Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik weet niet of apeldoorn in de buurt isquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Boeken zijn leuk
En er zit idd wel een steekje los bij m, vorige keer heeft ie hier de halve nacht zitten huilen. Ik woonde hier toen nog niet, maar zó goed kent mn vriend m nou ook weer niet.
Woont iemand van jullie toevallig een beetje in de buurt?
(Niet voor de buurman, maar ik vind dat wel leuk)
Ze kunnen mij niet ontslaan of zo maar ik heb geen zin in Arboarts en meer van dat gezeur. Mijn collega trekt zich niks aan van gezeur maar ik heb geen zin in gezeur en ik heb ook geen zin om ziek te zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat krijg je toch niet, kijk maar naar collega.
.
Waar is 'in de buurt?'quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Boeken zijn leuk
En er zit idd wel een steekje los bij m, vorige keer heeft ie hier de halve nacht zitten huilen. Ik woonde hier toen nog niet, maar zó goed kent mn vriend m nou ook weer niet.
telefoonboek -> klantenservice.quote:
Helder.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ze kunnen mij niet ontslaan of zo maar ik heb geen zin in Arboarts en meer van dat gezeur. Mijn collega trekt zich niks aan van gezeur maar ik heb geen zin in gezeur en ik heb ook geen zin om ziek te zijn.
wat is er?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ze kunnen mij niet ontslaan of zo maar ik heb geen zin in Arboarts en meer van dat gezeur. Mijn collega trekt zich niks aan van gezeur maar ik heb geen zin in gezeur en ik heb ook geen zin om ziek te zijn.
Ik weet niet waar jjj woont dus kan niet zeggen of ik in de buurt woonquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Boeken zijn leuk
das wel heel erg uit de buurtquote:
Dat is niet bepaald in de buurtquote:
quote:191 km
1 uur 53 min.
Das best een eindje ja, waar zit je ergens dan? Limburg?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is niet bepaald in de buurt.
Volgens ome Google:
[..]
Ach ik voel mij niet zo lekker en toen zij GF dat ik mij ziek moest melden en toen zei ik. dat ik dat niet gaan doen omdat ik geen zin heb in gezeik. Heb mijn in het begin van het jaar 2 keer moeten ziek melden omdat ik geveld was door de griep. Moest naar arboarts en dat vind ik zo'n gedoe.quote:
Jeps. Venlo, om precies te zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das best een eindje ja, waar zit je ergens dan? Limburg?
Hoezo?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat jij cupido bent
Hey Ferbquote:
Nee dat is niet bij mij in de buurt helaasquote:
Hey STquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Boeken zijn inderdaad![]()
15 dozen vol met boeken voor het voortgezet onderwijs (ook Frans, DM)...not so much
Hey Tweetyquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!!
![]()
Hoe is het met iedereen?
Hoiquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
![]()
[..]
Hey Tweety, goed maar een beetje moe en daar?
O, Franse boeken zijn ook welkom hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
15 dozen vol met boeken voor het voortgezet onderwijs (ook Frans, DM)...not so much
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik twee jaar geleden gehad (Was overspannen) Arts gaf me gelukkig groot gelijk, maar is idd een hoop gedoe. Maar normaal sturen ze je toch niet gelijk door?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ik voel mij niet zo lekker en toen zij GF dat ik mij ziek moest melden en toen zei ik. dat ik dat niet gaan doen omdat ik geen zin heb in gezeik. Heb mijn in het begin van het jaar 2 keer moeten ziek melden omdat ik geveld was door de griep. Moest naar arboarts en dat vind ik zo'n gedoe.
Flauw grapje maffiaspelquote:
Dat dus. Tenzij er wis- natuur- of scheikundeboeken bijzittenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi -Tweety-quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!!
![]()
Hoe is het met iedereen?
Maar we kunnen wel naar je toe komen hoor, we hebben auto'squote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik twee jaar geleden gehad (Was overspannen) Arts gaf me gelukkig groot gelijk, maar is idd een hoop gedoe. Maar normaal sturen ze je toch niet gelijk door?
[..]
Flauw grapje maffiaspel
En iedereen woont dus ver weg
Aha zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik twee jaar geleden gehad (Was overspannen) Arts gaf me gelukkig groot gelijk, maar is idd een hoop gedoe. Maar normaal sturen ze je toch niet gelijk door?
[..]
Flauw grapje maffiaspel
En iedereen woont dus ver weg
Hey Mattiequote:
Probeer ultraIso!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja, bij mij crashte deomon tools![]()
![]()
Windows faalt![]()
Ik probeer morgen wel uit op andere pc
Ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef MPG het volgende:
Dat dus. Tenzij er wis- natuur- of scheikundeboeken bijzitten.
En en en, had ik eigenlijk al "Hoi mooi lief suikertaartje![]()
" gezegd
?
Huppelen. Veel huppelen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef --Tweety-- het volgende:
Hier gaat alles prima hoor. Kheb nog 2weken vakantie te gaan, moet alleen nog even bedenken wat ik met al die tijd ga doen. Ik dacht nl dat ik vandaag mijn 1e schooldag zou hebben, maar dat is pas over 2 weken.
Dan moest ik eten maken he?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel naar je toe komen hoor, we hebben auto's![]()
ja DM, ik negeer je expres![]()
Waar zit jij ergens dan? Twente oid?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, dat probleem heb ik dus ook al dat de meeste een eind weg wonen
[..]
Hey Mattie
Ja, das altijd even een rotmoment, de realisatie dat de vakantie weer voorbij is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi -Tweety-![]()
Hier is het maar mwa. Vakantie is weer voorbij.
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel naar je toe komen hoor, we hebben auto's![]()
ja DM, ik negeer je expres![]()
Je moet niets, gewoon gezellig is ook goed toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moest ik eten maken he?
[..]
Waar zit jij ergens dan? Twente oid?
Ik kom uit Eindhoven en ken hier nog niet zoveel mensen. Ga denk ik bij de toneelvereniging hier, maar goed, wil vanalles, ook tennis en paardrijden, eerst maar eens een beetje settelen.
Nope niet Twente, maar uit de achterhoekquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moest ik eten maken he?
[..]
Waar zit jij ergens dan? Twente oid?
Ik kom uit Eindhoven en ken hier nog niet zoveel mensen. Ga denk ik bij de toneelvereniging hier, maar goed, wil vanalles, ook tennis en paardrijden, eerst maar eens een beetje settelen.
OMG< mijn fokvriendje zegt niet eens hoi tegen mij? (of heb ik niet goed genoeg teruggelezen?? in dat geval,, sorry DM)quote:
Ja. met jou?quote:
Tweetyquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
OMG< mijn fokvriendje zegt niet eens hoi tegen mij? (of heb ik niet goed genoeg teruggelezen?? in dat geval,, sorry DM)
Dan nogquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar dat was uitlokking van jou.
Dag schatje, was mijn vorige post iets te snel? Heb ik je niet genoeg tijd gegeven om hoi te zeggen?quote:
Zat ik in elk geval een beetje in de buurtquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope niet Twente, maar uit de achterhoek
Voordeel is wel dat ik van koken en bakken houdquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je moet niets, gewoon gezellig is ook goed toch?
Haha, idd..quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Jup. En eensch zou uiterlijk zaterdagochtend voor 6.00 zijn ivm werk.
Net zo als je zegt een beetje maar meer ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zat ik in elk geval een beetje in de buurt
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi mam![]()
Heb je mijn smsje van het weekend nog gehad?(lekker laat)
Je zei bewust dat er Franse boeken bij zaten, noemde mij bij naam in dezelfde zin, en je weet wat je dan kunt verwachten... dus nu niet zeuren dat je krijgt wat je wilt, of ik geef geen massage vanavondquote:
Nee, ik ben niet zo snel vanavondquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dag schatje, was mijn vorige post iets te snel? Heb ik je niet genoeg tijd gegeven om hoi te zeggen?
Dat is toch hetzelfde?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
Nope niet Twente, maar uit de achterhoek
Okequote:
Eigenlijk, faalt heel mijn pcquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Okeultraiso is wel chill namelijk
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi mam![]()
Heb je mijn smsje van het weekend nog gehad?(lekker laat)
DAT IS HET NIETquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb net een voor het eerst een [ afbeelding ]
het is niet vies maar was wel een beetje teleurgesteld wat veel pitjes
Wat moet ik hier bij denken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb net een voor het eerst een [ afbeelding ]
het is niet vies maar was wel een beetje teleurgesteld wat veel pitjes
Dat zei ik meer om te bewijzen dat niet alle boeken in 15-voud zo leuk zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef DaMart het volgende:
Je zei bewust dat er Franse boeken bij zaten, noemde mij bij naam in dezelfde zin, en je weet wat je dan kunt verwachten... dus nu niet zeuren dat je krijgt wat je wilt, of ik geef geen massage vanavond.
Zo dat is snelquote:
quote:
Wat fijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]maar ik kreeg hem ook heel laat, want geen bereik
![]()
Maar dankjewelen het was heel leuk
Aww, last van traagheid, tsjah dat kan. Slaap nodig?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo snel vanavond.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
DAT IS HET NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mja... ik verwacht toch op zijn minst een leuk liedje van Snow Patrol van je nu.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei ik meer om te bewijzen dat niet alle boeken in 15-voud zo leuk zijn
Dat is een cactusvijg er zitten heel veel harde pitjes in maar dat schijnt zo te horen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat moet ik hier bij denken?
Nee, ik ben traag omdat ik ook andere dingen aan het doen ben, dus niet de hele tijd op FOK! kijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Aww, last van traagheid, tsjah dat kan. Slaap nodig?
Maar als je moe bent, moet je geen massages uitdelen.
Hoezo die smiley's?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Aww, last van traagheid, tsjah dat kan. Slaap nodig?
Maar als je moe bent, moet je geen massages uitdelen.
Mijn opa zou dat wel gevonden hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei ik meer om te bewijzen dat niet alle boeken in 15-voud zo leuk zijn
DaMart heeft wel een sociaal levenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben traag omdat ik ook andere dingen aan het doen ben, dus niet de hele tijd op FOK! kijk.
Jaaaaa, thee!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef Ferb het volgende:
[..]
Lekker Thee zetten, leutje erbij en hier posten
Ik ken het en het is best wel engquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
DaMart heeft wel een sociaal leven
tweetyquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!!
![]()
Hoe is het met iedereen?
Lovelyquote:
henkquote:
Lol, dat had ik al gedacht. Probeer je gewoon ff te jennen (sorry)quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben traag omdat ik ook andere dingen aan het doen ben, dus niet de hele tijd op FOK! kijk.
Hey Marijkequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Het was te veel om terug te lezen, dus dat doe ik maar niet
Iedereen een leuke middag gehad?
Marijkequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
GFquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tweety*
[..]
Lovely![]()
[..]
henk
Oi Tweetyquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Lol, dat had ik al gedacht. Probeer je gewoon ff te jennen (sorry)
Hey Marijkequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihi. Bij dezen dan:quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook![]()
Nee, dat had je nog niet gezegd, dan had ik het al wel doorgestreept
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het en het is best wel eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |