mja hij heeft een nieuwe show en ik waardeer zijn humor wel dus ben benieuwdquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest vorig jaar geloof ik
cool gaan ze ook met elkaar bezig?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
whoehoe ik ga 25 september naar lesbisch
kaal of kammen ist nie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
Byebye kortharig-hippietuig-look van MPG.
gaat je kop eraf?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
Z'n humor kan ik ook waarderen. Als hij nog eens naar Leeuwarden komt en het is niet uitverkocht ga ik wel weer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja hij heeft een nieuwe show en ik waardeer zijn humor wel dus ben benieuwd
quote:
Nee. Slechts de Lowlandsbandjes zijn eraf. Dit is dus niet meer:quote:
voor en na picsquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
is verstuurdquote:
Eensch moeten ze eraf he.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Nee. Slechts de Lowlandsbandjes zijn eraf. Dit is dus niet meer:
[ afbeelding ]
Ik doe mijn best maar ik heb net mijn eten eruit gegooid was opeens kotsmisselijkquote:
Jup. En eensch zou uiterlijk zaterdagochtend voor 6.00 zijn ivm werk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eensch moeten ze eraf he.Ik had een paar jaar terug ook zo'n hele rits
Maar toen hadden ze die irritante bandjes met plastic stukje eraan, deze zijn beter
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar ik heb net mijn eten eruit gegooid was opeens kotsmisselijk
Leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
whoehoe ik ga 25 september naar lebbis
Ik kan ze af- en aandoen, met wat moeite. Maar nu blijven ze gewoon weer af tot de volgende keer Lowlandsquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
kan je ze niet gewoon afdoen, in de wasmachine stoppen en daarna weer om doen? Of is dat een beetje hetzelfde als een stationsnaambordje uit een Arke-folder knippen en ook meetellen?
Gaat nu weer beter hoor.quote:
Volgens mij mag jij bijna naar huis of niet?quote:
sorryquote:
dus morgen ziek meldenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar ik heb net mijn eten eruit gegooid was opeens kotsmisselijk
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Nee. Slechts de Lowlandsbandjes zijn eraf. Dit is dus niet meer:
[ afbeelding ]
Hey STquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi. Kreeg er een meneer (in Limburg) ineens 15 boekenpakketten bezorgd....
En hij nam ze nog aan ook![]()
Zo. De enige leuke anekdote over mijn werk OOIT.
Nope helaas ben ik dit jaar al 2 keer geveld door de griep en al moet ik mij naar mijn werk slepen ik meld mij voor het eind van het jaar niet meer ziek.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry![]()
[..]
dus morgen ziek melden
Ik hou van lezenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Stoere Panda is stoerquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope helaas ben ik dit jaar al 2 keer geveld door de griep en al moet ik mij naar mijn werk slepen ik meld mij voor het eind van het jaar niet meer ziek.
21:00 idd. Als ik geen klant meer krijgt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij bijna naar huis of niet?
Hey browniequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond![]()
Onze buurman is gek
Hij heeft borderline en zn vriendinnetjes kunnen daar nooit tegen.
Heb t vermoeden dat de laatste hem ook gedumpt heeft, want hij heeft net met een sloophamer zn tuin gesloopt. Gaten in de tafel geslagen, alle potten + de BBQ kapot, hoofd van een beeldje af... Daarna heeft ie ook nog alle planten uit de tuin getrokken enzo.
Nee, dat dan weer niet.quote:
duidelijk dat ie gek isquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond![]()
Onze buurman is gek
Heb t vermoeden dat de laatste hem ook gedumpt heeft, want hij heeft net met een sloophamer zn tuin gesloopt. Gaten in de tafel geslagen, alle potten + de BBQ kapot, hoofd van een beeldje af... Daarna heeft ie ook nog alle planten uit de tuin getrokken enzo.
* MPG gaat bellen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
21:00 idd. Als ik geen klant meer krijgt.
Wat een weirdoquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond![]()
Onze buurman is gek
Het is meer dat ik geen zin in gezeik hebquote:
Boekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Het zijn schoolboekenquote:
zal zo eens bellen over mijn storing op zakelijke dsl in regio zuidquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
21:00 idd. Als ik geen klant meer krijgt.
wacht nog even tot 20:58quote:
Dat krijg je toch niet, kijk maar naar collegaquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik geen zin in gezeik heb
Ze zetten me toch eerst in de wachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |