoe groot is de kans dat die doodswens uitkomt dan?
Hey Brechtjuh! Al klaar met schuren? xD xDquote:
Welkom.quote:
Stole my bikequote:
?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:46 schreef robr0 het volgende:
de jeugd van tegenwoordig helemaal koekoeriekoe ipv lekker buiten spelen gaan ze me gewoon brieven sturen hoe we het milieu moeten verbeteren pfffff
Willie Wartaal joquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:46 schreef robr0 het volgende:
de jeugd van tegenwoordig helemaal koekoeriekoe ipv lekker buiten spelen gaan ze me gewoon brieven sturen hoe we het milieu moeten verbeteren pfffff
Zij weten het in ieder geval beter dan jijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:50 schreef robr0 het volgende:
Dames en heren, Jongens en meisjes
De natuur gaat niet goed, Het oerwoud waar de aap en de tijger in leven zijn bijna op! De dieren gaan dood! Op onze school zijn alle bomen omgehakt. Help ons de natuur en de dieren te redden. Doe allemaal mee aan de natuurclub en help ons de natuur niet te vervuilen!!!!
Dank u wel en de groeten van de club CBGD
(Spelfouten uiteraard letterlijk overgenomen)
die kinderen zijn gehersenspoeld door het linkse cordon sanitaire jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij weten het in ieder geval beter dan jij
Tuurlijk geweaun doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim, morgen in mijn Zeppelin shirt gaan?
Eckte muziekquote:
Nee gastquote:
Ohaiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:54 schreef robr0 het volgende:
[..]
die kinderen zijn gehersenspoeld door het linkse cordon sanitaire ja
Dat wordt weer zo'n hypeplaatjequote:
Ja, die kans is er wel ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wordt weer zo'n hypeplaatjeZo'n plaat waar de komende 6 weken steeds mensen mee blijven komen of ik die al gehoord heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |