abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85918223
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:41 schreef Junglebeast het volgende:
Yep daarom heb ik ook een resto druid en hunter die ik het meeste speel. Goed overzicht van je omgeving en mede spelers.

Zo inmiddels begonnen aan de Northrend Loremaster quests. Gaat stukkie sneller dan Azeroth. :)
Succes met Loremaster. Ik heb het gedaan en duurt wel ff :P
Maar de makkelijkste zijn idd Northrend qeusts. En download de Loremaster addon, die helpt ook

[ Bericht 0% gewijzigd door Ventilatorkoeler op 31-08-2010 17:59:53 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:28:07 #202
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_85919761
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:17 schreef Omega het volgende:

[..]

Ja ik lette dan weer iets te veel op de prijs, bij play was die geloof ik ¤ 12 goedkoper.
Ik zag hem trouwens op de dag van de release ook nog bij media markt liggen voor de play prijs.
Maar bedankt voor de tip, ik ga mijn account van bol.com nog maar even kijken of die werkt :)

Verwacht je wel dat het dit jaar nog al uitkomen? Zal toch wel, met de kerst willen ze natuurlijk mooie verkoop cijfers halen.
Hoop het zit nu in de beta en dat is toch zo verdomde gaaf! Bepaalde UI dingen zijn stukken beter en het questen in Vashj'ir en de Worgen en Goblin starting zones is zo onwijs gaaf en echt alsof er een verhaal verteld word wat duidelijker is omdat de omgeving om je heen meer veranderd :).
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:33 schreef Sjiznit het volgende:
Is die levering ook zo voor de CE? Want ik denk dat ik die toch maar ga kopen. Dat Artwork boek lijkt me wel tof.
Hoop het anders moet ik langer wachten met spelen dan me vriendin :P.
phluphy for president!
pi_85920633
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:02 schreef Olment het volgende:

[..]

is met resto shammys ook. tot en met lvl 79 is het crappy gesteld met de mana, op lvl 80 wordt het pas een beetje gecompenseerd zodat je lekker kan healen zonder echt oom te raken
Ik vind mijn resto shammy (71) echt gruwelijk mana-inefficient. Spells kosten erg veel mana... meer dan bij priests of pallys heb ik het idee. Ik ga in iedere dungeon (normal) meerdere keren oom. Terwijl ik best goeie gear heb voor dat lvl.
Als het op 80 maar rechttrekt dan ist goe :P
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:31:02 #204
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_85924501
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:51 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik vind mijn resto shammy (71) echt gruwelijk mana-inefficient. Spells kosten erg veel mana... meer dan bij priests of pallys heb ik het idee. Ik ga in iedere dungeon (normal) meerdere keren oom. Terwijl ik best goeie gear heb voor dat lvl.
Als het op 80 maar rechttrekt dan ist goe :P
Nooit problemen gehad op mn shaman eigenlijk, heb dat nu meer op mn pala (70) als ik heal.
Watershield > *, zolang je die maar 100% up houd gaat het best goed.

Net wel een beetje een blunder, heal ik UK, vond ik nog best pittig, zie ik achteraf dat ik mn tanking zwaard nog geequiped had, 173 SP op een totaal van 677 (met healing mace) is dan ook wel vrij veel :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:33:12 #205
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_85924576
nu maar weer mining verder lvlen, zit nu op 337, dus het einde komt in zicht, maar adamantite is kut om te vinden :( 2 Hele rondes door nagrand gaven me straks maar 6 skillups ofzo :(

Enige doel is 350 zoudat ik in northrend verder kan.
pi_85924993
Wow, ja is wel veel vliegen inderdaad. Maar ik vond outland altijd wel snel gaan.
pi_85925807
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:31 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Nooit problemen gehad op mn shaman eigenlijk, heb dat nu meer op mn pala (70) als ik heal.
Watershield > *, zolang je die maar 100% up houd gaat het best goed.

Net wel een beetje een blunder, heal ik UK, vond ik nog best pittig, zie ik achteraf dat ik mn tanking zwaard nog geequiped had, 173 SP op een totaal van 677 (met healing mace) is dan ook wel vrij veel :P
Ligt ook aan de kwaliteit van de tank natuurlijk. Bij een goeie tank ga ik inderdaad minder snel oom dan bij een DK die even een northrend dungeon in zn dps gear wil gaan tanken. Maar zelfs met water shield en totem heb ik vaak nog problemen.

Net Ruby + Emerald void geprobeerd met 5 x amber drakes in de Oculus HC.... man wat is dat moeilijk. Die kleine pokkedraakjes die erbij komen zijn telkens net teveel... helaas dus ook 3 keer gefaald toen de baas op een kwart zat en toen hebben we maar 5 keer een ruby gepakt. Toch nog 2 achi's en nu dus maar hopen dat een volgende groep het met een combinatie emerald + amber drakes of alleen emeralds wil proberen. Ik weet dat ik hier met mijn oude dudu ook een tijd mee heb gezeten... needless to say het is me nog nooit gelukt ondanks dat ik er al 10 verschillende groepen voor heb gehad ofzo.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:06:58 #208
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_85925975
Alleen die bronze x5 is simpel. Als je de time stops maar goed timed :P
pi_85926138
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:06 schreef Zokunen het volgende:
Alleen die bronze x5 is simpel. Als je de time stops maar goed timed :P
Leg het maar uit dan als jij het zo simpel vindt :P
Na 3 keer wordt hij tijdelijk immuun voor de time stops en dan duurt het vaak toch te lang allemaal. Er komen dan teveel van die kleine draakjes bij die je hp eraf schieten als warme broodjes.
  Moderator dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:15:13 #210
9859 crew  Karina
Woman
pi_85926330
Mijn shaman is inmiddels level 41 geworden. Gaat best langzaam zonder heirloom items (ik zit op een andere server dan mijn main). Alleen dit weekend ging het wel vlot, met BG's vanwege de extra XP met Call to Arms (AB was call to arms).

Nu dus maar weer questen in STV. Dat gaat dan wel lekker, omdat ik eigenlijk nu voor de meeste quests net even te "hoog" ben, bijna alle quests zijn groen, dus ik ga er lekker snel doorheen.

Nog geen dungeons gedaan (als dps zou dat dan moeten denk ik, ik ben enhancement spec).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_85927797
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:10 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Leg het maar uit dan als jij het zo simpel vindt :P
Na 3 keer wordt hij tijdelijk immuun voor de time stops en dan duurt het vaak toch te lang allemaal. Er komen dan teveel van die kleine draakjes bij die je hp eraf schieten als warme broodjes.
Dan gaat ie toch in de void ofzo? Moet je gewoon een stuk wegvliegen en wachten tot hij er weer uit komt. Kan je weer verder.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_85933705
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Mijn shaman is inmiddels level 41 geworden. Gaat best langzaam zonder heirloom items (ik zit op een andere server dan mijn main). Alleen dit weekend ging het wel vlot, met BG's vanwege de extra XP met Call to Arms (AB was call to arms).

Nu dus maar weer questen in STV. Dat gaat dan wel lekker, omdat ik eigenlijk nu voor de meeste quests net even te "hoog" ben, bijna alle quests zijn groen, dus ik ga er lekker snel doorheen.

Nog geen dungeons gedaan (als dps zou dat dan moeten denk ik, ik ben enhancement spec).
Volgens mij kun je in de classic dungeons ook prima healen in je dps spec. Er komt toch nauwelijks dmg ondanks dat je tanks waarschijnlijk ook dps zijn :P
pi_85933744
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Dan gaat ie toch in de void ofzo? Moet je gewoon een stuk wegvliegen en wachten tot hij er weer uit komt. Kan je weer verder.
Ja maarja. Het gaat niet om de void en ook niet om de time stops... maar om de kleine adds die veel dmg in korte tijd doen.
pi_85934003
realm 24 uur onderhoud :') was in Origmar iedereen in paniek :')

:')
pi_85934380
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:56 schreef Athlon64x het volgende:
realm 24 uur onderhoud :') was in Origmar iedereen in paniek :')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:')
Vooral die 'LFM ICC25, LFM 5v5, LFM VOA25' maken het helemaal af :P
pi_85938135
SPOILER: Ffuuuuuu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat ik beide mounts op 2 chars heb zeg :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 1 september 2010 @ 08:00:25 #217
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_85938149
quote:
Op woensdag 1 september 2010 07:59 schreef Blistering het volgende:
SPOILER: Ffuuuuuu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat ik beide mounts op 2 chars heb zeg :D
Wij gaan er ff heel snel achter aan hier :o!
phluphy for president!
pi_85938174
Heb net mijn dailies al weer kunnen doen :+
  woensdag 1 september 2010 @ 08:46:34 #219
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_85938576
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja maarja. Het gaat niet om de void en ook niet om de time stops... maar om de kleine adds die veel dmg in korte tijd doen.
Dan is je DPS te laag, in principe moet je heb in de eerste void phase hebben na 2 time stops, dit is 15 seconden om genoeg damage te doen. Als je de channel / nuke goed timed moet dit makkelijk te doen zijn!
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 1 september 2010 @ 09:00:24 #220
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_85938771
Ik ga van de week op mijn mage eens Frostfire proberen ipv de standaard saaie Arcane
pi_85940669
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:00 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Wij gaan er ff heel snel achter aan hier :o!
Ik ben er al een tijdje mee bezig, nu maar hopen dat ze droppen voor Cata voor mij.

Nog even wat toevoegen aan de GS in onzin discussie. Gisteren met mijn 4,3k GS Shaman 7/12 gedaan in ICC10.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_85941209
Je kan zul gurub toch de hele tijd resetten? Toch geen weekly reset hoop ik?
pi_85941251
Is die reset niet eens per 3 dagen of iets dergelijks?
pi_85941258
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:50 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Je kan zul gurub toch de hele tijd resetten? Toch geen weekly reset hoop ik?
geen weekly maar wel 3 dagen ofzo (reset ook niet met de woensdag mee)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_85941354
Ben er ook over aan het denken om ZG te gaan farmen. Heb op het moment 65 mounts en wil het liefst voor Cata de 100 halen + de Red Dragonhawk
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')