Werk jij in ehm....Noord-Holland?quote:
Ga dan meequote:
Oeh daar ken ik wel één nummer vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zat met chemical brothers in mijn hoofd ;')
Nee, Lelystad ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Werk jij in ehm....Noord-Holland?
Ja, sommige kaarten zijn zo belachelijk duur! Ik wilde wel naar Depeche Mode, maar toen ik de goedkoopste kaartprijs zag (75 euro) was ik er helemaal klaar meequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Een goede vriend van mij gaat naar dat monster ball concert van Lady gaga, hij vroeg of ik meeging.
Ik zei nee omdat:
1: ik ben nou niet een groot fan van die lady gaga
2: weetje hoe duur dat is
dus een nee, dat lijkt me duidelijk
Ja ik weet hetquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh daar ken ik wel één nummer vanmet een extreem vette clip
![]()
Maar zonder apen![]()
Wie wat waar en wanneer?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga dan meeEr zijn nog kaarten
![]()
Ziet er zeer herkenbaar uitquote:
Dat is zeker duur anders wou ik ook wel meequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sommige kaarten zijn zo belachelijk duur! Ik wilde wel naar Depeche Mode, maar toen ik de goedkoopste kaartprijs zag (75 euro) was ik er helemaal klaar mee
Toevallig deze?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh daar ken ik wel één nummer vanmet een extreem vette clip
![]()
Maar zonder apen![]()
Dat nummer is zeker geweldigquote:
Da's de afdeling ICT, nietwaar?quote:
02-12 HMH en met Biancaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie wat waar en wanneer?
En mag ik wel met jullie mee?
quote:
Nee deze natuurlijkquote:
quote:
alles onder handbereik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Da's de afdeling ICT, nietwaar?
Ziet een beetje uit als mijn bureau.
Ja, maar ik werk ook niet daar, maar hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, Lelystad ook.
Zou wel heel toevallig zijn
Die zijn ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:57 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm, lijkt een heel klein beetje op Gorillaz
Heb ik hier thuis ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |