Living Bomb > Flamestrike hoogste rank > Flame Strike 1 rank daar onder erover > Blizzardquote:Op woensdag 1 september 2010 11:58 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh flamestrike is mijn standaard openingsaanval op packsdaarna meteen een blizzard eroverheen en gaan!
EDIT: mijn mainspec is arcane. Puur gekozen omdat dat de meest gebruikte spec was/is. Moet mn dualspec nog invullen. Wil frost gaan, maar misschien ook nog even wat gaan klooien met die frostfire, klinkt wel interessant voor mij als DPS hoer
Frostfire is niet meer viable.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:00 schreef GI het volgende:
Ik ga van de week op mijn mage eens Frostfire proberen ipv de standaard saaie Arcane
Link/bron/spec ?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:28 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Frostfire is niet meer viable.
De nieuwe shit is een fire/arcane build
http://www.xomba.com/best(...)ps_talent_spec_18530quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 07:59 schreef Blistering het volgende:Waarom verwijderen ze zoiets eigelijk?SPOILER: FfuuuuuuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik beide mounts op 2 chars heb zeg
Wat komt er voor in de plaats?
Hmm daar zie ik deze staan:quote:Op woensdag 1 september 2010 14:24 schreef MarkyB het volgende:
Project Mayhem op Skullcrusher (alliance)
Die achievements... WOWquote:Op woensdag 1 september 2010 15:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm daar zie ik deze staan:
http://eu.wowarmory.com/c(...)lcrusher&cn=Xpanther
Maar is de Demo de pve spec?
de Tier sets zijn natuurlijk mooi voor hun setbonus, dit geven hc gear niet. Dit is voor mij een rede geweest om toch delen T9 te combineren met hc gear om het later te vervangen met T10. (dit heb ik overigens uitgevoerd en zit nu mooi met full t10 =)quote:Op woensdag 1 september 2010 16:17 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn die T9 items die je koopt met triumphs het eigelijk nog waard? Of schiet ik met wat heroic 3.3 gear net zoveel op?
T10 krijg ik door..?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
de Tier sets zijn natuurlijk mooi voor hun setbonus, dit geven hc gear niet. Dit is voor mij een rede geweest om toch delen T9 te combineren met hc gear om het later te vervangen met T10. (dit heb ik overigens uitgevoerd en zit nu mooi met full t10 =)
Over set bonus gesproken, de t10 4set bonus van warriors zuigt hard. Als je Slam proct krijg je 2 keer de mogelijkheid om instant te doen in plaats van 1. De helft van de tijd is het al irritant om er 1 slam in je rotatie bij te doen.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
de Tier sets zijn natuurlijk mooi voor hun setbonus, dit geven hc gear niet. Dit is voor mij een rede geweest om toch delen T9 te combineren met hc gear om het later te vervangen met T10. (dit heb ik overigens uitgevoerd en zit nu mooi met full t10 =)
bij ons als de alliance tenacity hebben (welke dan ook) zijn ze gedoemdquote:Op woensdag 1 september 2010 17:34 schreef Faithfulness het volgende:
Wij hebben zojuist met 7 tenacity toch nog WG gewonnen. Dat heb ik echt nooit eerder meegemaakt
Hmm, op onze server is de horde zwaaaaar in de minderheid. Elke BG heb ik veteran, behalve WG. En ik doe echt drie of vier keer per dag mee op verschillende tijdstippen. Heb nu 54 wins, moet dus ook nog wel even.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:35 schreef Olment het volgende:
[..]
bij ons als de alliance tenacity hebben (welke dan ook) zijn ze gedoemd
euh... ?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Over set bonus gesproken, de t10 4set bonus van warriors zuigt hard. Als je Slam proct krijg je 2 keer de mogelijkheid om instant te doen in plaats van 1. De helft van de tijd is het al irritant om er 1 slam in je rotatie bij te doen.
bij ons (wildhammer) is dat Anima (alliance) en Caern Morghen (Horde)quote:Op woensdag 1 september 2010 16:02 schreef Olment het volgende:
Op Darkmoon Faire is de pro guild C O R E. Er zal vast wel een awesome lock bij zitten
Klopt, ik zie het vaak alleen wat aan de late kantquote:Op woensdag 1 september 2010 18:06 schreef jagga het volgende:
[..]
euh... ?
Helemaal geen problemen mee. Helemaal omdat de nu 9 seconden hebt om 2 x slam te drukken ipv 4, en de CD tussen die 2 slams zijn ook nog eens maar de helft. Met een heroic strike erbij gequeued leverde de 4PT10 bonus mij ongeveer 800dps op
BT en WW laten genoeg ruimte ertussen over om die slams te doen. Zoniet dan doe je toch iets niet goed
oplossing:quote:Op woensdag 1 september 2010 18:27 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het vaak alleen wat aan de late kantMijn Slam alert ding wordt vaak overspoelt door alle HoT's die healers graag rondstrooien. Maar voor mij heeft die bonus minder dpswinst dan als ik twee tier stukken zonder armor pen zou vervangen voor stukken met. Heb op het ogenblik nog niet de hardcap. Zit nog op 63% dus dat kan nog wel even.
Niemand?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
Is t trouwens waar dat je als holy pally in principe in ieder gem slot (ongeacht kleur) een +20 intellect gem stopt? Ik heb op dit moment bijna 19k mana in nog wat crappy gear met een beetje T9 en wat 3.3 normal dungeon items. Ik heb echter ook nog maar net aan 1.5k spellpower...
Hmm, zal er eens naar kijken. Heb nu GUP Slamalert oid. Werkt opzich prima, behalve als er een HoT spam is.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:41 schreef jagga het volgende:
[..]
oplossing:
Eventalert2 downloaden
Die propt een groot icoon in het midden van je scherm als hij proct (of iets anders procced) kan daarbij een geluid afspelen EN de randen van je scherm rood doen oplichten mocht je dat willen
Wedden dat je nooit meer een proc mist ?
Uuuhm, wat zeiden de andere mensen in je groep erover?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef GlenSpey het volgende:
Net in een groepje PoS normal met 2 pally's. De 2e pala in de groep zou met zijn retri spec wel es eventjes op het healer-shield gaan rollen wat ik al dagenlang probeer te verkrijgen. Want 'holy is zn main spec'prima hoor, maar rot dan op en ga lekker als holy die dungeons in, of geef degene die er in main spec zit voorrang. Ik heb het groepje maar verlaten want ik weet zeker als dat ding was gevallen dan had ik de roll verloren. Die pech heb ik altijd
Maakt dat wat uit dan? Als iemand wil ninja'en doet 'ie 't toch wel, wat anderen ook zeggenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:51 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Uuuhm, wat zeiden de andere mensen in je groep erover?
Yepquote:Op woensdag 1 september 2010 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
Is t trouwens waar dat je als holy pally in principe in ieder gem slot (ongeacht kleur) een +20 intellect gem stopt? Ik heb op dit moment bijna 19k mana in nog wat crappy gear met een beetje T9 en wat 3.3 normal dungeon items. Ik heb echter ook nog maar net aan 1.5k spellpower...
Ik was zelf de group leader. De paladin wou er 'eerlijk voor rollen', als het shield zou droppen. Ja ik dacht t niet... dan verlies ik m zeker met mijn geluk en kan ik de dungeon nog 120 keer lopenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:51 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Uuuhm, wat zeiden de andere mensen in je groep erover?
En is het dan ook zo dat je voornamelijk Holy Light als heal gebruikt? Ondanks de grote mana pool lijkt het me dat je in de langere gevechten daar toch makkelijk oom van raakt?quote:Op donderdag 2 september 2010 06:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Yep
http://wow-heroes.com/ind(...)%20Cartel&name=Yules
Mijn holydin
Ik heb echt totaal geen manaproblemen.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik was zelf de group leader. De paladin wou er 'eerlijk voor rollen', als het shield zou droppen. Ja ik dacht t niet... dan verlies ik m zeker met mijn geluk en kan ik de dungeon nog 120 keer lopen
[..]
En is het dan ook zo dat je voornamelijk Holy Light als heal gebruikt? Ondanks de grote mana pool lijkt het me dat je in de langere gevechten daar toch makkelijk oom van raakt?
HL is de heal om te gebruiken idd. al zijn er nog steeds zoveel figuren die het totaal niet snappen. ik had laatst een VOA25m raid gemaakt met 2 pala healers. 1 was slecht geared, maar wist wat hij deed en de ander betere gear en spamt flash of light. FoL spammen isquote:] Op donderdag 2 september 2010 08:34 schreef GlenSpey het volgende:
En is het dan ook zo dat je voornamelijk Holy Light als heal gebruikt? Ondanks de grote mana pool lijkt het me dat je in de langere gevechten daar toch makkelijk oom van raakt?
Je moest wel healen want ik was slecht als magequote:Op donderdag 2 september 2010 10:49 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren trouwens weer eens verder gegaan op m'n priest. Was lvl 8 ofzo, nu bijna lvl 12. Begin het eerlijk gezegd nog leuk te vinden ook, beetje met shields rondgooien en renew eroverheen mocht er schade zijn. Ga er in ieder geval een discipline priest van maken, offspec zal mij kennende wel dps worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |