dit dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Luister ik nog dagelijks, geniaal nummer
geen tijd om slaag te krijgen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geloof me, daar heb ik geen tijd voor![]()
ik doe nu het werk van 3 manvakantie gangers
Fok! blijft overquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
msn![]()
![]()
![]()
fles, vul eens aan
Ben je te vrolijk voor de mensen op msn?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb er ook genoeg, alleen niet voor dit tijdstip + mijn mood ()
hyvesquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
msn![]()
![]()
![]()
fles, vul eens aan
Nee, al die kruimels in je toetsenbordquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen tijd om slaag te krijgen?
ik bedoel meer omdat ik eet aan mijn bureau, dat mag namelijk niet
okee:quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
msn![]()
![]()
![]()
fles, vul eens aan
Ja die mensen zijn druk bezig ofso.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je te vrolijk voor de mensen op msn?![]()
icq is van vroegerquote:
Twitter is het kwadraat van een vacuüm. Een leegheid waarvan je nooit dacht dat het überhaupt kon bestaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
MSN is wel handig
En ik heb twitter
gmailquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
MSN is wel handig
En ik heb twitter
Dan moet je eens voor de gein op een gemiddelde IT afdeling kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zoek eigenlijk een nummer
het was rond de tijd van dat nummer from yesterday ongeveer ook op tmf, en die clip zat vol met apen die gingen zingen enzo
iemand?
Dan doen ze iets niet goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja die mensen zijn druk bezig ofso.
/block.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
four watquote:
quote:
Neequote:
quote:Hij is wel liever nu, hij was vaak wat chagrijnig, nu eigenlijk helemaal niet meer, dat is dan wel weer positief
bloodhound gang?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zoek eigenlijk een nummer
het was rond de tijd van dat nummer from yesterday ongeveer ook op tmf, en die clip zat vol met apen die gingen zingen enzo
iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |