Vandaar mijn vraag in hoeverre dit gerucht serieus genomen moet wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*facepalm* afaik zouden TBC en WOTLK ook voor kerst uitkomen dat werd mooi een maandje of 1 a 2 later
Dat duurt nog wel ff , niet voor patch 3.9quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:57 schreef Athlon64x het volgende:
wanneer komt die ombouw van azeroth eigenlijks?
Bijt je er niet op vast blizz zit er zelf vaak genoeg naast dus pas als ze roepen het is gold serieus nemenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:33 schreef Omega het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag in hoeverre dit gerucht serieus genomen moet worden
dus niet op alts?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:07 schreef Faithfulness het volgende:
Bleh. Mijn wow loopt vast, ik wil weer inloggen, en hij loopt vast op loading screen. Alleen op mijn main uiteraard.
Hopelijk vindt de repairtool wat, want een antwoord op een ticket krijgen duurt tegenwoordig dagen.
Ik had Starcraft pre ordered op play.com maar dat doe ik nooit meer. Kreeg het spel een week later :-(quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bijt je er niet op vast blizz zit er zelf vaak genoeg naast dus pas als ze roepen het is gold serieus nemen. Vaak gebruiken webwinkels een datum aan paar maanden in de toekomst zodat mensen het alvast kunnen reserveren en die zijn gewoon willekeurig in gevoerd
.
Nope, alleen mainquote:
wat ik deed was altijd aspect of the Hawk/DragonHawk aan tijdens knallen. Aspect of the Viper tijdens het rennen naar de volgende groep. Zorgen voor genoeg manafood. Met viper op en drinken gaat het heel snel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:24 schreef WJE11 het volgende:
Even een vraag aan de hunters.
Mijn hunter is nu 75, in instances doe ik rond de 1200-1300 dps maar. Dit komt denk ik het meest door de manapool die ik heb om die op te houden. Alleen wanneer is het beste moment om Aspect of the Viper op te zetten en wanneer weer terug naar Dragonhawk? Dus op hoeveel % van de pool?
Alvast bedankt
Heb zelf altijd de xpacks bij bol.com vandaag die liggen dan ook de dag van de release in je brievenbusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:20 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik had Starcraft pre ordered op play.com maar dat doe ik nooit meer. Kreeg het spel een week later :-(
En ik wil wel het spel inclusief doos hebben, dus ga het niet downloaden. Ik denk dus maar op de dag zelf het spel ergens kopen. Als iemand een tip heeft om voor een goede prijs het spel te kunnen kopen dat die ook op tijd binnen is, dan hou ik me daar voor aanbevolen.
Ja ik lette dan weer iets te veel op de prijs, bij play was die geloof ik ¤ 12 goedkoper.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb zelf altijd de xpacks bij bol.com vandaag die liggen dan ook de dag van de release in je brievenbus. En dat is het voordeel van een baan hebben als je thuis komt kan je gelijk gaan spelen en zit je niet op je nagels te bijten van waar blijft het nou
.
Komt bij mij zelden voor dat ik zonder mana kom te zitten zodat ik terug moet vallen op AotV, in hele uitzonderlijke gevallen bij langdurige gevechten in ICC25, en dan nog alleen maar als er een aantal andere dps gewoon langzaam zijn. Ik zorg dat ik altijd een stack runic mana bij me heb, en als het echt niet anders kan val ik heel effe terug op AotV, maar dan pas alleen als ik helemaal uitgedroogd ben als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:24 schreef WJE11 het volgende:
Even een vraag aan de hunters.
Mijn hunter is nu 75, in instances doe ik rond de 1200-1300 dps maar. Dit komt denk ik het meest door de manapool die ik heb om die op te houden. Alleen wanneer is het beste moment om Aspect of the Viper op te zetten en wanneer weer terug naar Dragonhawk? Dus op hoeveel % van de pool?
Alvast bedankt
Stromgarde hadden ze nooit echt in handen, die 3 NPC's die daar liepen kan je niet tellenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:30 schreef drumstickNL het volgende:
Nieuwtje, Alliance raakt Stromgarde kwijt aan de forsaken.
Alliance heeft momenteel 33% van de stad in handen, daarvoor 100% en horde had 0% dus je kunt wel spreken van Alliance die iets kwijtraakt aan Horde. Daarnaast waren er ook Alliance trainers in Stromgarde. De leider van de humans daar, prince Danath Trollbane ofzo word zelfs forsaken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Stromgarde hadden ze nooit echt in handen, die 3 NPC's die daar liepen kan je niet tellen
ben een jaar ofzo ally geweest ma ben in stromgarde denk ik 1x geweestquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:30 schreef drumstickNL het volgende:
Nieuwtje, Alliance raakt Stromgarde kwijt aan de forsaken.
Ja ik denk dat het ook te maken heeft dat ik pas 76 (net gedinged) ben en maar weinig intellect heb over het algemeen. Als ik op 80 met T9/badgegear rondloop is het denk ik al een stuk minder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Komt bij mij zelden voor dat ik zonder mana kom te zitten zodat ik terug moet vallen op AotV, in hele uitzonderlijke gevallen bij langdurige gevechten in ICC25, en dan nog alleen maar als er een aantal andere dps gewoon langzaam zijn. Ik zorg dat ik altijd een stack runic mana bij me heb, en als het echt niet anders kan val ik heel effe terug op AotV, maar dan pas alleen als ik helemaal uitgedroogd ben als je begrijpt wat ik bedoel.
is met resto shammys ook. tot en met lvl 79 is het crappy gesteld met de mana, op lvl 80 wordt het pas een beetje gecompenseerd zodat je lekker kan healen zonder echt oom te rakenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:57 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het ook te maken heeft dat ik pas 76 (net gedinged) ben en maar weinig intellect heb over het algemeen. Als ik op 80 met T9/badgegear rondloop is het denk ik al een stuk minder.
Ja klopt, heb zelf ook een shammyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:02 schreef Olment het volgende:
[..]
is met resto shammys ook. tot en met lvl 79 is het crappy gesteld met de mana, op lvl 80 wordt het pas een beetje gecompenseerd zodat je lekker kan healen zonder echt oom te raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |