Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik weet niet of apeldoorn in de buurt isquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Boeken zijn leuk
En er zit idd wel een steekje los bij m, vorige keer heeft ie hier de halve nacht zitten huilen. Ik woonde hier toen nog niet, maar zó goed kent mn vriend m nou ook weer niet.
Woont iemand van jullie toevallig een beetje in de buurt?
(Niet voor de buurman, maar ik vind dat wel leuk)
Ze kunnen mij niet ontslaan of zo maar ik heb geen zin in Arboarts en meer van dat gezeur. Mijn collega trekt zich niks aan van gezeur maar ik heb geen zin in gezeur en ik heb ook geen zin om ziek te zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat krijg je toch niet, kijk maar naar collega.
.
Waar is 'in de buurt?'quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Boeken zijn leuk
En er zit idd wel een steekje los bij m, vorige keer heeft ie hier de halve nacht zitten huilen. Ik woonde hier toen nog niet, maar zó goed kent mn vriend m nou ook weer niet.
telefoonboek -> klantenservice.quote:
Helder.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ze kunnen mij niet ontslaan of zo maar ik heb geen zin in Arboarts en meer van dat gezeur. Mijn collega trekt zich niks aan van gezeur maar ik heb geen zin in gezeur en ik heb ook geen zin om ziek te zijn.
wat is er?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ze kunnen mij niet ontslaan of zo maar ik heb geen zin in Arboarts en meer van dat gezeur. Mijn collega trekt zich niks aan van gezeur maar ik heb geen zin in gezeur en ik heb ook geen zin om ziek te zijn.
Ik weet niet waar jjj woont dus kan niet zeggen of ik in de buurt woonquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Boeken zijn leuk
das wel heel erg uit de buurtquote:
Dat is niet bepaald in de buurtquote:
quote:191 km
1 uur 53 min.
Das best een eindje ja, waar zit je ergens dan? Limburg?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is niet bepaald in de buurt.
Volgens ome Google:
[..]
Ach ik voel mij niet zo lekker en toen zij GF dat ik mij ziek moest melden en toen zei ik. dat ik dat niet gaan doen omdat ik geen zin heb in gezeik. Heb mijn in het begin van het jaar 2 keer moeten ziek melden omdat ik geveld was door de griep. Moest naar arboarts en dat vind ik zo'n gedoe.quote:
Jeps. Venlo, om precies te zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das best een eindje ja, waar zit je ergens dan? Limburg?
Hoezo?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat jij cupido bent
Hey Ferbquote:
Nee dat is niet bij mij in de buurt helaasquote:
Hey STquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Boeken zijn inderdaad![]()
15 dozen vol met boeken voor het voortgezet onderwijs (ook Frans, DM)...not so much
Hey Tweetyquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!!
![]()
Hoe is het met iedereen?
Hoiquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
![]()
[..]
Hey Tweety, goed maar een beetje moe en daar?
O, Franse boeken zijn ook welkom hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
15 dozen vol met boeken voor het voortgezet onderwijs (ook Frans, DM)...not so much
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik twee jaar geleden gehad (Was overspannen) Arts gaf me gelukkig groot gelijk, maar is idd een hoop gedoe. Maar normaal sturen ze je toch niet gelijk door?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ik voel mij niet zo lekker en toen zij GF dat ik mij ziek moest melden en toen zei ik. dat ik dat niet gaan doen omdat ik geen zin heb in gezeik. Heb mijn in het begin van het jaar 2 keer moeten ziek melden omdat ik geveld was door de griep. Moest naar arboarts en dat vind ik zo'n gedoe.
Flauw grapje maffiaspelquote:
Dat dus. Tenzij er wis- natuur- of scheikundeboeken bijzittenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi -Tweety-quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!!
![]()
Hoe is het met iedereen?
Maar we kunnen wel naar je toe komen hoor, we hebben auto'squote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik twee jaar geleden gehad (Was overspannen) Arts gaf me gelukkig groot gelijk, maar is idd een hoop gedoe. Maar normaal sturen ze je toch niet gelijk door?
[..]
Flauw grapje maffiaspel
En iedereen woont dus ver weg
Aha zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik twee jaar geleden gehad (Was overspannen) Arts gaf me gelukkig groot gelijk, maar is idd een hoop gedoe. Maar normaal sturen ze je toch niet gelijk door?
[..]
Flauw grapje maffiaspel
En iedereen woont dus ver weg
Hey Mattiequote:
Probeer ultraIso!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja, bij mij crashte deomon tools![]()
![]()
Windows faalt![]()
Ik probeer morgen wel uit op andere pc
Ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef MPG het volgende:
Dat dus. Tenzij er wis- natuur- of scheikundeboeken bijzitten.
En en en, had ik eigenlijk al "Hoi mooi lief suikertaartje![]()
" gezegd
?
Huppelen. Veel huppelen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef --Tweety-- het volgende:
Hier gaat alles prima hoor. Kheb nog 2weken vakantie te gaan, moet alleen nog even bedenken wat ik met al die tijd ga doen. Ik dacht nl dat ik vandaag mijn 1e schooldag zou hebben, maar dat is pas over 2 weken.
Dan moest ik eten maken he?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel naar je toe komen hoor, we hebben auto's![]()
ja DM, ik negeer je expres![]()
Waar zit jij ergens dan? Twente oid?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, dat probleem heb ik dus ook al dat de meeste een eind weg wonen
[..]
Hey Mattie
Ja, das altijd even een rotmoment, de realisatie dat de vakantie weer voorbij is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi -Tweety-![]()
Hier is het maar mwa. Vakantie is weer voorbij.
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel naar je toe komen hoor, we hebben auto's![]()
ja DM, ik negeer je expres![]()
Je moet niets, gewoon gezellig is ook goed toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moest ik eten maken he?
[..]
Waar zit jij ergens dan? Twente oid?
Ik kom uit Eindhoven en ken hier nog niet zoveel mensen. Ga denk ik bij de toneelvereniging hier, maar goed, wil vanalles, ook tennis en paardrijden, eerst maar eens een beetje settelen.
Nope niet Twente, maar uit de achterhoekquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moest ik eten maken he?
[..]
Waar zit jij ergens dan? Twente oid?
Ik kom uit Eindhoven en ken hier nog niet zoveel mensen. Ga denk ik bij de toneelvereniging hier, maar goed, wil vanalles, ook tennis en paardrijden, eerst maar eens een beetje settelen.
OMG< mijn fokvriendje zegt niet eens hoi tegen mij? (of heb ik niet goed genoeg teruggelezen?? in dat geval,, sorry DM)quote:
Ja. met jou?quote:
Tweetyquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
OMG< mijn fokvriendje zegt niet eens hoi tegen mij? (of heb ik niet goed genoeg teruggelezen?? in dat geval,, sorry DM)
Dan nogquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar dat was uitlokking van jou.
Dag schatje, was mijn vorige post iets te snel? Heb ik je niet genoeg tijd gegeven om hoi te zeggen?quote:
Zat ik in elk geval een beetje in de buurtquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope niet Twente, maar uit de achterhoek
Voordeel is wel dat ik van koken en bakken houdquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je moet niets, gewoon gezellig is ook goed toch?
Haha, idd..quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Jup. En eensch zou uiterlijk zaterdagochtend voor 6.00 zijn ivm werk.
Net zo als je zegt een beetje maar meer ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zat ik in elk geval een beetje in de buurt
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi mam![]()
Heb je mijn smsje van het weekend nog gehad?(lekker laat)
Je zei bewust dat er Franse boeken bij zaten, noemde mij bij naam in dezelfde zin, en je weet wat je dan kunt verwachten... dus nu niet zeuren dat je krijgt wat je wilt, of ik geef geen massage vanavondquote:
Nee, ik ben niet zo snel vanavondquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dag schatje, was mijn vorige post iets te snel? Heb ik je niet genoeg tijd gegeven om hoi te zeggen?
Dat is toch hetzelfde?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
Nope niet Twente, maar uit de achterhoek
Okequote:
Eigenlijk, faalt heel mijn pcquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Okeultraiso is wel chill namelijk
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi mam![]()
Heb je mijn smsje van het weekend nog gehad?(lekker laat)
DAT IS HET NIETquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb net een voor het eerst een [ afbeelding ]
het is niet vies maar was wel een beetje teleurgesteld wat veel pitjes
Wat moet ik hier bij denken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
Dat zei ik meer om te bewijzen dat niet alle boeken in 15-voud zo leuk zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef DaMart het volgende:
Je zei bewust dat er Franse boeken bij zaten, noemde mij bij naam in dezelfde zin, en je weet wat je dan kunt verwachten... dus nu niet zeuren dat je krijgt wat je wilt, of ik geef geen massage vanavond.
Zo dat is snelquote:
quote:
Wat fijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]maar ik kreeg hem ook heel laat, want geen bereik
![]()
Maar dankjewelen het was heel leuk
Aww, last van traagheid, tsjah dat kan. Slaap nodig?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo snel vanavond.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
DAT IS HET NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mja... ik verwacht toch op zijn minst een leuk liedje van Snow Patrol van je nu.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei ik meer om te bewijzen dat niet alle boeken in 15-voud zo leuk zijn
Dat is een cactusvijg er zitten heel veel harde pitjes in maar dat schijnt zo te horen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat moet ik hier bij denken?
Nee, ik ben traag omdat ik ook andere dingen aan het doen ben, dus niet de hele tijd op FOK! kijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Aww, last van traagheid, tsjah dat kan. Slaap nodig?
Maar als je moe bent, moet je geen massages uitdelen.
Hoezo die smiley's?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Aww, last van traagheid, tsjah dat kan. Slaap nodig?
Maar als je moe bent, moet je geen massages uitdelen.
Mijn opa zou dat wel gevonden hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei ik meer om te bewijzen dat niet alle boeken in 15-voud zo leuk zijn
DaMart heeft wel een sociaal levenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben traag omdat ik ook andere dingen aan het doen ben, dus niet de hele tijd op FOK! kijk.
Jaaaaa, thee!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef Ferb het volgende:
[..]
Lekker Thee zetten, leutje erbij en hier posten
Ik ken het en het is best wel engquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
DaMart heeft wel een sociaal leven
tweetyquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!!
![]()
Hoe is het met iedereen?
Lovelyquote:
henkquote:
Lol, dat had ik al gedacht. Probeer je gewoon ff te jennen (sorry)quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben traag omdat ik ook andere dingen aan het doen ben, dus niet de hele tijd op FOK! kijk.
Hey Marijkequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Het was te veel om terug te lezen, dus dat doe ik maar niet
Iedereen een leuke middag gehad?
Marijkequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
GFquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tweety*
[..]
Lovely![]()
[..]
henk
Oi Tweetyquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Lol, dat had ik al gedacht. Probeer je gewoon ff te jennen (sorry)
Hey Marijkequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihi. Bij dezen dan:quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook![]()
Nee, dat had je nog niet gezegd, dan had ik het al wel doorgestreept
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het en het is best wel eng
st brengt mij altijd naar bed en leest voorquote:
tweetyquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tweety*
[..]
Lovely![]()
[..]
tochweerhenk
Hoiquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef --Tweety-- het volgende:
Hoi aan iedereen die net in de KSC gekomen is!![]()
Ruilen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb op mn werk trouwens van de vier uur die ik er ben geweest 2 uur en drie kwartier geen werk gehad eigenlijk...
Zelf maar wat zitten verzinnen, maar echt niets te doen
Mooizow!!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
tweety![]()
drukdrukdruk maar wel goed
Dats minder..quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb op mn werk trouwens van de vier uur die ik er ben geweest 2 uur en drie kwartier geen werk gehad eigenlijk...
Hey Trevquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijkenope was aan het werk en jij dan?
LLquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef --Tweety-- het volgende:
Hoi aan iedereen die net in de KSC gekomen is!![]()
Ferbquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Volgende week maandag ga ik beginnen
Mijn favoriet van vandaag (ze keken een beetje raar toen ik hard mee zat te zingen in de auto op weg naar mijn werk):quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
Mja... ik verwacht toch op zijn minst een leuk liedje van Snow Patrol van je nu.
Ja echt he, vandaar ook dat ik maar hoi tegen iedereen zei in 1 bericht.quote:
Hoe is het met het nieuwe huisgenootje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, en t afdelingshoofd zit achter me, dus die ziet ook nog eens alles wat ik doe.quote:
Hey!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goed liedjequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn favoriet van vandaag (ze keken een beetje raar toen ik hard mee zat te zingen in de auto op weg naar mijn werk):
ja dat, ik kon niet eens fokken......quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want van de 8.5 uur die ik vandaag gewerkt heb moest ik ze allemaal heel hard werken
In één keer 15 dozen vol boeken in zijn gang leuk? Hihi..die gekke opa's ook altijdquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn opa zou dat wel gevonden hebben
Wat doe je dan precies?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en t afdelingshoofd zit achter me, dus die ziet ook nog eens alles wat ik doe.
MAar goed, ik vraag wel vijf keer per dag om werk en ze hebben gewoon niets![]()
Deze is ook zo fijn:quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn favoriet van vandaag (ze keken een beetje raar toen ik hard mee zat te zingen in de auto op weg naar mijn werk):
quote:
Gelukkig heb ik nog pauzes waar in ik dat kan doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat, ik kon niet eens fokken......![]()
en morgen wordt weer een lange dag
Goed, alleen nog steeds geen vrede helaasquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met het nieuwe huisgenootje?![]()
Ik wil wel weer een keer hard werken, dan gaat de tijd wat sneller, ik had nu t gevoel dat ik er 8,5 uur was, en het waren er maar 4quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want van de 8.5 uur die ik vandaag gewerkt heb moest ik ze allemaal heel hard werken
Ik heb er mijn hobby van gemaaktquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Hihi. Bij dezen dan:
Hoi mooi lief suikertaartje![]()
.
Zou je voortaan niet meer in mijn quotes willen strepen?
Opa hield van boekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In één keer 15 dozen vol boeken in zijn gang leuk? Hihi..die gekke opa's ook altijd
Nou zoals vandaag hoeft niet want dan wil de tijd ook niet echt vlottenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed, alleen nog steeds geen vrede helaas![]()
Maar hijs wel een schatje
[..]
Ik wil wel weer een keer hard werken, dan gaat de tijd wat sneller, ik had nu t gevoel dat ik er 8,5 uur was, en het waren er maar 4
mijn pauze bestond uit brood achter de pc etenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog pauzes waar in ik dat kan doen
Hun concert 360° was echt geweldigquote:
Pak een andere stoel!quote:
Fucking hell ik post ergens anders iets en hier staan weer 7 erbijquote:
Zo gaat datquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fucking hell ik post ergens anders iets en hier staan weer 7 erbij
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey!
Neh, beetje ziekig. Maar verder wel okéEn jij?
Jammer van de geen vredequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed, alleen nog steeds geen vrede helaas![]()
Maar hijs wel een schatje
[..]
Ik wil wel weer een keer hard werken, dan gaat de tijd wat sneller, ik had nu t gevoel dat ik er 8,5 uur was, en het waren er maar 4
Freelancequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon, administratie, maar ik mag niet alles, ben uitzendkracht.
Ik wil graag naar het concert van 30 seconds to mars, maar dat is zo ver wegquote:
Vindt ik zielig..quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
en die poes is ook zo zwaar dat je hem niet kan optillen?
Verkoop de kat!quote:
30 seconden maar, da valt toch meequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wil graag naar het concert van 30 seconds to mars, maar dat is zo ver weg![]()
Thanksquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]balen... Beterschap
Lekker rustig aan gedaan en nog even afgesproken met een vriendin
[..]
Jammer van de geen vredeHopen dat dat snel komt
En schattig is altijd goed
![]()
Oh gossie...dat is sip.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Opa hield van boekenNu kan ie niet meer lezen en herinneren ze hem alleen maar daaraan, dus heeft ie ze liever niet in de buurt.
Rustig aan en welterustenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Oeh, lekkerGezellig!
Nou, ik ga lekker mn bed opzoeken met een boek.Fijne avond allemaal!
![]()
Slaap lekker Enfequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Oeh, lekkerGezellig!
Nou, ik ga lekker mn bed opzoeken met een boek.Fijne avond allemaal!
![]()
Enjoyquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Tot later weer iedereen, ik ga ff bankhangen.![]()
concertenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wil graag naar het concert van 30 seconds to mars, maar dat is zo ver weg![]()
Ja, best wel, sowieso raar, dementie, hij is helemaal niet meer opa.. En toch ook wel, heel gek.quote:
als ik dat doe dan krijg ik slaag...quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn pauze bestond uit brood achter de pc eten
Succesquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Dat is heel erg herkenbaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel, sowieso raar, dementie, hij is helemaal niet meer opa.. En toch ook wel, heel gek.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:
Have Funquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
geloof me, daar heb ik geen tijd voorquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dat doe dan krijg ik slaag...
Lekkere baas danquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dat doe dan krijg ik slaag...
Hij is wel liever nu, hij was vaak wat chagrijnig, nu eigenlijk helemaal niet meer, dat is dan wel weer positiefquote:
tweetelquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Het gaat hier zo snel dat ik op msn het bijna niet kan bijhoudenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef Ferb het volgende:
Hm, er is niemand op msn![]()
Teminste, niet iemand om mee te pratah
Wil je er wat van mij, ik heb er genoegquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef Ferb het volgende:
Hm, er is niemand op msn![]()
Teminste, niet iemand om mee te pratah
Ik vind hun muziek maar niksquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Luister ik nog dagelijks, geniaal nummer
Sommige zeggen helemaal niks als je goed doet, en gaan HELEMAAL los als je iets kleins fout doetquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lekkere baas dan
[..]
Hij is wel liever nu, hij was vaak wat chagrijnig, nu eigenlijk helemaal niet meer, dat is dan wel weer positief
Zeker lekker nummerquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb er ook genoeg, alleen niet voor dit tijdstip + mijn mood (quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je er wat van mij, ik heb er genoeg
dit dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef tochweerhenk het volgende:
geen tijd om slaag te krijgen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geloof me, daar heb ik geen tijd voor![]()
ik doe nu het werk van 3 manvakantie gangers
Fok! blijft overquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
msn![]()
![]()
![]()
fles, vul eens aan
Ben je te vrolijk voor de mensen op msn?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb er ook genoeg, alleen niet voor dit tijdstip + mijn mood ()
hyvesquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
msn![]()
![]()
![]()
fles, vul eens aan
Nee, al die kruimels in je toetsenbordquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen tijd om slaag te krijgen?
ik bedoel meer omdat ik eet aan mijn bureau, dat mag namelijk niet
okee:quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
msn![]()
![]()
![]()
fles, vul eens aan
Ja die mensen zijn druk bezig ofso.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je te vrolijk voor de mensen op msn?![]()
icq is van vroegerquote:
Twitter is het kwadraat van een vacuüm. Een leegheid waarvan je nooit dacht dat het überhaupt kon bestaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
MSN is wel handig
En ik heb twitter
gmailquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
MSN is wel handig
En ik heb twitter
Dan moet je eens voor de gein op een gemiddelde IT afdeling kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zoek eigenlijk een nummer
het was rond de tijd van dat nummer from yesterday ongeveer ook op tmf, en die clip zat vol met apen die gingen zingen enzo
iemand?
Dan doen ze iets niet goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja die mensen zijn druk bezig ofso.
/block.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
four watquote:
quote:
Neequote:
quote:Hij is wel liever nu, hij was vaak wat chagrijnig, nu eigenlijk helemaal niet meer, dat is dan wel weer positief
bloodhound gang?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zoek eigenlijk een nummer
het was rond de tijd van dat nummer from yesterday ongeveer ook op tmf, en die clip zat vol met apen die gingen zingen enzo
iemand?
Ja, dan gaan ze stukquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, al die kruimels in je toetsenbord
Ja! Verhaaltje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik las slaap
ga ik zo maar eens doen.
[..]
four wat![]()
[..]
?quote:
Huh?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze stuk![]()
Maar ik zat vandaag wel te werken zonder licht![]()
Prioriteiten stellen is moeilijk
ik heb nog ergens een foto van mijn oude werkplek, ga ik even zoekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je eens voor de gein op een gemiddelde IT afdeling kijken
Nope..quote:
Gaat wel lekker daarquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, danquote:
Wij hebben een website die gelinkt is met twitter, ik kan die site niet veranderen, maar als er iets nieuws is, kan ik me twitter wel op een heel gemakkelijke manier de site 'aanpassen'quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twitter is het kwadraat van een vacuüm. Een leegheid waarvan je nooit dacht dat het überhaupt kon bestaan
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog ergens een foto van mijn oude werkplek, ga ik even zoeken
Dit was wel beter dan poepen in het donkerquote:
WTF?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit was wel beter dan poepen in het donker
Hee, werk je bij mij?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klinkt als iets van Fatboy SLim of zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
puntje van mijn tong geval ......
WAT? Zit hij mijn oom te beledigenquote:
Wat isch deze?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
DAT IS HET NIET
Happen is OK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, check.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is een cactusvijg er zitten heel veel harde pitjes in maar dat schijnt zo te horen.Gauw afleren danquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er mijn hobby van gemaakt.
Mooi lief suikertaartje.Die heb ik op Lowlands gezien en vielen tegen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wil graag naar het concert van 30 seconds to mars, maar dat is zo ver weg
Herkenbaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel, sowieso raar, dementie, hij is helemaal niet meer opa.. En toch ook wel, heel gek..
Heel raar is dat ja. Oma is niet meer oma, maar toch ook wel.
Oehquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga weer naar DisturbedDankzij een heel lief vriendinnetje
![]()
![]()
Tof![]()
Ik wil stiekem ook wel.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Een aap ging trouwens kussen met een vrouwquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
puntje van mijn tong geval ......
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, werk je bij mij?Is het licht op t toilet ook kapot?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
Dit was wel beter dan poepen in het donker
Ik zat met chemical brothers in mijn hoofd ;')quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als iets van Fatboy SLim of zo
Oh ja dat is ehm..quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Een aap ging trouwens kussen met een vrouw
Werk jij in ehm....Noord-Holland?quote:
Ga dan meequote:
Oeh daar ken ik wel één nummer vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zat met chemical brothers in mijn hoofd ;')
Nee, Lelystad ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Werk jij in ehm....Noord-Holland?
Ja, sommige kaarten zijn zo belachelijk duur! Ik wilde wel naar Depeche Mode, maar toen ik de goedkoopste kaartprijs zag (75 euro) was ik er helemaal klaar meequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Een goede vriend van mij gaat naar dat monster ball concert van Lady gaga, hij vroeg of ik meeging.
Ik zei nee omdat:
1: ik ben nou niet een groot fan van die lady gaga
2: weetje hoe duur dat is
dus een nee, dat lijkt me duidelijk
Ja ik weet hetquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh daar ken ik wel één nummer vanmet een extreem vette clip
![]()
Maar zonder apen![]()
Wie wat waar en wanneer?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga dan meeEr zijn nog kaarten
![]()
Ziet er zeer herkenbaar uitquote:
Dat is zeker duur anders wou ik ook wel meequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sommige kaarten zijn zo belachelijk duur! Ik wilde wel naar Depeche Mode, maar toen ik de goedkoopste kaartprijs zag (75 euro) was ik er helemaal klaar mee
Toevallig deze?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh daar ken ik wel één nummer vanmet een extreem vette clip
![]()
Maar zonder apen![]()
Dat nummer is zeker geweldigquote:
Da's de afdeling ICT, nietwaar?quote:
02-12 HMH en met Biancaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie wat waar en wanneer?
En mag ik wel met jullie mee?
quote:
Nee deze natuurlijkquote:
quote:
alles onder handbereik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Da's de afdeling ICT, nietwaar?
Ziet een beetje uit als mijn bureau.
Ja, maar ik werk ook niet daar, maar hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, Lelystad ook.
Zou wel heel toevallig zijn
Die zijn ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:57 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm, lijkt een heel klein beetje op Gorillaz
Heb ik hier thuis ookquote:
Volgens mij is dat laatste daar een groot probleemquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik werk ook niet daar, maar hier![]()
Alleen er zijn meer vestigingen, daarom![]()
Hier is het licht in de wc inmiddels weer gemaakt.
Nu het plafond nog.
Oja. EN DE KOFFIE WAS OP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fish pay attention to...THE MOOOOON?quote:
Die is zeker vetquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Degene die ik bedoelde heb ik gevonden
wij hebben koffie onder handbereikquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu het plafond nog.
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT? STAKING.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu het plafond nog.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo ziet een gemiddelde IT afdeling er gewoon uit hoor, is niks bijzonders aan
Bij ons deed laatst maar 1 koffieapparaat het nogquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu het plafond nog.
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, jullie hebben meer dan één apparaat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij ons deed laatst maar 1 koffieapparaat het nogOok leuk, die rijen
en zo niet toch een stagiair die kan lopenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hebben koffie onder handbereik![]()
alles onder handbereik
WAT? STAKING!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu het plafond nog.
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is tof jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, maar die meneer. Met die dozen...quote:
Zo ziet mijn bureau er thuis ook uit. Heel normaal.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan de bevestigingen van verschillende wel lezen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Heeft die koffie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die meneer. Met die dozen...
Goed hequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben meer dan één apparaat?
Limburg is best leuk hoorquote:
Ongekende luxequote:
zeg, pas op hequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ongekende luxe![]()
Vandaag tijdens een rondleiding voor blaaskaken in pak: en dit is onze kantine, maar we zitten er nooit, want het licht is stuk
quote:
Maastricht, ze zeggen het daar alleen net ietsje andersquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nice![]()
Hoe was die van jou?![]()
Ook naar Moncheau geweest?
( hoe je dat ook spelt )
jij bent geen gladjakker met teveel gel in zijn haarquote:
het weer ging net maar het uitzicht was geweldig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nice![]()
Hoe was die van jou?![]()
Ook naar Moncheau geweest?
( hoe je dat ook spelt )
Komt wel als je wat ouder bentquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
het is meer dat ik van sommige toch niet zo'n fan ben
Mooi lief suikertaartje, Wat zeg je me nou?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ongekende luxe![]()
Vandaag tijdens een rondleiding voor blaaskaken in pak: en dit is onze kantine, maar we zitten er nooit, want het licht is stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |