Succes met Loremaster. Ik heb het gedaan en duurt wel ffquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:41 schreef Junglebeast het volgende:
Yep daarom heb ik ook een resto druid en hunter die ik het meeste speel. Goed overzicht van je omgeving en mede spelers.
Zo inmiddels begonnen aan de Northrend Loremaster quests. Gaat stukkie sneller dan Azeroth.
Hoop het zit nu in de beta en dat is toch zo verdomde gaaf! Bepaalde UI dingen zijn stukken beter en het questen in Vashj'ir en de Worgen en Goblin starting zones is zo onwijs gaaf en echt alsof er een verhaal verteld word wat duidelijker is omdat de omgeving om je heen meer veranderdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:17 schreef Omega het volgende:
[..]
Ja ik lette dan weer iets te veel op de prijs, bij play was die geloof ik ¤ 12 goedkoper.
Ik zag hem trouwens op de dag van de release ook nog bij media markt liggen voor de play prijs.
Maar bedankt voor de tip, ik ga mijn account van bol.com nog maar even kijken of die werkt
Verwacht je wel dat het dit jaar nog al uitkomen? Zal toch wel, met de kerst willen ze natuurlijk mooie verkoop cijfers halen.
Hoop het anders moet ik langer wachten met spelen dan me vriendinquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:33 schreef Sjiznit het volgende:
Is die levering ook zo voor de CE? Want ik denk dat ik die toch maar ga kopen. Dat Artwork boek lijkt me wel tof.
Ik vind mijn resto shammy (71) echt gruwelijk mana-inefficient. Spells kosten erg veel mana... meer dan bij priests of pallys heb ik het idee. Ik ga in iedere dungeon (normal) meerdere keren oom. Terwijl ik best goeie gear heb voor dat lvl.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:02 schreef Olment het volgende:
[..]
is met resto shammys ook. tot en met lvl 79 is het crappy gesteld met de mana, op lvl 80 wordt het pas een beetje gecompenseerd zodat je lekker kan healen zonder echt oom te raken
Nooit problemen gehad op mn shaman eigenlijk, heb dat nu meer op mn pala (70) als ik heal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik vind mijn resto shammy (71) echt gruwelijk mana-inefficient. Spells kosten erg veel mana... meer dan bij priests of pallys heb ik het idee. Ik ga in iedere dungeon (normal) meerdere keren oom. Terwijl ik best goeie gear heb voor dat lvl.
Als het op 80 maar rechttrekt dan ist goe
Ligt ook aan de kwaliteit van de tank natuurlijk. Bij een goeie tank ga ik inderdaad minder snel oom dan bij een DK die even een northrend dungeon in zn dps gear wil gaan tanken. Maar zelfs met water shield en totem heb ik vaak nog problemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad op mn shaman eigenlijk, heb dat nu meer op mn pala (70) als ik heal.
Watershield > *, zolang je die maar 100% up houd gaat het best goed.
Net wel een beetje een blunder, heal ik UK, vond ik nog best pittig, zie ik achteraf dat ik mn tanking zwaard nog geequiped had, 173 SP op een totaal van 677 (met healing mace) is dan ook wel vrij veel
Leg het maar uit dan als jij het zo simpel vindtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:06 schreef Zokunen het volgende:
Alleen die bronze x5 is simpel. Als je de time stops maar goed timed
Dan gaat ie toch in de void ofzo? Moet je gewoon een stuk wegvliegen en wachten tot hij er weer uit komt. Kan je weer verder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Leg het maar uit dan als jij het zo simpel vindt
Na 3 keer wordt hij tijdelijk immuun voor de time stops en dan duurt het vaak toch te lang allemaal. Er komen dan teveel van die kleine draakjes bij die je hp eraf schieten als warme broodjes.
Volgens mij kun je in de classic dungeons ook prima healen in je dps spec. Er komt toch nauwelijks dmg ondanks dat je tanks waarschijnlijk ook dps zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Mijn shaman is inmiddels level 41 geworden. Gaat best langzaam zonder heirloom items (ik zit op een andere server dan mijn main). Alleen dit weekend ging het wel vlot, met BG's vanwege de extra XP met Call to Arms (AB was call to arms).
Nu dus maar weer questen in STV. Dat gaat dan wel lekker, omdat ik eigenlijk nu voor de meeste quests net even te "hoog" ben, bijna alle quests zijn groen, dus ik ga er lekker snel doorheen.
Nog geen dungeons gedaan (als dps zou dat dan moeten denk ik, ik ben enhancement spec).
Ja maarja. Het gaat niet om de void en ook niet om de time stops... maar om de kleine adds die veel dmg in korte tijd doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch in de void ofzo? Moet je gewoon een stuk wegvliegen en wachten tot hij er weer uit komt. Kan je weer verder.
Vooral die 'LFM ICC25, LFM 5v5, LFM VOA25' maken het helemaal afquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:56 schreef Athlon64x het volgende:
realm 24 uur onderhoudwas in Origmar iedereen in paniek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: FfuuuuuuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik beide mounts op 2 chars heb zeg
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op woensdag 1 september 2010 07:59 schreef Blistering het volgende:
Wij gaan er ff heel snel achter aan hierSPOILER: FfuuuuuuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik beide mounts op 2 chars heb zeg!
phluphy for president!
Dan is je DPS te laag, in principe moet je heb in de eerste void phase hebben na 2 time stops, dit is 15 seconden om genoeg damage te doen. Als je de channel / nuke goed timed moet dit makkelijk te doen zijn!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja maarja. Het gaat niet om de void en ook niet om de time stops... maar om de kleine adds die veel dmg in korte tijd doen.
Ik ben er al een tijdje mee bezig, nu maar hopen dat ze droppen voor Cata voor mij.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wij gaan er ff heel snel achter aan hier!
geen weekly maar wel 3 dagen ofzo (reset ook niet met de woensdag mee)quote:Op woensdag 1 september 2010 10:50 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Je kan zul gurub toch de hele tijd resetten? Toch geen weekly reset hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |