st brengt mij altijd naar bed en leest voorquote:
tweetyquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tweety*
[..]
Lovely![]()
[..]
tochweerhenk
Hoiquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef --Tweety-- het volgende:
Hoi aan iedereen die net in de KSC gekomen is!![]()
Ruilen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb op mn werk trouwens van de vier uur die ik er ben geweest 2 uur en drie kwartier geen werk gehad eigenlijk...
Zelf maar wat zitten verzinnen, maar echt niets te doen
Mooizow!!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
tweety![]()
drukdrukdruk maar wel goed
Dats minder..quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb op mn werk trouwens van de vier uur die ik er ben geweest 2 uur en drie kwartier geen werk gehad eigenlijk...
Hey Trevquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijkenope was aan het werk en jij dan?
LLquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef --Tweety-- het volgende:
Hoi aan iedereen die net in de KSC gekomen is!![]()
Ferbquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Volgende week maandag ga ik beginnen
Mijn favoriet van vandaag (ze keken een beetje raar toen ik hard mee zat te zingen in de auto op weg naar mijn werk):quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
Mja... ik verwacht toch op zijn minst een leuk liedje van Snow Patrol van je nu.
Ja echt he, vandaar ook dat ik maar hoi tegen iedereen zei in 1 bericht.quote:
Hoe is het met het nieuwe huisgenootje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, en t afdelingshoofd zit achter me, dus die ziet ook nog eens alles wat ik doe.quote:
Hey!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Het was te veel om terug te lezen, dus dat doe ik maar niet
Iedereen een leuke middag gehad?
Goed liedjequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn favoriet van vandaag (ze keken een beetje raar toen ik hard mee zat te zingen in de auto op weg naar mijn werk):
ja dat, ik kon niet eens fokken......quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want van de 8.5 uur die ik vandaag gewerkt heb moest ik ze allemaal heel hard werken
In één keer 15 dozen vol boeken in zijn gang leuk? Hihi..die gekke opa's ook altijdquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn opa zou dat wel gevonden hebben
Wat doe je dan precies?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en t afdelingshoofd zit achter me, dus die ziet ook nog eens alles wat ik doe.
MAar goed, ik vraag wel vijf keer per dag om werk en ze hebben gewoon niets![]()
Deze is ook zo fijn:quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn favoriet van vandaag (ze keken een beetje raar toen ik hard mee zat te zingen in de auto op weg naar mijn werk):
quote:
Gelukkig heb ik nog pauzes waar in ik dat kan doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat, ik kon niet eens fokken......![]()
en morgen wordt weer een lange dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |