Rustig aan en welterustenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Oeh, lekkerGezellig!
Nou, ik ga lekker mn bed opzoeken met een boek.Fijne avond allemaal!
![]()
Slaap lekker Enfequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Oeh, lekkerGezellig!
Nou, ik ga lekker mn bed opzoeken met een boek.Fijne avond allemaal!
![]()
Enjoyquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Tot later weer iedereen, ik ga ff bankhangen.![]()
concertenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wil graag naar het concert van 30 seconds to mars, maar dat is zo ver weg![]()
Ja, best wel, sowieso raar, dementie, hij is helemaal niet meer opa.. En toch ook wel, heel gek.quote:
als ik dat doe dan krijg ik slaag...quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn pauze bestond uit brood achter de pc eten
Succesquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Dat is heel erg herkenbaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel, sowieso raar, dementie, hij is helemaal niet meer opa.. En toch ook wel, heel gek.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:
Have Funquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
geloof me, daar heb ik geen tijd voorquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dat doe dan krijg ik slaag...
Lekkere baas danquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dat doe dan krijg ik slaag...
Hij is wel liever nu, hij was vaak wat chagrijnig, nu eigenlijk helemaal niet meer, dat is dan wel weer positiefquote:
tweetelquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Het gaat hier zo snel dat ik op msn het bijna niet kan bijhoudenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef Ferb het volgende:
Hm, er is niemand op msn![]()
Teminste, niet iemand om mee te pratah
Wil je er wat van mij, ik heb er genoegquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef Ferb het volgende:
Hm, er is niemand op msn![]()
Teminste, niet iemand om mee te pratah
Ik vind hun muziek maar niksquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Luister ik nog dagelijks, geniaal nummer
Sommige zeggen helemaal niks als je goed doet, en gaan HELEMAAL los als je iets kleins fout doetquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lekkere baas dan
[..]
Hij is wel liever nu, hij was vaak wat chagrijnig, nu eigenlijk helemaal niet meer, dat is dan wel weer positief
Zeker lekker nummerquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Luister ik nog dagelijks, geniaal nummer
Ik heb er ook genoeg, alleen niet voor dit tijdstip + mijn mood (quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je er wat van mij, ik heb er genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |