Dan is het goedquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
Nee, dat leer je in de praktijk wel. Een vriend van mij is al twee jaar op stang te jagen met de woorden: "Kut. De pil!" gevolgd door "He, papa <naam>"
Is er een foto van jouquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Met die foto? Ach heb ik jou overgeslagen
Mooi!quote:
Das wel minder. Op het huidige VMBO geven ze het geloof ik welquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wees blij dat je iig iets hebt.. Ik heb nog de oude mavo gedaan en daar werd serieus niets cultureels ondernomen, zelfs de schoolreisjes gingen naar de Ardennen. Vanaf de Havo deed je wel dat soort dingen, blijkbaar vond de school dat je IQ boven een bepaald punt uit moest komen?![]()
Dat is balen ik heb ook wel eens een baaldagje. Sterkte vast voor morgen maar misschien denk je morgen wel goh ik heb zo'n zin om aan het werk te gaan ik kan niet wachtenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Met mij wel oké, beetje baaldagje gehad vandaag, in bed gelegen de halve dagVoel me wel iets beter, maar moet morgen weer werken en daar heb ik nu nog geen zin in
schoolreisjes waren wel leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wees blij dat je iig iets hebt.. Ik heb nog de oude mavo gedaan en daar werd serieus niets cultureels ondernomen, zelfs de schoolreisjes gingen naar de Ardennen. Vanaf de Havo deed je wel dat soort dingen, blijkbaar vond de school dat je IQ boven een bepaald punt uit moest komen?![]()
Nee ik voel mij ook niet al te best beginnede keelpijn. Ik hoop niet dat ik ziek wordquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik voel me beroerd, heeft iemand nog een reden waarom ik nog altijd op het werk zit?
Vast contract verdienen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik voel me beroerd, heeft iemand nog een reden waarom ik nog altijd op het werk zit?
Ja, vond ik ook zeker. Gelukkig had ik ouders die wel zeer veel van cultuur hielden, en houden, en me dus meesleepten naar van allesquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel minder. Op het huidige VMBO geven ze het geloof ik wel.
Ja. Klopt, is ook vaak zo ja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is balen ik heb ook wel eens een baaldagje. Sterkte vast voor morgen maar misschien denk je morgen wel goh ik heb zo'n zin om aan het werk te gaan ik kan niet wachten
Meh, ik vond die van de middelbare nooit zo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schoolreisjes waren wel leuk
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:23 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee ik kan geen reden bedenken. IK voel mij ook niet al te best beginnende keelpijn. Ik hoop niet dat ik ziek word
oja dat was het. Heb zelfs al weer anderhalf uur overgewerkt vanmorgen en woensdag waarschijnlijk weer.quote:
doe je voorzichtig?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee ik voel mij ook niet al te best beginnede keelpijn. Ik hoop niet dat ik ziek word
we zijn open van 8 tot 21quote:
KINDERARBEID!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan zal ik maar niet beginnen over de werkdagen van 8.00 tot 23.00 die ik 3 of 4 jaar geleden bij mijn vorige werkgever soms draaidequote:
Ben ik ook geweest vorig jaar geloof ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
whoehoe ik ga 25 september naar lebbis
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
in dat criminele slaaip0wnerij-syndicaat van je
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |