abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85948968
Project Mayhem op Skullcrusher (alliance)
  woensdag 1 september 2010 @ 15:07:28 #252
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85950475
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:24 schreef MarkyB het volgende:
Project Mayhem op Skullcrusher (alliance)
Hmm daar zie ik deze staan:

http://eu.wowarmory.com/c(...)lcrusher&cn=Xpanther

Maar is de Demo de pve spec?
pi_85951348
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Hmm daar zie ik deze staan:

http://eu.wowarmory.com/c(...)lcrusher&cn=Xpanther

Maar is de Demo de pve spec?
Die achievements... WOW _O_
pi_85952313
Op Darkmoon Faire is de pro guild C O R E. Er zal vast wel een awesome lock bij zitten :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_85952800
Zijn die T9 items die je koopt met triumphs het eigelijk nog waard? Of schiet ik met wat heroic 3.3 gear net zoveel op?
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 16:25:00 #256
159966 lifeblind
pi_85953033
Mja, ik zou zeggen: vergelijk de items met elkaar, dan weet je 't snel genoeg :P
pi_85953148
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:17 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn die T9 items die je koopt met triumphs het eigelijk nog waard? Of schiet ik met wat heroic 3.3 gear net zoveel op?
de Tier sets zijn natuurlijk mooi voor hun setbonus, dit geven hc gear niet. Dit is voor mij een rede geweest om toch delen T9 te combineren met hc gear om het later te vervangen met T10. (dit heb ik overigens uitgevoerd en zit nu mooi met full t10 =)
pi_85953359
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Olment het volgende:

[..]

de Tier sets zijn natuurlijk mooi voor hun setbonus, dit geven hc gear niet. Dit is voor mij een rede geweest om toch delen T9 te combineren met hc gear om het later te vervangen met T10. (dit heb ik overigens uitgevoerd en zit nu mooi met full t10 =)
T10 krijg ik door..? :@ mijn atlasloot is nog van 3.2 en ik heb nog geen ICC gedaan :P
pi_85954004
Ik vind trouwens de set bonuses van T9 voor holy pally's redelijk waardeloos, maargoed de gear zelf is een flinke upgrade dus ik koop het toch maar denk ik :)
pi_85954287
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Olment het volgende:

[..]

Over set bonus gesproken, de t10 4set bonus van warriors zuigt hard. Als je Slam proct krijg je 2 keer de mogelijkheid om instant te doen in plaats van 1. De helft van de tijd is het al irritant om er 1 slam in je rotatie bij te doen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_85955145
Is t trouwens waar dat je als holy pally in principe in ieder gem slot (ongeacht kleur) een +20 intellect gem stopt? Ik heb op dit moment bijna 19k mana in nog wat crappy gear met een beetje T9 en wat 3.3 normal dungeon items. Ik heb echter ook nog maar net aan 1.5k spellpower...
pi_85955494
Wij hebben zojuist met 7 tenacity toch nog WG gewonnen. Dat heb ik echt nooit eerder meegemaakt :o
pi_85955510
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:34 schreef Faithfulness het volgende:
Wij hebben zojuist met 7 tenacity toch nog WG gewonnen. Dat heb ik echt nooit eerder meegemaakt :o
bij ons als de alliance tenacity hebben (welke dan ook) zijn ze gedoemd
pi_85955721
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:35 schreef Olment het volgende:

[..]

bij ons als de alliance tenacity hebben (welke dan ook) zijn ze gedoemd
Hmm, op onze server is de horde zwaaaaar in de minderheid. Elke BG heb ik veteran, behalve WG. En ik doe echt drie of vier keer per dag mee op verschillende tijdstippen. Heb nu 54 wins, moet dus ook nog wel even. :')

Verdedig potjes doe ik niet mee, die winnen we echt nooit. Blij dat daar geen achievement voor is :P
pi_85956076
op kor'gall is het voor de horde goed gesteld. De defence potjes winne we, en 9/10 attack potjes ook
  woensdag 1 september 2010 @ 18:06:59 #266
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85956408
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:57 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Over set bonus gesproken, de t10 4set bonus van warriors zuigt hard. Als je Slam proct krijg je 2 keer de mogelijkheid om instant te doen in plaats van 1. De helft van de tijd is het al irritant om er 1 slam in je rotatie bij te doen.
euh... ?

Helemaal geen problemen mee. Helemaal omdat de nu 9 seconden hebt om 2 x slam te drukken ipv 4, en de CD tussen die 2 slams zijn ook nog eens maar de helft. Met een heroic strike erbij gequeued leverde de 4PT10 bonus mij ongeveer 800dps op :)

BT en WW laten genoeg ruimte ertussen over om die slams te doen. Zoniet dan doe je toch iets niet goed :)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 1 september 2010 @ 18:09:53 #267
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85956478
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:02 schreef Olment het volgende:
Op Darkmoon Faire is de pro guild C O R E. Er zal vast wel een awesome lock bij zitten :P
bij ons (wildhammer) is dat Anima (alliance) en Caern Morghen (Horde)

een warrior bij CM doet debiel veel dps :'( Heb een paar logs gekeken van die gast en hij pompt er met CD's gewoon 30k uit soms :'(
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_85956940
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:06 schreef jagga het volgende:

[..]

euh... ?

Helemaal geen problemen mee. Helemaal omdat de nu 9 seconden hebt om 2 x slam te drukken ipv 4, en de CD tussen die 2 slams zijn ook nog eens maar de helft. Met een heroic strike erbij gequeued leverde de 4PT10 bonus mij ongeveer 800dps op :)

BT en WW laten genoeg ruimte ertussen over om die slams te doen. Zoniet dan doe je toch iets niet goed :)
Klopt, ik zie het vaak alleen wat aan de late kant :P Mijn Slam alert ding wordt vaak overspoelt door alle HoT's die healers graag rondstrooien. Maar voor mij heeft die bonus minder dpswinst dan als ik twee tier stukken zonder armor pen zou vervangen voor stukken met. Heb op het ogenblik nog niet de hardcap. Zit nog op 63% dus dat kan nog wel even.
  woensdag 1 september 2010 @ 18:41:46 #269
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85957313
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:27 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Klopt, ik zie het vaak alleen wat aan de late kant :P Mijn Slam alert ding wordt vaak overspoelt door alle HoT's die healers graag rondstrooien. Maar voor mij heeft die bonus minder dpswinst dan als ik twee tier stukken zonder armor pen zou vervangen voor stukken met. Heb op het ogenblik nog niet de hardcap. Zit nog op 63% dus dat kan nog wel even.
oplossing:

Eventalert2 downloaden

Die propt een groot icoon in het midden van je scherm als hij proct (of iets anders procced) kan daarbij een geluid afspelen EN de randen van je scherm rood doen oplichten mocht je dat willen

Wedden dat je nooit meer een proc mist ? :P
pi_85957544
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
Is t trouwens waar dat je als holy pally in principe in ieder gem slot (ongeacht kleur) een +20 intellect gem stopt? Ik heb op dit moment bijna 19k mana in nog wat crappy gear met een beetje T9 en wat 3.3 normal dungeon items. Ik heb echter ook nog maar net aan 1.5k spellpower...
Niemand? :P
pi_85957755
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:41 schreef jagga het volgende:

[..]

oplossing:

Eventalert2 downloaden

Die propt een groot icoon in het midden van je scherm als hij proct (of iets anders procced) kan daarbij een geluid afspelen EN de randen van je scherm rood doen oplichten mocht je dat willen

Wedden dat je nooit meer een proc mist ? :P
Hmm, zal er eens naar kijken. Heb nu GUP Slamalert oid. Werkt opzich prima, behalve als er een HoT spam is.
pi_85971551
Net in een groepje PoS normal met 2 pally's. De 2e pala in de groep zou met zijn retri spec wel es eventjes op het healer-shield gaan rollen wat ik al dagenlang probeer te verkrijgen. Want 'holy is zn main spec' :') prima hoor, maar rot dan op en ga lekker als holy die dungeons in, of geef degene die er in main spec zit voorrang. Ik heb het groepje maar verlaten want ik weet zeker als dat ding was gevallen dan had ik de roll verloren. Die pech heb ik altijd :')
pi_85972849
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef GlenSpey het volgende:
Net in een groepje PoS normal met 2 pally's. De 2e pala in de groep zou met zijn retri spec wel es eventjes op het healer-shield gaan rollen wat ik al dagenlang probeer te verkrijgen. Want 'holy is zn main spec' :') prima hoor, maar rot dan op en ga lekker als holy die dungeons in, of geef degene die er in main spec zit voorrang. Ik heb het groepje maar verlaten want ik weet zeker als dat ding was gevallen dan had ik de roll verloren. Die pech heb ik altijd :')
Uuuhm, wat zeiden de andere mensen in je groep erover?
pi_85973265
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:51 schreef Ventilatorkoeler het volgende:

[..]

Uuuhm, wat zeiden de andere mensen in je groep erover?
Maakt dat wat uit dan? Als iemand wil ninja'en doet 'ie 't toch wel, wat anderen ook zeggen :P
pi_85974938
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
Yep :)

http://wow-heroes.com/ind(...)%20Cartel&name=Yules

Mijn holydin :)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')