Succes met Loremaster. Ik heb het gedaan en duurt wel ffquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:41 schreef Junglebeast het volgende:
Yep daarom heb ik ook een resto druid en hunter die ik het meeste speel. Goed overzicht van je omgeving en mede spelers.
Zo inmiddels begonnen aan de Northrend Loremaster quests. Gaat stukkie sneller dan Azeroth.
Hoop het zit nu in de beta en dat is toch zo verdomde gaaf! Bepaalde UI dingen zijn stukken beter en het questen in Vashj'ir en de Worgen en Goblin starting zones is zo onwijs gaaf en echt alsof er een verhaal verteld word wat duidelijker is omdat de omgeving om je heen meer veranderdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:17 schreef Omega het volgende:
[..]
Ja ik lette dan weer iets te veel op de prijs, bij play was die geloof ik ¤ 12 goedkoper.
Ik zag hem trouwens op de dag van de release ook nog bij media markt liggen voor de play prijs.
Maar bedankt voor de tip, ik ga mijn account van bol.com nog maar even kijken of die werkt
Verwacht je wel dat het dit jaar nog al uitkomen? Zal toch wel, met de kerst willen ze natuurlijk mooie verkoop cijfers halen.
Hoop het anders moet ik langer wachten met spelen dan me vriendinquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:33 schreef Sjiznit het volgende:
Is die levering ook zo voor de CE? Want ik denk dat ik die toch maar ga kopen. Dat Artwork boek lijkt me wel tof.
Ik vind mijn resto shammy (71) echt gruwelijk mana-inefficient. Spells kosten erg veel mana... meer dan bij priests of pallys heb ik het idee. Ik ga in iedere dungeon (normal) meerdere keren oom. Terwijl ik best goeie gear heb voor dat lvl.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:02 schreef Olment het volgende:
[..]
is met resto shammys ook. tot en met lvl 79 is het crappy gesteld met de mana, op lvl 80 wordt het pas een beetje gecompenseerd zodat je lekker kan healen zonder echt oom te raken
Nooit problemen gehad op mn shaman eigenlijk, heb dat nu meer op mn pala (70) als ik heal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik vind mijn resto shammy (71) echt gruwelijk mana-inefficient. Spells kosten erg veel mana... meer dan bij priests of pallys heb ik het idee. Ik ga in iedere dungeon (normal) meerdere keren oom. Terwijl ik best goeie gear heb voor dat lvl.
Als het op 80 maar rechttrekt dan ist goe
Ligt ook aan de kwaliteit van de tank natuurlijk. Bij een goeie tank ga ik inderdaad minder snel oom dan bij een DK die even een northrend dungeon in zn dps gear wil gaan tanken. Maar zelfs met water shield en totem heb ik vaak nog problemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad op mn shaman eigenlijk, heb dat nu meer op mn pala (70) als ik heal.
Watershield > *, zolang je die maar 100% up houd gaat het best goed.
Net wel een beetje een blunder, heal ik UK, vond ik nog best pittig, zie ik achteraf dat ik mn tanking zwaard nog geequiped had, 173 SP op een totaal van 677 (met healing mace) is dan ook wel vrij veel
Leg het maar uit dan als jij het zo simpel vindtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:06 schreef Zokunen het volgende:
Alleen die bronze x5 is simpel. Als je de time stops maar goed timed
Dan gaat ie toch in de void ofzo? Moet je gewoon een stuk wegvliegen en wachten tot hij er weer uit komt. Kan je weer verder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Leg het maar uit dan als jij het zo simpel vindt
Na 3 keer wordt hij tijdelijk immuun voor de time stops en dan duurt het vaak toch te lang allemaal. Er komen dan teveel van die kleine draakjes bij die je hp eraf schieten als warme broodjes.
Volgens mij kun je in de classic dungeons ook prima healen in je dps spec. Er komt toch nauwelijks dmg ondanks dat je tanks waarschijnlijk ook dps zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Mijn shaman is inmiddels level 41 geworden. Gaat best langzaam zonder heirloom items (ik zit op een andere server dan mijn main). Alleen dit weekend ging het wel vlot, met BG's vanwege de extra XP met Call to Arms (AB was call to arms).
Nu dus maar weer questen in STV. Dat gaat dan wel lekker, omdat ik eigenlijk nu voor de meeste quests net even te "hoog" ben, bijna alle quests zijn groen, dus ik ga er lekker snel doorheen.
Nog geen dungeons gedaan (als dps zou dat dan moeten denk ik, ik ben enhancement spec).
Ja maarja. Het gaat niet om de void en ook niet om de time stops... maar om de kleine adds die veel dmg in korte tijd doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch in de void ofzo? Moet je gewoon een stuk wegvliegen en wachten tot hij er weer uit komt. Kan je weer verder.
Vooral die 'LFM ICC25, LFM 5v5, LFM VOA25' maken het helemaal afquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:56 schreef Athlon64x het volgende:
realm 24 uur onderhoudwas in Origmar iedereen in paniek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: FfuuuuuuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik beide mounts op 2 chars heb zeg
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op woensdag 1 september 2010 07:59 schreef Blistering het volgende:
Wij gaan er ff heel snel achter aan hierSPOILER: FfuuuuuuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik beide mounts op 2 chars heb zeg!
phluphy for president!
Dan is je DPS te laag, in principe moet je heb in de eerste void phase hebben na 2 time stops, dit is 15 seconden om genoeg damage te doen. Als je de channel / nuke goed timed moet dit makkelijk te doen zijn!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja maarja. Het gaat niet om de void en ook niet om de time stops... maar om de kleine adds die veel dmg in korte tijd doen.
Ik ben er al een tijdje mee bezig, nu maar hopen dat ze droppen voor Cata voor mij.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wij gaan er ff heel snel achter aan hier!
geen weekly maar wel 3 dagen ofzo (reset ook niet met de woensdag mee)quote:Op woensdag 1 september 2010 10:50 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Je kan zul gurub toch de hele tijd resetten? Toch geen weekly reset hoop ik?
Ah een mede collecter welke heb je allemaal?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:53 schreef Olment het volgende:
Ben er ook over aan het denken om ZG te gaan farmen. Heb op het moment 65 mounts en wil het liefst voor Cata de 100 halen + de Red Dragonhawk
de tiger boss is makkelijk te solo'en. ze doen bijna geen dmg en de tijger zelf ook weinig. met me pala ben ik binnen 2/3min klaar iigquote:Op woensdag 1 september 2010 11:16 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Best moeilijk om te soloen als elemental shaman
dan ga ik er vanuit dat je het eerder hebt gedaan op een andere character. ik kom zat tegen die echt never nooit kunnen presteren met 4.3k GS. ze zouden waarschijnlijk nieteens kunnen presteren met 6k GSquote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje mee bezig, nu maar hopen dat ze droppen voor Cata voor mij.
Nog even wat toevoegen aan de GS in onzin discussie. Gisteren met mijn 4,3k GS Shaman 7/12 gedaan in ICC10.
Vind ik ook de leukste spec, heb het al vanaf de release. Arcane is wel mn tweede, maar dat is zo saaiquote:Op woensdag 1 september 2010 09:00 schreef GI het volgende:
Ik ga van de week op mijn mage eens Frostfire proberen ipv de standaard saaie Arcane
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:50 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is het inderdaad. En dan die instant pyroblasts. Aoe is het leukst, living bomb op een paar mobs, flamestrike en dan blizzard.Echt enorme dps, maarja ook enorme threat :p .
Oh flamestrike is mijn standaard openingsaanval op packsquote:Op woensdag 1 september 2010 11:56 schreef GI het volgende:
[..]flamestrike, die heb ik sinds level 10 al niet meer gebruikt.
Ja, dat wel. Het is wel handig als je de tactics een beetje kent en je gezonde verstand kan gebruiken. Ben nu inmiddels 4,6k want heb een trinket en ring geregeld daarquote:Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
dan ga ik er vanuit dat je het eerder hebt gedaan op een andere character. ik kom zat tegen die echt never nooit kunnen presteren met 4.3k GS. ze zouden waarschijnlijk nieteens kunnen presteren met 6k GS
POM+Flamestrike dan nog een keer flamestrike en dan blizzardquote:Op woensdag 1 september 2010 11:58 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh flamestrike is mijn standaard openingsaanval op packsdaarna meteen een blizzard eroverheen en gaan!
EDIT: mijn mainspec is arcane. Puur gekozen omdat dat de meest gebruikte spec was/is. Moet mn dualspec nog invullen. Wil frost gaan, maar misschien ook nog even wat gaan klooien met die frostfire, klinkt wel interessant voor mij als DPS hoer
uhmmquote:Op woensdag 1 september 2010 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah een mede collecter welke heb je allemaal?
Ja waarschijnlijk, alleen mijn mana pool is niet zo groot, dat zou weleens een probleem kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in de classic dungeons ook prima healen in je dps spec. Er komt toch nauwelijks dmg ondanks dat je tanks waarschijnlijk ook dps zijn
Gaat de goede kant op dus, dit zijn de mijne: http://www.wowhead.com/profile=eu.skullcrusher.wyrihaximus#mountsquote:Op woensdag 1 september 2010 12:41 schreef Olment het volgende:
[..]
uhmm
qua speciale niet zo heel veel. Meeste zijn de Homecity mounts, mag'har mounts, alle mounts uit dalaran (behalve die van 16/18k) Red proto. Rest weet ik zo niet.
Ben iig elke dag samen met een kameraad van me Skadi aant farmen, ook Anzu.
Zelf doe ik stratholme voor die van Baron Rivendare.
En nu dan nog die van ZG, Ulduarmount gaan we volgende week met de guild ook doen.
Living Bomb > Flamestrike hoogste rank > Flame Strike 1 rank daar onder erover > Blizzardquote:Op woensdag 1 september 2010 11:58 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh flamestrike is mijn standaard openingsaanval op packsdaarna meteen een blizzard eroverheen en gaan!
EDIT: mijn mainspec is arcane. Puur gekozen omdat dat de meest gebruikte spec was/is. Moet mn dualspec nog invullen. Wil frost gaan, maar misschien ook nog even wat gaan klooien met die frostfire, klinkt wel interessant voor mij als DPS hoer
Frostfire is niet meer viable.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:00 schreef GI het volgende:
Ik ga van de week op mijn mage eens Frostfire proberen ipv de standaard saaie Arcane
Link/bron/spec ?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:28 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Frostfire is niet meer viable.
De nieuwe shit is een fire/arcane build
http://www.xomba.com/best(...)ps_talent_spec_18530quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 07:59 schreef Blistering het volgende:Waarom verwijderen ze zoiets eigelijk?SPOILER: FfuuuuuuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik beide mounts op 2 chars heb zeg
Wat komt er voor in de plaats?
Hmm daar zie ik deze staan:quote:Op woensdag 1 september 2010 14:24 schreef MarkyB het volgende:
Project Mayhem op Skullcrusher (alliance)
Die achievements... WOWquote:Op woensdag 1 september 2010 15:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm daar zie ik deze staan:
http://eu.wowarmory.com/c(...)lcrusher&cn=Xpanther
Maar is de Demo de pve spec?
de Tier sets zijn natuurlijk mooi voor hun setbonus, dit geven hc gear niet. Dit is voor mij een rede geweest om toch delen T9 te combineren met hc gear om het later te vervangen met T10. (dit heb ik overigens uitgevoerd en zit nu mooi met full t10 =)quote:Op woensdag 1 september 2010 16:17 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn die T9 items die je koopt met triumphs het eigelijk nog waard? Of schiet ik met wat heroic 3.3 gear net zoveel op?
T10 krijg ik door..?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
de Tier sets zijn natuurlijk mooi voor hun setbonus, dit geven hc gear niet. Dit is voor mij een rede geweest om toch delen T9 te combineren met hc gear om het later te vervangen met T10. (dit heb ik overigens uitgevoerd en zit nu mooi met full t10 =)
Over set bonus gesproken, de t10 4set bonus van warriors zuigt hard. Als je Slam proct krijg je 2 keer de mogelijkheid om instant te doen in plaats van 1. De helft van de tijd is het al irritant om er 1 slam in je rotatie bij te doen.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
de Tier sets zijn natuurlijk mooi voor hun setbonus, dit geven hc gear niet. Dit is voor mij een rede geweest om toch delen T9 te combineren met hc gear om het later te vervangen met T10. (dit heb ik overigens uitgevoerd en zit nu mooi met full t10 =)
bij ons als de alliance tenacity hebben (welke dan ook) zijn ze gedoemdquote:Op woensdag 1 september 2010 17:34 schreef Faithfulness het volgende:
Wij hebben zojuist met 7 tenacity toch nog WG gewonnen. Dat heb ik echt nooit eerder meegemaakt
Hmm, op onze server is de horde zwaaaaar in de minderheid. Elke BG heb ik veteran, behalve WG. En ik doe echt drie of vier keer per dag mee op verschillende tijdstippen. Heb nu 54 wins, moet dus ook nog wel even.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:35 schreef Olment het volgende:
[..]
bij ons als de alliance tenacity hebben (welke dan ook) zijn ze gedoemd
euh... ?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Over set bonus gesproken, de t10 4set bonus van warriors zuigt hard. Als je Slam proct krijg je 2 keer de mogelijkheid om instant te doen in plaats van 1. De helft van de tijd is het al irritant om er 1 slam in je rotatie bij te doen.
bij ons (wildhammer) is dat Anima (alliance) en Caern Morghen (Horde)quote:Op woensdag 1 september 2010 16:02 schreef Olment het volgende:
Op Darkmoon Faire is de pro guild C O R E. Er zal vast wel een awesome lock bij zitten
Klopt, ik zie het vaak alleen wat aan de late kantquote:Op woensdag 1 september 2010 18:06 schreef jagga het volgende:
[..]
euh... ?
Helemaal geen problemen mee. Helemaal omdat de nu 9 seconden hebt om 2 x slam te drukken ipv 4, en de CD tussen die 2 slams zijn ook nog eens maar de helft. Met een heroic strike erbij gequeued leverde de 4PT10 bonus mij ongeveer 800dps op
BT en WW laten genoeg ruimte ertussen over om die slams te doen. Zoniet dan doe je toch iets niet goed
oplossing:quote:Op woensdag 1 september 2010 18:27 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het vaak alleen wat aan de late kantMijn Slam alert ding wordt vaak overspoelt door alle HoT's die healers graag rondstrooien. Maar voor mij heeft die bonus minder dpswinst dan als ik twee tier stukken zonder armor pen zou vervangen voor stukken met. Heb op het ogenblik nog niet de hardcap. Zit nog op 63% dus dat kan nog wel even.
Niemand?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
Is t trouwens waar dat je als holy pally in principe in ieder gem slot (ongeacht kleur) een +20 intellect gem stopt? Ik heb op dit moment bijna 19k mana in nog wat crappy gear met een beetje T9 en wat 3.3 normal dungeon items. Ik heb echter ook nog maar net aan 1.5k spellpower...
Hmm, zal er eens naar kijken. Heb nu GUP Slamalert oid. Werkt opzich prima, behalve als er een HoT spam is.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:41 schreef jagga het volgende:
[..]
oplossing:
Eventalert2 downloaden
Die propt een groot icoon in het midden van je scherm als hij proct (of iets anders procced) kan daarbij een geluid afspelen EN de randen van je scherm rood doen oplichten mocht je dat willen
Wedden dat je nooit meer een proc mist ?
Uuuhm, wat zeiden de andere mensen in je groep erover?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef GlenSpey het volgende:
Net in een groepje PoS normal met 2 pally's. De 2e pala in de groep zou met zijn retri spec wel es eventjes op het healer-shield gaan rollen wat ik al dagenlang probeer te verkrijgen. Want 'holy is zn main spec'prima hoor, maar rot dan op en ga lekker als holy die dungeons in, of geef degene die er in main spec zit voorrang. Ik heb het groepje maar verlaten want ik weet zeker als dat ding was gevallen dan had ik de roll verloren. Die pech heb ik altijd
Maakt dat wat uit dan? Als iemand wil ninja'en doet 'ie 't toch wel, wat anderen ook zeggenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:51 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Uuuhm, wat zeiden de andere mensen in je groep erover?
Yepquote:Op woensdag 1 september 2010 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
Is t trouwens waar dat je als holy pally in principe in ieder gem slot (ongeacht kleur) een +20 intellect gem stopt? Ik heb op dit moment bijna 19k mana in nog wat crappy gear met een beetje T9 en wat 3.3 normal dungeon items. Ik heb echter ook nog maar net aan 1.5k spellpower...
Ik was zelf de group leader. De paladin wou er 'eerlijk voor rollen', als het shield zou droppen. Ja ik dacht t niet... dan verlies ik m zeker met mijn geluk en kan ik de dungeon nog 120 keer lopenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:51 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Uuuhm, wat zeiden de andere mensen in je groep erover?
En is het dan ook zo dat je voornamelijk Holy Light als heal gebruikt? Ondanks de grote mana pool lijkt het me dat je in de langere gevechten daar toch makkelijk oom van raakt?quote:Op donderdag 2 september 2010 06:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Yep
http://wow-heroes.com/ind(...)%20Cartel&name=Yules
Mijn holydin
Ik heb echt totaal geen manaproblemen.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik was zelf de group leader. De paladin wou er 'eerlijk voor rollen', als het shield zou droppen. Ja ik dacht t niet... dan verlies ik m zeker met mijn geluk en kan ik de dungeon nog 120 keer lopen
[..]
En is het dan ook zo dat je voornamelijk Holy Light als heal gebruikt? Ondanks de grote mana pool lijkt het me dat je in de langere gevechten daar toch makkelijk oom van raakt?
HL is de heal om te gebruiken idd. al zijn er nog steeds zoveel figuren die het totaal niet snappen. ik had laatst een VOA25m raid gemaakt met 2 pala healers. 1 was slecht geared, maar wist wat hij deed en de ander betere gear en spamt flash of light. FoL spammen isquote:] Op donderdag 2 september 2010 08:34 schreef GlenSpey het volgende:
En is het dan ook zo dat je voornamelijk Holy Light als heal gebruikt? Ondanks de grote mana pool lijkt het me dat je in de langere gevechten daar toch makkelijk oom van raakt?
Je moest wel healen want ik was slecht als magequote:Op donderdag 2 september 2010 10:49 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren trouwens weer eens verder gegaan op m'n priest. Was lvl 8 ofzo, nu bijna lvl 12. Begin het eerlijk gezegd nog leuk te vinden ook, beetje met shields rondgooien en renew eroverheen mocht er schade zijn. Ga er in ieder geval een discipline priest van maken, offspec zal mij kennende wel dps worden
Je moest gewoon niet zoveel tegelijk pullenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:40 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Je moest wel healen want ik was slecht als mage![]()
gelukkig begin ik het nu een beetje door te krijgen![]()
BAM ZN GROTE VUURBAL JONGE
Ze houden van mequote:Op donderdag 2 september 2010 11:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je moest gewoon niet zoveel tegelijk pullen
Wat voor 30% buff is dat? Als ik zie wat voor gearscores ze vragen voor ICC-10 (5300+ ofzo), dan komt zelfs mijn lock (4642) daar lang nog niet aan. ToC zou ik inderdaad ook nog kunnen doen, alleen daar heb ik het meeste al wel van gezien.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:36 schreef Sjiznit het volgende:
Priest en Lock kunnen allebei wel naar ICC, helemaal met de 30% buff. Alleen is de vraag of een pug je meeneemt. Anders kan je ToC10 en 25 nog proberen en wat meer Triumph gear bij elkaar sparen.
SInds een paar maanden is er in ICC een speciale buff (voor Alliance heet ie "strength of Wrynn", geen idee hoe tie voor Horde heet), waarmee de damage done, healing done en total health met een x aantal % verhoogd wordt. Eerst was dit 5%, na een paar weken 10%, etc. Nu is dat dus op 30%. Oftewel: blizzard wil ook dat de wat minder goede spelers met wat mindere gear toch nog de endgame content zienquote:Op donderdag 2 september 2010 12:22 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Wat voor 30% buff is dat? Als ik zie wat voor gearscores ze vragen voor ICC-10 (5300+ ofzo), dan komt zelfs mijn lock (4642) daar lang nog niet aan. ToC zou ik inderdaad ook nog kunnen doen, alleen daar heb ik het meeste al wel van gezien.
maak je pally prot, je shammy/dudu resto.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:30 schreef Stranger het volgende:
Mijn level 80's op een rijtje
Boomkin Druid
Holy Pally
Arcane Mage
Enh. Shammie
Ik heb al ongeveer 7 maanden niet meer geraid, maar zit er toch over te denken weer te beginnen.. Maar met welke char.. Zo lastig te beslissen. Misschien dat ik mijn pally prot maak, ben het healen in principe zat, maar heb wel de meeste achievement punten op hem.
en pak um van het "bewerk" gedeelte, anders klopt er van de opbouw ook een holquote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef lifeblind het volgende:
Oja, aangezien dit topic bijna vol is een tip voor de TS van het nieuwe topic: pak de openingspost gewoon uit de wiki ipv de huidige door te kopieren.... er mist gewoon een hoop nu
Mag ik hopen van wel dat 't makkelijker is geworden om te doen, de gear die je uit ICC haalt is stukken beter!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:03 schreef GlenSpey het volgende:
Zojuist mijn eerste Ulduar run in een jaar tijd... voor de weekly raid.
Sjonge jonge, wat is dat makkelijk geworden zegbinnen 10 minuten 2 bazen neer en 3 achievements erbij + de weekly raid rijker. Er was ook praktisch geen dmg om te healen.
Dat was een jaar ofwat terug toch wel anders
Tis gewoon een uit de kluiten gewassen normal dungeon geworden. Had eigelijk wel interesse gehad in een full clear voor de achievements op mijn pala maar dat zat er natuurlijk niet inquote:Op donderdag 2 september 2010 14:04 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mag ik hopen van wel dat 't makkelijker is geworden om te doen, de gear die je uit ICC haalt is stukken beter!
Er is voor Ulduar toch ook een achievement om het te clearen met alleen maar ulduar gear aan?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tis gewoon een uit de kluiten gewassen normal dungeon geworden. Had eigelijk wel interesse gehad in een full clear voor de achievements op mijn pala maar dat zat er natuurlijk niet in
dit gaan we (als het goed is tenminste) vandaag doen. Full ulduar achievement run voor de mount (10 man)quote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tis gewoon een uit de kluiten gewassen normal dungeon geworden. Had eigelijk wel interesse gehad in een full clear voor de achievements op mijn pala maar dat zat er natuurlijk niet in
yup, iig NIET met gear beter dan van ulduar zelfquote:Op donderdag 2 september 2010 14:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Er is voor Ulduar toch ook een achievement om het te clearen met alleen maar ulduar gear aan?
Had je zoveel frosties dan voor die primordial saronite of heb je AH gebruikt?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben weer bezig op m'n warrior op Chromaggus. Eergisteren voor 2k Ring of Rotten Sinew gekocht. Daarna die primordial saronite boots laten craften en eindelijk de needle encrusted scorpion. Zit nu op 5.3k gearscore, dus moet genoeg zijn om de meeste pugs in te komen. Binnenkort maar eens een ICC10/25 of een ToC doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |