quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Nee. Slechts de Lowlandsbandjes zijn eraf. Dit is dus niet meer:
[ afbeelding ]
Hey STquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi. Kreeg er een meneer (in Limburg) ineens 15 boekenpakketten bezorgd....
En hij nam ze nog aan ook![]()
Zo. De enige leuke anekdote over mijn werk OOIT.
Nope helaas ben ik dit jaar al 2 keer geveld door de griep en al moet ik mij naar mijn werk slepen ik meld mij voor het eind van het jaar niet meer ziek.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry![]()
[..]
dus morgen ziek melden
Ik hou van lezenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Stoere Panda is stoerquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope helaas ben ik dit jaar al 2 keer geveld door de griep en al moet ik mij naar mijn werk slepen ik meld mij voor het eind van het jaar niet meer ziek.
21:00 idd. Als ik geen klant meer krijgt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij bijna naar huis of niet?
Hey browniequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond![]()
Onze buurman is gek
Hij heeft borderline en zn vriendinnetjes kunnen daar nooit tegen.
Heb t vermoeden dat de laatste hem ook gedumpt heeft, want hij heeft net met een sloophamer zn tuin gesloopt. Gaten in de tafel geslagen, alle potten + de BBQ kapot, hoofd van een beeldje af... Daarna heeft ie ook nog alle planten uit de tuin getrokken enzo.
Nee, dat dan weer niet.quote:
duidelijk dat ie gek isquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond![]()
Onze buurman is gek
Heb t vermoeden dat de laatste hem ook gedumpt heeft, want hij heeft net met een sloophamer zn tuin gesloopt. Gaten in de tafel geslagen, alle potten + de BBQ kapot, hoofd van een beeldje af... Daarna heeft ie ook nog alle planten uit de tuin getrokken enzo.
* MPG gaat bellen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
21:00 idd. Als ik geen klant meer krijgt.
Wat een weirdoquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond![]()
Onze buurman is gek
Het is meer dat ik geen zin in gezeik hebquote:
Boekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Het zijn schoolboekenquote:
zal zo eens bellen over mijn storing op zakelijke dsl in regio zuidquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
21:00 idd. Als ik geen klant meer krijgt.
wacht nog even tot 20:58quote:
Dat krijg je toch niet, kijk maar naar collegaquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik geen zin in gezeik heb
Ze zetten me toch eerst in de wachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |