Ja gastquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zullen we de chicks pwnen?
MET APFELKORN NAAR DE KLOTE JODALALALALALAIILLILILIILIILquote:
sinds ik zin heb hier te posten en tijdquote:
En dan zeg ik: dat is mn homie. Hij wil je doen.quote:
Ik ben Bart, dit is Fjets en jij bent lekker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan zeg ik: dat is mn homie. Hij wil je doen.
En dan kijk jij stoer en dan pwn je die tjkies
En dan krijg ik natuurlijk de helft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef -SG- het volgende:
School, college's, studie![]()
![]()
Hoogtijd dat ik de jackpot van de staatsloterij win.
Hahah, wat een baasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)is_voor_meisjes.html
Ouders spelen, kind scheld de rest uit.
Faalouders.
Briljant.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:49 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nja_op_schiphol.html
Hahah! Zo flauw
!
Ga samen die film kijken lamzwans, bij vrouwen films zijn altijd veel damesquote:
Ja dat kan dus echt nietquote:
Stiekem is zijn ma een kerelquote:
Verkeerde kaaaaaaaaaaaant!quote:
Aan dat meisje van 14 gevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:52 schreef xyzyx het volgende:
Denk ik, doe is lief.. koop ik rozen voor zo'n meid.. sms ik of ze tijd heeft binnenkort.. Zegt ze dat ze moet werken, shit moet regelen voor stage, begravenis en paar verjaardagen heeft. Wat moet ik nu met die kut bloemen doen?
Toch niet bij iemand uit Hattem?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:52 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een iphone 2g op de kop getikt voor 60¤
Hebben 7 jarige al stage dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:52 schreef xyzyx het volgende:
Denk ik, doe is lief.. koop ik rozen voor zo'n meid.. sms ik of ze tijd heeft binnenkort.. Zegt ze dat ze moet werken, shit moet regelen voor stage, begravenis en paar verjaardagen heeft. Wat moet ik nu met die kut bloemen doen?
quote:
Je weet hoe duur een los scherm is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:55 schreef Hyman het volgende:
Het is een kapotte 2g trouwenshet touchscreen werkt niet meer goed, maar ik ben een eckte eckte tekneut.
Ook allemaal 14?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
we wilde eigenlijk rond gaan rijden in de auto en elk mooi meisje die we tegen kwamen een roos geven
Laats kwamen we een vet grote groep met van die mooie dames langs hadden we ze allemaal ijsje gegeven
heb zelfs van 2 t mobiele nr gekregen
Was aanbieding bij de c1000: 3 pakken ijs voor de prijs van 2
het scherm nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je weet hoe duur een los scherm is?
Eckte eckte nerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:55 schreef Hyman het volgende:
Het is een kapotte 2g trouwenshet touchscreen werkt niet meer goed, maar ik ben een eckte eckte tekneut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |