st brengt mij altijd naar bed en leest voorquote:
tweetyquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tweety*
[..]
Lovely![]()
[..]
tochweerhenk
Hoiquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef --Tweety-- het volgende:
Hoi aan iedereen die net in de KSC gekomen is!![]()
Ruilen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb op mn werk trouwens van de vier uur die ik er ben geweest 2 uur en drie kwartier geen werk gehad eigenlijk...
Zelf maar wat zitten verzinnen, maar echt niets te doen
Mooizow!!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
tweety![]()
drukdrukdruk maar wel goed
Dats minder..quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb op mn werk trouwens van de vier uur die ik er ben geweest 2 uur en drie kwartier geen werk gehad eigenlijk...
Hey Trevquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijkenope was aan het werk en jij dan?
LLquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef --Tweety-- het volgende:
Hoi aan iedereen die net in de KSC gekomen is!![]()
Ferbquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Volgende week maandag ga ik beginnen
Mijn favoriet van vandaag (ze keken een beetje raar toen ik hard mee zat te zingen in de auto op weg naar mijn werk):quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
Mja... ik verwacht toch op zijn minst een leuk liedje van Snow Patrol van je nu.
Ja echt he, vandaar ook dat ik maar hoi tegen iedereen zei in 1 bericht.quote:
Hoe is het met het nieuwe huisgenootje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, en t afdelingshoofd zit achter me, dus die ziet ook nog eens alles wat ik doe.quote:
Hey!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Het was te veel om terug te lezen, dus dat doe ik maar niet
Iedereen een leuke middag gehad?
Goed liedjequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn favoriet van vandaag (ze keken een beetje raar toen ik hard mee zat te zingen in de auto op weg naar mijn werk):
ja dat, ik kon niet eens fokken......quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want van de 8.5 uur die ik vandaag gewerkt heb moest ik ze allemaal heel hard werken
In één keer 15 dozen vol boeken in zijn gang leuk? Hihi..die gekke opa's ook altijdquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn opa zou dat wel gevonden hebben
Wat doe je dan precies?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en t afdelingshoofd zit achter me, dus die ziet ook nog eens alles wat ik doe.
MAar goed, ik vraag wel vijf keer per dag om werk en ze hebben gewoon niets![]()
Deze is ook zo fijn:quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn favoriet van vandaag (ze keken een beetje raar toen ik hard mee zat te zingen in de auto op weg naar mijn werk):
quote:
Gelukkig heb ik nog pauzes waar in ik dat kan doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat, ik kon niet eens fokken......![]()
en morgen wordt weer een lange dag
Goed, alleen nog steeds geen vrede helaasquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met het nieuwe huisgenootje?![]()
Ik wil wel weer een keer hard werken, dan gaat de tijd wat sneller, ik had nu t gevoel dat ik er 8,5 uur was, en het waren er maar 4quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want van de 8.5 uur die ik vandaag gewerkt heb moest ik ze allemaal heel hard werken
Ik heb er mijn hobby van gemaaktquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Hihi. Bij dezen dan:
Hoi mooi lief suikertaartje![]()
.
Zou je voortaan niet meer in mijn quotes willen strepen?
Opa hield van boekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In één keer 15 dozen vol boeken in zijn gang leuk? Hihi..die gekke opa's ook altijd
Nou zoals vandaag hoeft niet want dan wil de tijd ook niet echt vlottenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed, alleen nog steeds geen vrede helaas![]()
Maar hijs wel een schatje
[..]
Ik wil wel weer een keer hard werken, dan gaat de tijd wat sneller, ik had nu t gevoel dat ik er 8,5 uur was, en het waren er maar 4
mijn pauze bestond uit brood achter de pc etenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog pauzes waar in ik dat kan doen
Hun concert 360° was echt geweldigquote:
Pak een andere stoel!quote:
Fucking hell ik post ergens anders iets en hier staan weer 7 erbijquote:
Zo gaat datquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fucking hell ik post ergens anders iets en hier staan weer 7 erbij
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey!
Neh, beetje ziekig. Maar verder wel okéEn jij?
Jammer van de geen vredequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed, alleen nog steeds geen vrede helaas![]()
Maar hijs wel een schatje
[..]
Ik wil wel weer een keer hard werken, dan gaat de tijd wat sneller, ik had nu t gevoel dat ik er 8,5 uur was, en het waren er maar 4
Freelancequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon, administratie, maar ik mag niet alles, ben uitzendkracht.
Ik wil graag naar het concert van 30 seconds to mars, maar dat is zo ver wegquote:
Vindt ik zielig..quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
en die poes is ook zo zwaar dat je hem niet kan optillen?
Verkoop de kat!quote:
30 seconden maar, da valt toch meequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wil graag naar het concert van 30 seconds to mars, maar dat is zo ver weg![]()
Thanksquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]balen... Beterschap
Lekker rustig aan gedaan en nog even afgesproken met een vriendin
[..]
Jammer van de geen vredeHopen dat dat snel komt
En schattig is altijd goed
![]()
Oh gossie...dat is sip.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Opa hield van boekenNu kan ie niet meer lezen en herinneren ze hem alleen maar daaraan, dus heeft ie ze liever niet in de buurt.
Rustig aan en welterustenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Oeh, lekkerGezellig!
Nou, ik ga lekker mn bed opzoeken met een boek.Fijne avond allemaal!
![]()
Slaap lekker Enfequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Oeh, lekkerGezellig!
Nou, ik ga lekker mn bed opzoeken met een boek.Fijne avond allemaal!
![]()
Enjoyquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Tot later weer iedereen, ik ga ff bankhangen.![]()
concertenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wil graag naar het concert van 30 seconds to mars, maar dat is zo ver weg![]()
Ja, best wel, sowieso raar, dementie, hij is helemaal niet meer opa.. En toch ook wel, heel gek.quote:
als ik dat doe dan krijg ik slaag...quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn pauze bestond uit brood achter de pc eten
Succesquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Dat is heel erg herkenbaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel, sowieso raar, dementie, hij is helemaal niet meer opa.. En toch ook wel, heel gek.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:
Have Funquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
geloof me, daar heb ik geen tijd voorquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dat doe dan krijg ik slaag...
Lekkere baas danquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dat doe dan krijg ik slaag...
Hij is wel liever nu, hij was vaak wat chagrijnig, nu eigenlijk helemaal niet meer, dat is dan wel weer positiefquote:
tweetelquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Het gaat hier zo snel dat ik op msn het bijna niet kan bijhoudenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef Ferb het volgende:
Hm, er is niemand op msn![]()
Teminste, niet iemand om mee te pratah
Wil je er wat van mij, ik heb er genoegquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef Ferb het volgende:
Hm, er is niemand op msn![]()
Teminste, niet iemand om mee te pratah
Ik vind hun muziek maar niksquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Luister ik nog dagelijks, geniaal nummer
Sommige zeggen helemaal niks als je goed doet, en gaan HELEMAAL los als je iets kleins fout doetquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lekkere baas dan
[..]
Hij is wel liever nu, hij was vaak wat chagrijnig, nu eigenlijk helemaal niet meer, dat is dan wel weer positief
Zeker lekker nummerquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb er ook genoeg, alleen niet voor dit tijdstip + mijn mood (quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je er wat van mij, ik heb er genoeg
dit dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef tochweerhenk het volgende:
geen tijd om slaag te krijgen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geloof me, daar heb ik geen tijd voor![]()
ik doe nu het werk van 3 manvakantie gangers
Fok! blijft overquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
msn![]()
![]()
![]()
fles, vul eens aan
Ben je te vrolijk voor de mensen op msn?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb er ook genoeg, alleen niet voor dit tijdstip + mijn mood ()
hyvesquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
msn![]()
![]()
![]()
fles, vul eens aan
Nee, al die kruimels in je toetsenbordquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen tijd om slaag te krijgen?
ik bedoel meer omdat ik eet aan mijn bureau, dat mag namelijk niet
okee:quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
msn![]()
![]()
![]()
fles, vul eens aan
Ja die mensen zijn druk bezig ofso.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je te vrolijk voor de mensen op msn?![]()
icq is van vroegerquote:
Twitter is het kwadraat van een vacuüm. Een leegheid waarvan je nooit dacht dat het überhaupt kon bestaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
MSN is wel handig
En ik heb twitter
gmailquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
MSN is wel handig
En ik heb twitter
Dan moet je eens voor de gein op een gemiddelde IT afdeling kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zoek eigenlijk een nummer
het was rond de tijd van dat nummer from yesterday ongeveer ook op tmf, en die clip zat vol met apen die gingen zingen enzo
iemand?
Dan doen ze iets niet goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja die mensen zijn druk bezig ofso.
/block.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
four watquote:
quote:
Neequote:
quote:Hij is wel liever nu, hij was vaak wat chagrijnig, nu eigenlijk helemaal niet meer, dat is dan wel weer positief
bloodhound gang?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zoek eigenlijk een nummer
het was rond de tijd van dat nummer from yesterday ongeveer ook op tmf, en die clip zat vol met apen die gingen zingen enzo
iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |