Jaa zêit ie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niks nerd, ik heb gewoon 1youtube filmpje gekeken
Jawel hoor.quote:
quote:André van Duin, pseudoniem van Adrianus Marinus Kyvon (Rotterdam, 20 februari 1947 - Aldaar, 31 augustus 2010) was een Nederlands revueartiest, komiek, zanger, acteur, regisseur, presentator, tekstschrijver en programmamaker.
WTF! Er gebeuren rare dingen ouwe!quote:
Dat is ook al meer als 100 euro dacht ik, als je het uberhaupt nog kan vindenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
het scherm niethet touchscreen
Dus ik hoef alleen de digitizer en het glazen frontje
Ze zagen er lekker uitquote:
quote:
Allllllrightquote:
Ik wel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik moet niet denken aan een 14-jarig meisje.
M'n nichtje wordt volgende week 14 jongeeeequote:
Je fapt op je nichtje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
M'n nichtje wordt volgende week 14 jongeeee
Ik eet een koekje.quote:
Dat staat er in dezen los van.quote:
Watquote:
muuuuuuuhquote:
Mjam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
Ik vond testraks midden op het voetbalveld een dode meeuw.
En de rol wc papier naast je pc?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
Hmm, er staat een Labello en een flesje massageolie op de rand van m'n bed.
Omdat appel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Aapvis het volgende:
Godver waarom zit op die nieuwe samsung wave nou dat stomme bada OS
met misschien 100 apps beschikbaar ofzo
waarom geen android???![]()
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En de rol wc papier naast je pc?
Omdat samsung kanker is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Aapvis het volgende:
Godver waarom zit op die nieuwe samsung wave nou dat stomme bada OS
met misschien 100 apps beschikbaar ofzo
waarom geen android???![]()
waarom zijn die ander smartphones nou zo duur?quote:
zuip minderquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef Aapvis het volgende:
[..]
waarom zijn die ander smartphones nou zo duur?
me mobiel is godver in het water gevallen en nu meot ik een neiuwe hebben
mensen die anderen merkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef xyzyx het volgende:
En android gebruikers ook.. ja mijn galaxy s is sneller dit en dat.. dus hij heeft een spelletje er op wat ik er ook op heb.. doen we 'wedstrijdje' drukt hij waarschijnlijk eerder op starten want zijn filmpje (spel begint met filmpje) paar tellen eerder begon.. 40 seconde lang zeggen dat die van hem voor lag dit en dat.. is filmpje bij mij afgelopen, begint hij te laden en paar tellen later is hij klaar. Ik kijk zo naar zijn scherm is hij nog niet eens op de helft![]()
T duurde bij hem zowat 10 seconde langer voor hij klaar was(2-3x langer als de iPhone dus)
Android
Samsung
Mijn iPhone heeft nu een nexus one achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |